داماد در روز عروسی‌اش به ستون زد +تصاویر

0
حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: صبح امروز جمعه یکم مرداد ساعت ۷ اعلام گزارش برخورد خودرو سواری MVM با ستون پل از طرف اپراتوری اورژانس ۱۱۵ به پایگاه ۲۰۹ فوریت‌های پزشکی تبریز انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌شرقی،  وی ادامه داد: با اعزام تکنسینهای پایگاه ۲۰۹ به محل تصادف در چایکنار، بلوار شهریار زیر مجتمع جواهر، از برخورد شدید خودرو سواری MVM با ستون پل خبر دادند که منجر به مصدومیت شدید یک تن شده بود.

حسینقلی زاده ادامه داد: با تلاش بیش از یک ساعته نیروهای آتش‌نشانی، مصدوم که مرد ۳۱ ساله و بنا به گفته خودش روز عروسی اش بود, از چندین نقاط بدن دچار شکستگی شده بود و در خودرو گیر کرده بود، رهاسازی شد و با اقدامات پیش بیمارستانی تکنسینهای اورژانس به بیمارستان امام رضا انتقال داده شد.

 عکس عروسی حوادث عروسی حوادث تبریز تصادف ماشین عروسی اخبار تبریز

وی در مورد این حادثه به دو نکته مهم و ضروری اشاره کرد اولی بودن کیسه هوا و باز شدن آن  باعث شده بود مصدوم دچار صدمات شدید در ناحیه سر نشود و دومی، متاسفانه تجمع مردم برای تماشای مصدوم, باعث شد که فردی با دیدن جراحت مصدوم دچار افت فشار شده و دجار مصدومیت شود و تکنسین‌های اورژانس مجبور بودن به مداوای هر دو مصدوم و همچنین خانواده فرد تماشاگر بپردازند و یک دستگاه آمبولانس پایگاه ۲۰۸ نیز به‌محل فرا خوانده شد.

عکس عروسی حوادث عروسی حوادث تبریز تصادف ماشین عروسی اخبار تبریز

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در حوادث ترافیکی، تجمع افراد عادی در صحنه‌های حوادث، ضمن بروز مشکلات برای امدادگران، منجر به بروز تالمات روحی و روانی برای هموطنان می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ