دو بار اعدام برای متجاوز به دختر ۸ ساله در مدرسه

0

غروب سی و یکم مرداد سال گذشته بود که «کریم» دختر ۸ساله ای را که در حال بازی با دوستانش بود، صدا زد تا همراهش برود.

دخترک هم بدون تأمل روسری زردرنگش را دور گردنش محکم کرد و پشت سر وی به راه افتاد، اما او نمی دانست جوان شیطان صفت چه نقشه شومی را در سر می پروراند. در حالی که دیگر همبازی های «م»  راهی خانه هایشان شدند، او پشت سر کریم و از روی دیوار مخروبه وارد مدرسه روستا شد. جوان ۲۰ساله با حیله و نیرنگ، دخترک را داخل سرویس بهداشتی مدرسه برد و …

این جوان شیطان صفت وقتی با گریه های دلخراش کودک مواجه شد، روسری را دور گردن وی پیچید و او را به قتل رساند. او سپس گوشواره های طلای دخترک را نیز سرقت کرد و با بستن در سرویس بهداشتی راهی منزلش شد. ساعتی بعد اعضای خانواده «م» مضطرب و نگران در جست و جوی دخترشان بر آمدند، این در حالی بود که «کریم» نیز برای پیدا کردن دختری که از بستگان دورش بود، با اهالی روستا و خانواده او همراه شده بود. پس از مدتی جست و جو، «کریم» وارد مدرسه شد و ناگهان فریاد کنان، پیکر بی جان «م» را از سرویس بهداشتی بیرون کشید.

این حادثه تلخ، همه اهالی روستا را در بهت و حیرت فرو برده بود که مأموران کلانتری آبروان به محل تجمع اهالی روستا رسیدند. دقایقی بعد ماجرای این جنایت هولناک به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد و بدین ترتیب، با حضور قاضی سیدجواد حسینی و عوامل بررسی صحنه جرم، تحقیقات در این باره آغاز شد. در حالی که بررسی های میدانی مقام قضایی ادامه داشت، خونسردی جوانی که جسد را از سرویس بهداشتی بیرون کشیده بود، توجه قاضی ویژه قتل عمد را به خود جلب کرد و بدین ترتیب، مقام قضایی او را از میان جمعیت بیرون برد و با طرح چند سوال تخصصی، وی را به تناقض گویی انداخت.

این جوان ۲۰ساله که ابتدا عنوان می کرد با دیدن جسد بیهوش شده و چیزی به خاطر ندارد، دقایقی بعد، لب به اعتراف گشود و به قتل دخترک اعتراف کرد. او گفت: گوشواره های دختر ۸ساله را نیز زیر فرش منزلش پنهان کرده است.

با کشف گوشواره ها و اعترافات صریح متهم، کیفرخواست این پرونده جنایی در دادسرای مشهد صادر شد و جوان شیطان صفت در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پای میز محاکمه نشست. او که در آغاز محاکمات سعی داشت با داستان سرایی ها، آنچه را که قبلا اعتراف کرده بود، انکار کند، وقتی در برابر سوالات تخصصی و فنی قضات باتجربه دادگاه کیفری قرار گرفت، دیگر همه راه های انکار را بسته دید و به ناچار در محضر دادگاه به آزار دختر و قتل او اعتراف کرد. در جلسات محاکمه که به ریاست قاضی مجتبی علیزاده و مستشاری قاضی مصطفی بنده ای برگزار شد، این جوان شیطان صفت سرقت گوشواره های طلای دخترک را نیز پذیرفت و اعتراف کرد که آن دختر را با توسل به حیله و نیرنگ به داخل سرویس بهداشتی مدرسه روستا کشانده است.

این گزارش حاکی است: با پایان یافتن جلسات محاکمه که با حضور وکیل مدافع متهم برگزار شده بود، قضات دادگاه رأی خود را درباره این پرونده جنایی صادر کردند. در این رأی که به امضای قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی رسیده، «کریم» به اتهام تجاوز به عنف به اعدام، به خاطر ارتکاب قتل عمدی به قصاص نفس، به دلیل سرقت به عنف گوشواره ها به تحمل ۱۰سال زندان و ۷۴ضربه شلاق، به اتهام آدم ربایی به تحمل ۱۵سال زندان و به خاطر ایراد ضرب و جرح به پرداخت دیه محکوم شده است. همچنین در رأی صادره از سوی قضات دادگاه آمده است، این رأی در مهلت قانونی قابل تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ