لوزانو: آنها که از جان خود می‌گذرند قهرمان ملی هستند نه شاگردان من/ ۱۸ دلیل برای انتخاب ۱۲ بازیکنم دارم

0

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: من حداقل ۱۸ دلیل برای انتخاب این ۱۲ بازیکن دارم.

رائول لوزانو پس از تمرین صبح امروز تیم ملی والیبال اظهار داشت: مطمئنم که می‌خواهید در مورد انتخاب ۱۲ بازیکن تیم ملی از من بپرسید. در درجه اول باید بگویم بعد از صعود به المپیک این بازیکنان قهرمانان ملی خطاب شدند که من از به کار بردن این واژه راضی نیستم.  قهرمان ملی به کسانی اطلاق می‌شود که از جان خود در راه همرزمان و کشور خود می‌گذرند. در درجه دوم من حداقل ۱۸ دلیل برای انتخاب این ۱۲ بازیکن دارم که در حوصله این مصاحبه نیست ولی این ۱۲ بازیکن بهترین‌های موجود در ایران هستند.

والیبال المپیک 2016 سوابق رائول لوزانو بیوگرافی رائول لوزانو المپیک 2016 اسامی تیم ملی والیبال اخبار ورزشی اخبار والیبال

وی ادامه داد: ما می‌توانیم ۲ بازیکن را نیز در صورت مصدوم شدن از طریق گواهی پزشکی تعویض کنیم. همچنین می‌خواهم تشکری رسمی از فرهاد ظریف، علی مباشری، آرمین تشکری و جواد معنوی‌نژاد داشته باشم چون در تمام مدت اردو شاهد رفتار خوب و حرفه‌ای این ورزشکاران بودم. آنها در المپیک در کنار ما نیستند ولی از تیم ملی خط نخورده‌اند. من تنها می‌بایست ۱۲ بازیکن را به المپیک می‌بردم.

لوزانو در مورد لیگ جهانی گفت: تیم‌هایی که در لیگ جهانی آماده بودند در مسابقات انتخابی المپیک حضور نداشتند. دلیل این قضیه هم کاملا علمی و منطقی است و به فیزیولوژی بدن مربوط می‌شود.  هدف ما رسیدن به اوج در مسابقات ژاپن بود.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: من بعد از مرحله مقدماتی لیگ جهانی گفتم که نتیجه نگرفتن مقابل تیم‌هایی مثل برزیل اهمیتی ندارد چون آنها از تیم‌های قدرتمند جهان هستند. با این حال توانستیم نخستین شکست صربستان، قهرمان لیگ جهانی را به نام خودمان ثبت کنیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر تمرینات بدنسازی، تکنیکی و تاکتیکی را دنبال می‌کنیم تا به آمادگی لازم و در نهایت به هدف‌مان که قرار گرفتن در بین ۴ تیم برتر گروهمان در المپیک است برسیم. همچنین غفور و قائمی نیز در اردوی فعلی حضور دارند که در اردوهای پیشین حضور نداشتند.

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران عصر روز یکشنبه ۲۷ تیرماه اسامی ۱۲ بازیکن ایران برای حضور در مسابقات والیبال المپیک ریو را اعلام کرد که به قرار زیر است:
سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مصطفی شریفات، شهرام محمودی، امیرغفور، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور و مهدی مرندی.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ