بیوگرافی جواد پالیزدار + حواشی و سمت ها

0

جواد پالیزدار روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن تاکید بر اینکه یک ریال از دولت دریافت نکرده و رابطه استخدامی نیز با دولت ندارد گفت: برخی جریانات سیاسی و رسانه ای با سوءاستفاده از فضای باز کشور و سعه صدر مسئولان اقدام به دروغ پراکنی بی سابقه ای علیه بنده کرده اند.
وی با اشاره به اینکه در گزارش های منتشره ادعا شده است که وی در دهها شرکت و موسسه عضو هیئت مدیره می باشد تصریح کرد: در حال حاضر تنها عضو غیرموظف هیئت مدیره شرکت ایرانگردی و جهانگردی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری هستم و ماهیانه حدود ۷۰۰ هزار تومان بابت حق جلسات از این شرکت دریافت می کنم.
پالیزدار بار دیگر با بیان اینکه در هیچ شرکت و موسسه دولتی و خصوصی حضور ندارد افزود: بر خلاف ادعاهای مطرح شده هیچ نسبتی با آقای عباس پالیزدار نیز نداشته و صرفا همشهری و همنام ایشان می باشم.
وی همچنین ادعای عضویت یا مسئولیت در مجموعه های دولتی از جمله ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را نیز به شدت تکذیب کرد.
پالیزدار بر پیگیری حقوقی و قضایی افتراهای کذب مطرح شده در مراجع قضایی تا برخورد با خاطیان تاکید کرد.

در شبکه های اجتماعی خبری با مضمون زیر منتشر شده بود

جواد پالیزدار برادر بدهکار معروف بانکی عباس پالیزدار در سه سال گذشته و بعد از روی کار آمدن دولت حسن روحانی و با استفاده از برخی روابط با نزدیکان معاون اول رئیس جمهور به طرز عجیبی توانسته است در بیش از ۱۲ هلدینگ غیر مرتبط با هم از صنعت نفت گرفته تا صنایع شیر و حوزه گردشگری و حتی ساختمان سازی به عنوان مدیر عامل ، عضو هیئت مدیره و رئیس هیئت مدیره فعالیت کند . بحث بر انگیز ترین اتفاق آن است این شخص که میتوان او را ابولمشاغل دولت روحانی نامید ، همزمان هم بازرس ویژه وزیر کشور است هم در وزارت کار مشغول است ، هم دستی در سازمان بازنشستگی کشوری دارد و هم عضو هیئت مدیره مجتمع فولاد است و هم نایب رئیس هیت مدیره نفت و گاز لاوان .

به کارگیری یک شخص در بیش از ۱۵ پست مدیریتی این سوال را مطرح میکند که در دولت روحانی قحط الرجال است ؟ ویا اینکه آشنایی با برادران مسئولین دولت باعث چنین مسائلی شده است .

در ادامه نام و مشخصات برخی از این شرکت ها آورده شده است :

?عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا متعلق به سازمان بازنشستگی کشوری
?نایب رئیس شرکت تولیدی بازرگانی آسان تجارت
?رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری ایران گردی جهان گردی متعلق به وزارت کار
?نایب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه پارس
?عضو هئیت مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشر ایران وابسته به تامین اجتماعی
?عضو هیئت مدیره هولدینگ گروه مالی گردشگری ایرانیان نو آور
?رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه ساختمان سرمایه متعلق به بانک سرمایه
?رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت البرز سلولز هشتگرد
?نایب رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی نفت و انرژی لاوان متعلق به صندوق نفت
?عضو هیئت مدیره مجتمع فولاد بناب
?معاون رئیس گروه مالی گردشگری متعلق به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران
?عضو هیئت مدیره شرکت شیمی کیمیا
?عضو هیئت مدیره شرکت کارت گردشگری پارس
?عضو هیئت مدیره شرکت میلاد نگین کیش
?عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری نگین وابسته به هلدینگ مالی بانک گردشگری
?موسس بنیاد توسعه ساوجبلاغ

مدیرعامل سمگا بیوگرافی علی زیرک نژاد بیوگرافی عباس پالیزدار بیوگرافی سولماز وزیرزاده بیوگرافی جواد پالیزدار برادر عباس پالیزدار

طی مراسمی روز دوشنبه مورخ ۱۴/۰۲/۱۳۹۴ با حضور جناب آقای دکتر مهدی جهانگیری (رئیس گروه مالی گردشگری) و مدیران ارشد گروه ضمن تشکر از خدمات ارزندۀ جناب آقای علی زیرک نژاد، خانم سولماز وزیرزاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سمگا معرفی شدند و آقای زیرک نژاد به سمت مشاور رئیس گروه مالی‌گردشگری و مدیر حوزه نظارتی بخش مالی و بودجه منتصب شدند.

در ادامه مراسم، آقای دکتر محسن صفرزاده به عنوان مدیرعامل شرکت آریازیگورات جایگزین آقای مهندس داریوش خزایی شد و آقای حسن رمضانی نیز سرپرستی شرکت باشگاه گردشگری ایرانیان را عهده‌دار شد.

شرکت نگین افق گردشگری نیز شاهد تغییراتی در سطح مدیران بود. آقای احسان تابش به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد و جناب آقای جواد پالیزدار (مدیرعامل سابق این شرکت) نیز طی حکمی از سوی دکتر مهدی جهانگیری به عنوان معاون ریاست گروه مالی‌گردشگری منصوب شد.

شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان (سهامی خاص)
شماره ثبت۳۹۰۴۵۴ ، شناسه ملی ۱۰۳۲۰۴۱۲۶۵۰ ، سال مالی: ۲۹/۱۲/
به سرمایه ثبتی یکهزار میلیارد ریال منقسم بر یک میلیارد سهم یک هزار ریالی
هیأت مدیره
نام نماینده سمت
آقای مهدی جهانگیری رییس هیأت مدیره
آقای احسان تابش مدیرعامل
خانم مریم کلهری زاده عضو هیأت مدیره
جواد پالیزدار عضو هیأت مدیره
آقای علی سنگینیان عضو هیأت مدیره

در تاریخ ۵ اسفند ۱۳۹۴

وزیر کشور طی حکمی مهندس جواد پالیزدار را بعنوان بازرس ویژه وزارت کشور در امر برگزاری انتخابات در استان البرز منصوب کرد .در متن حکم وزیر کشور آمده است جناب آقای مهندس جواد پالیز دار سلام علیکم در اجرای ماده ۷۶آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ماده ۲۵قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی جنابعالی را به عنوان بازرس ویژه وزارت کشور در امر برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز منصوب می نمایم . توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار پرورگار قادر متعال خواستارم     عبدالرضا رحمانی فضلی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ