ناگفته‌های پوپک ،دختر خسرو شکیبایی از پدرش +عکس

3

پوپک شکیبایی دختر خسرو شکیبایی با گله از برخوردهایی که با او بعد از فوت پدرش شد اظهار کرد: «متاسفانه در این سال‌ها جوری با من برخورد شد که انگار هیچ نسبت خونی با خسرو شکیبایی نداشتم و این من را بسیار آزرده خاطر کرد.»

همسر پوپک شکیبایی همسر بازیگران طلاق تانیا جوهری دختر خسرو شکیبایی بیوگرافی خسرو شکیبایی بیوگرافی پوپک شکیبایی بیوگرافی پروین کوشیار ازدواج خسرو شکیبایی
پوپک فرزند خسرو شکیبایی و همسر سابق تانیا جوهری و پوریا فرزند خسرو شکیبایی و همسر دومش پروین کوشیار است.
دختر خسرو شکیبایی گفت: خوشحالم هنوز یاد پدرم در خاطره‌ها زنده است و کسی که خاطره‌اش زنده باشد انگار که خودش هم زنده است.
پوپک شکیبایی در چهارمین سالروز درگذشت خسرو شکیبایی با بیان این‌که از نظر هنری جای پدرم در سینما بسیار خالی است، ادامه داد: «هر بار که از مقابل سینمایی رد می‌شوم همیشه احساس می‌کنم ای کاش این اتفاق نیفتاده بود و باز می‌توانستم عکس و اسم پدرم را در سردر سینما ببینم.»
وی افزود: «هر چقدر بگویم چقدر جایش خالی است کافی نیست و با هیچ جمله‌ای نمی‌توانم شرایط روحی‌ام را توضیح دهم. فقط چیزی که من را تسکین می‌دهد علاقه مردم به پدرم است و همین باعث شده در خاطره‌ها زنده بماند.»
پوپک شکیبایی با بیان اینکه بعد از فوت پدرش نتوانسته فیلم‌های او را در سینما ببیند، ادامه داد: «برای فیلم «نسکافه داغ داغ» به سینما رفتم که حالم به شدت بد شد و بعد از آن دیگر نگذاشتند به سینما بروم و تنها چندی پیش ستاره بود را در خانه دیدم که باز هم بسیار اذیت شدم.»
دختر خسرو شکیبایی با گله از برخوردهایی که با او بعد از فوت پدرش شد اظهار کرد: «متاسفانه در این سال‌ها جوری با من برخورد شد که انگار هیچ نسبت خونی با خسرو شکیبایی نداشتم و این من را بسیار آزرده خاطر کرد.»
وی که فعالیت‌های هنری نیز داشته است خاطرنشان کرد: «در رادیو کار گویندگی می‌کردم و در انجمن گویندگان جوان هم به عنوان دوبلور مشغول شده بودم اما متاسفانه دی ماه سال ۸۹ همسرم در حادثه‌ای فوت کرد که بعد از آن دیگر نتوانستم فعالیتی داشته باشم و خانه‌نشین شدم.»

همسر پوپک شکیبایی همسر بازیگران طلاق تانیا جوهری دختر خسرو شکیبایی بیوگرافی خسرو شکیبایی بیوگرافی پوپک شکیبایی بیوگرافی پروین کوشیار ازدواج خسرو شکیبایی

خسروی خوبان از نگاه خود حسی که سخت مرا آزرد ؛ از صحبتهای کوتاه ثمره زندگیت دخترت یادگارت که عزیز است برایم میگویم؛ روزی که دخترکت را به آغوشت سپردن برایت بهترین بوده و هست …؛دخترک خوبی داری هر چه گشتم جز در مراسم نبودت عکسی از خودش که گویا آنها هم شکار دوربینها بود از خودش جایی نذاشته بود عکسهای کودکیش با پدر عکسهای بعد از جداییت از مادرش را که احتمالا در پارکی که گه گداری میدیدیش هم نیست…؛چهارمین سالروز رفتنت از حسش گفت که جایت سخت خالیست براش… که دوست دارد از همان حس کاش ها؛ هنوز عکسو اسمت را روی سر در سینما میدید گفت همین که یاد پدرم در دلهای مردم زنده است و دوسش دارند برایم کافیست آرامم میکند…بعد از تو چ نیازی به نگاه و ارادت از پس اسم تو دارد پوپک یک عاشق بی ادعاست و هنوز عشقش پدر است و پدر …؛دخترک آرامی داری شاید من اگر جای پوپک بودم عکسی را که در کودکی سفت و سخت در آغوشت چسبانده بودیش را نشان همه میدادمو میگفتم دختر خسرو خوبانم…اما پوپک قناعت کرد به محبوب بودنت در دل مردم برای مرحم زخمهایش…تنها یکجا گله کرد که وقتی برای خاکسپاریت آمده بود(عکس وسط پوپکت در مراسم به خاکسپاریت است چه مظلومانه وداع میکند با پدر?) اطرافیان جوری برخورد کردن که گویا اصن نسبت خونی با هم ندارید که هیچ چ برسد به اینکه پدر دختر؛دختری پدری بود حتی اگر نشان نمیداد مجالی برای نشان دادن نداشت از هم دور افتاده بودید…؛به همین قناعت کرد و دیگر هیچ نگفت…؛از نامت هیجا استفاده نکرد گویا پوپک به دور بودن عادت که نه، جنجالی نیست دختر خسروی خوبان است دیگر محجوب و نجیب….
خسروی خوبان قطعا از آسمان حواست به عزیزترینت هست….سختی نبود پدر را هفت سال زودتر از پوپکت فهمیدم حس عجیبی ست درد بدیست…هشتمین سالروز نبودت را به دخترکت تسلیت میگویم و آرامش و تندرستی در کنار مادر مهربان و فداکارش و عزیزانش را برایش از خداوند منان خواستارم روحت شاد سالار خوبیها?♡♥♡♥

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. مریم می گوید

    پوپک جان متاسفم که پدرت رو از دست دادی. نمیدونستم که همسرت رو هم از دست دادی. چقدرناراحت شدم. روحشان شاد. از وقتی از ایران رفتم ازت بی خبر بودم امیدوارم این پیغام منو ببینی. خداوند بهت صبر بده. مریم

  2. سارا می گوید

    خب لابد اون پدر در زمان حیاتش آن چنان پدری ای نکرده که اطرافیان تونستند دخترش رو انکار کنند. حرمت دختر رو باید پدرش نگه می داشت. متاسفانه خیلی از بزرگان عرصه هنر و دانش و سیاست نه به اندازه بزرگی شون در کار که حتی به اندازه مردم عادی هم در زندگی موفق نیستند.

  3. ناشناس می گوید

    هر چیزی که واقع می شود به خواست خدای متعال خیرست.