جزییات اسیدپاشی مرگبار در زابل (عکس+۱۶)

0
مرد جوانی که در زابل مورد اسیدپاشی از سوی افراد ناشناس قرار گرفته بود، بعد از ۲۴ ساعت جدال با مرگ تسلیم شد.
به گزارش انتخاب به نقل از  میزان چهارشنبه شب اهالی خیابان طالقانی شهرستان زابل با صدای سوختم، سوختم مرد جوانی به خیابان آمده و راننده خودرویی را مشاهده کردند که پشت فرمان در حال گفتن این جمله است و صورت و بدنش با اسید سوخته است.
اهالی محل بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس اعلام کردند. دقایقی بعد تکنسین های اورژانس و ماموران پلیس در محل حاضر شدند. مرد جوان که به شدت دچار سوختگی شده بود مدعی شد در حال رفتن به خانه اش بوده که یک موتور سوار ناشناس به خودرواش نزدیک شده و روی او اسید ریخته و متواری شده است.
قربانیان اسید پاشی عکس اسید پاشی عامل اسید پاشی اخبار زابل
با انتقال راننده خودرو به بیمارستان تلاش برای نجات جان او آغاز شد اما مرد جوان به نام مهران شب گذشته پس از ۲۴ ساعت جدال با مرگ، به علت شدت جراحات ناشی از سوختگی با اسید جانش را از دست داد.
با مرگ مهران پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در حال حاضر تیم های ویژه پلیس با شناسایی چند مظنون تحقیقاتشان را برای شناسایی اسیدپاش ها آغاز کرده اند.
چهارشنبه شب دعوایی در زابل شهری از توابع سیستان و بلوچستان کشته داد
پسری که با زنگی که از طرف دوستانش به او شد به آن ها ملحق شد و آن ها به علتی نامعلوم او را کتک زدند و سپس بر روی بدنش اسید پاشیدند و پس از حدود ده ساعت جان داد هنوز جزییات کامل ماجرا نا معلوم است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ