شیادی مرد ۶۰ ساله در ازدواج موقت با فریبا

0

مرد ۶۰ ساله ای که با همدستی همسر موقت خود و دو تبعه خارجی از شهروندان ساده لوح در مشهد کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد. 
فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش چند فقره کلاهبرداری از شهروندان در خیابان های مرکزی شهر مشهد با ترفند جمع آوری پول برای امور خیریه، طرح وی‍ژه ای برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه در دستور کار فرماندهی انتظامی منطقه ثامن مشهد قرار گرفت. 
سرهنگ محمد بوستانی افزود: تحقیقات اولیه پرونده نشان می داد که مردی میان سال با موهای جو گندمی به شهروندان مراجعه و با این ادعا که مقداری گوشت و برنج نذری دارد که می خواهد تحویل این افراد بدهد و در عوض آن مبالغی وجه نقد برای امور خیریه جمع‌آوری می کند از طعمه های خود مبالغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان را گرفته و متواری شده است. 
وی خاطر نشان کرد: تیم های دایره آگاهی کلانتری ۲۹ شیرازی مشهد در این ماموریت ضربتی با انجام گشت و مراقبت های نامحسوس ظهر روز گذشته در خیابان شهید اندرزگو، متهم را در حالی که با فردی میان سال سرگرم گفتگو بود تا اقدام کلاهبردارانه خود را تکرار کند دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی مشهد اظهار گفت: متهم در تحقیقات اولیه اعتراف کرد پس از فریب طعمه های خود و دریافت مبالغ وجه نقد، از آنان می خواست برای تحویل برنج و گوشت از مغازه های اطراف پلاستیک دریافت کنند و در این لحظه از صحنه متواری می شد. 
سرهنگ محمد بوستانی اظهار داشت: ماموران انتظامی با هدایت سرگرد نادری، رئیس کلانتری ۲۹ شیرازی مشهد ، خانمی که سرایدار یک مسافرخانه و همدست اصلی متهم بود را نیز دستگیر کردند. 
وی تصریح کرد: این زن که فریبا نام دارد حدود چهار ماه قبل به عقد موقت مرد ۶۰ ساله در آمده و وجوه سرقتی را نگهداری می کرده است. 
فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این مطلب که تحقیقات برای دستگیری دو همدست دیگر متهم که تبعه خارجی هستند ادامه دارد از شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری و سرقت واقع شده اند خواست هر چه سریع تر برای پی گیری شکایت خودبه کلانتری ۲۹ شیرازی مشهد مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ