نقشه‌‌های شوم پسر جوان برای دختران دبیرستانی پایتخت + عکس

0
دختری که فریب یک پسر شیطان‌صفت را خورده بود، پس از چندین روز سکوت خود را شکست و پرده از نقشه شوم این پسر جوان برداشت.
 ۲۸ آبان ماه یک مورد سرقت منزل در خیابان مالک اشتر به کلانتری ۱۸۰ نواب اعلام شد و ماموران جهت بررسی موضوع به منزل مورد نظر مراجعه کردند.

در بررسی های اولیه مشخص شد تمامی طلاجات و زیور آلات خانمی به هویت “سمیه-الف” که در اتاق خواب از آنان نگهداری می‌کرده ربوده شده است.

با توجه به عدم وجود هر گونه آثار تخریبی بر روی در خانه و وسائل دیگر، پلیس به اعضای خانواده و اطرافیان مشکوک شد و تحقیقات و بازجویی‌ را از آنان آغاز کردند.

دختران دبیرستانی دختر شیطان‌صفت تجاوز جنسی به زور تجاوز به سمیه تجاوز به زنان تجاوز به آزیتا پسر شیطان‌صفت

پس از چند روز تحقیقات و پرس و جو از اطرافیان نوبت به دختر خانواده که آزیتا نام داشت رسید.

آزیتا که یک دختر دبیرستانی بود با صحبت‌های ضد و نقیض خود ظن ماموران را بیشتر کرد و کار به جایی رسید که این دختر ۱۵ ساله جهت بازجویی به کلانتری انتقال یافت.‌

دخترک که از ترس به خود می‌لرزید با دیدن کلانتری رنگ باخت و پس از چندین روز سکوت، پرده از راز این ماجرا برداشت: ” چند ماه گذشته در راه خانه با یک پسر به نام محسن آشنا شدم و پس از هفته‌ها دوستی محسن به من گفت که به شدت به پول احتیاج دارد و موضوع مرگ و زندگی در میان است، من هم که حرفش را باور کرده بودم طلاهای مادرم را زمانی که در آشپزخانه در حال پخت و پز بود برداشتم و بعد از مدرسه به محسن تحویل دادم”.

پلیس با شنیدن این صحبت‌ها سریعا با چهره نگاری عکس متهم را که هویت اصلی‌اش ناصر بود از سیستم خارج کرد و بلافاصله ماموران برای دستگیری این متهم راهی شدند.

دیری نگذشت که این پسر شیطان که در پرونده خود چندین مورد تجاوز به عنف و اخاذی را داشت به کلانتری انتقال داده شد و پس از رویارویی با دختر دبیرستانی لب به سخن گشود و به نقشه‌های شوم خود برعلیه ده‌ها دختر دبیرستانی پایتخت معترف گردید.

گفتنی است پس از اینکه پرونده به دادسرا ارسال شد مقام قضایی با توجه به احتمال تعداد زیاد قربانیان نقشه‌های شوم این پسر جوان از مردم در خواست کرد که چنانچه این چنین موضوعی برایشان اتفاق افتاده است برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان امام خمینی(ره)، نرسیده به میدان حر، ابتدای خیابان ۱۲ فروردین مراجعه کنند.

لازم به ذکر است در صورت صلاح دید مقام قضایی عکس بدون پوشش این متهم در روز‌های آینده منتشر خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ