مهدی طارمی به پرسپولیس بازگشت

3

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: مهدی طارمی دوباره پیراهن این تیم را می‌پوشد.

به گزارش باشگاه پرسپولیس، با توجه به توافق‌ها در گذشته بین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و مهدی طارمی و تعهداتی که از این ناحیه برای دو طرف وجود دارد، اقدامات لازم از سوی باشگاه صورت گرفت و بر همین اساس، زمینه بازگشت آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ فراهم شده است.

بر این اساس با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، مهدی طارمی در بازگشت به تهران طی روزهای آتی، در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی در فروردین ماه و در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر توافق‌هایی برای ادامه همکاری و تمدید قرار با یکدیگر داشتند.

این خبر در حالی از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شده که طارمی با باشگاه ریزه اسپور ترکیه قرارداد بسته و برای جدایی از این تیم باید مبلغی به عنوان غرامت بپردازد که البته در خبر سایت باشگاه پرسپولیس به این موضوع اشاره‌ای نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. عاطفه24 می گوید

    عاشقتم مهدی نفسم خیلی دوست دارم عشقم بزرگترین آرزویم اینه از نزدیک ببینمت باهت عکس بگیرم تو خیلی جذابی .. دل ما دخترا رو با اون گلهای قشنگت بردی گلم امیدوارم خوشبختبشی راستش روم نمیشه بگم که که که دوسدارم باهام ازدواج کنی ????نفسمم فقط میتونم بگم عاشقققققققققتم، دوست داااااااارم الاهی فدای تک تک اون نفسات بشم این شکلکاهمش آرزو هامه که تورو بکنم مثل بووووووووس????❤❤❤❤❤❤?????✋☝??????????????????????????????????????? چاپ بشه لطفا اخه عاشق شدم حسابی????

    1. الناز پرسپولیسی می گوید

      زشته بابا

  2. الناز پرسپولیسی می گوید

    عاطفه خانوم واقعا حرفتون زشته