فرار دختر تهرانی بخاطر دیدن صحنه مبتذل از مادرش در خانه

0
پلیس پس از جست و جوهای بسیار توانست این دختر بچه را درفرسنگ ها دور از تهران در خانه پدربزرگش پیدا کند.
چندی پیش مادری نگران نزد پلیس رفت و ادعا کرد دختر ۱۰ ساله اش با ترک خانه به طرز مرموزی گمشده است.
این زن جوان با نگرانی گفت: دخترم برای انجام کاری خانه را ترک کرد و دیگر بازنگشت وقتی دیدم غیبتش طولانی شد با موبایلش تماس گرفتم اما اثری از او نبود.
عکس زن برهنه دختر گمشده دختر تهرانی حوادث تهران اخبار تهران
وی افزود:جستجوهای زیادی کردم و به هرجا می شناختم و احتمال می دادم دخترم آنجا باشد سرک کشیدم اما هیچ اثری از او نبود. دوستانش نیز اظهار بی اطلاعی می کردند می ترسم قربانی حادثه ای شده باشد و بعد از همه این جست و جوها تصمیم گرفتم پلیس را در جریان قرار دهم.
با این ادعاها و با دستور دادیار پرونده ماموران به تجسس های گسترده ای دست زدند و پی بردند دختر گمشده در هیچ بیمارستانی نیست و فرضیه سانحه از لیست بررسی ها حذف شد.
از سوی دیگر تحقیقات نشان داد این دختر روابط پنهانی نداشته و دوستانش نیز ادعا کردند نمی دانند او کجاست، اما می دانند دخترگمشده با کسی رفت و آمد پنهانی نداشت.
وقتی بررسی های پلیسی روی تماس های موبایلی دختر گمشده متمرکز شد کارآگان به شماره ای در یک شهرستان برخوردند که همزمان با گمشدن دختر بچه وی تماس های زیادی با این شماره داشته است.
همین کافی بود تا صاحب شماره ردیابی شده و تیم پلیسی فاش کند دختر گمشده به خانه پدربزرگش پناه برده است.
وقتی دختر بچه به تهران بازگردانده شد در برابر گریه های مادرش واقعیتی تلخ را فاش کرد و گفت: یک روز وقتی سرزده به خانه مان برگشتم دیدم مادرم و یک زن که دوست صمیمی هستند هر دو برهنه و در حال تماشای فیلم مبتذل بودند.
وی افزود:شوکه شدم باور نداشتم مادرم چنین آدمی باشد نتوانستم با خودم کنار بیایم بخاطر همین تصمیم گرفتم دیگر در آن خانه نمانم با پدربزرگم تماس گرفتم و با بهانه جویی هایی راضی اش کردم به خانه او بروم.
بر اساس این گزارش مادر این دختر پذیرفت که اشتباه بزرگی کرده است و دختر گمشده که راضی نبود به خانه ای که مادرش در آنجا حضور دارد برگردد پس از مشاوره های کارشناسانه آرام گرفت.
منبع: رکنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ