اکبر رجبی مشهود و طلوع بی نشان ها مهمان خندوانه +بیوگرافی

3

اکبر رجبی مدیر عامل جمعیت طلوع بی نشان ها مهمان ویژه خندوانه است .

مهمانان خندوانه معتاد کارتن خواب کارتن خواب طلوع بی نشان ها بیوگرافی اکبر رجبی مشهود اینستاگرام خندوانه آدرس موسسه طلوع
جمعیت طلوع بی نشان‌ها سازمانی است مردم نهاد، غیردولتی و غیر سیاسی که با هدف حمایت از زنان، مردان و کودکان آسیب دیده اجتماعی از سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز به فعالیت کرده است. طلوع به عنوان حامی تخصصی افراد درگیر با معضل کارتن خوابی، فعالیت خود را در هفت حوزه جذب، درمان، سرپناه، آموزش، اشتغال، بازگشت به خانواده و بازگشت به بدنه جامعه متمرکز کرده است. جمعیت طلوع بی نشان‌ها در طول فعالیت در راستای کاهش آسیب اجتماعی کارتن خوابی در شهر تهران با هدف امید بخشیدن برای بهبودی، دوباره ایستادن و همراه شدن این قشر با جامعه توانسته است به صورت نظام مند و برنامه ریزی شده، در راستای جذب، درمان و کارآفرینی برای کارتن خواب‌های بهبود یافته تهران فعالیت کند و با ارائه خدمات به این قشر که به جهت شرایط اجتماعی، از آسیب پذیرترین قشرها جامعه محسوب می‌شوند، گامهای مؤثری در راستای بهبود شرایط اجتماعی بردارد.

آئین مهرورزی

بر اساس یک رسم دیرین از پیش از آغاز به کار رسمی جمعیت طلوع، هر سه شنبه شب مقدار زیادی غذای گرم تهیه می‌گردد و بین کارتن خوابها توزیع می‌شود، این غذا بهانه‌ای است برای ایجاد ارتباط با این افراد و طی همین فرایند، هر هفته تعداد قابل ملاحظه‌ای از کارتن خواب‌ها به صورت داوطلبانه و برای آغاز دوره بهبودی و درمان و تحت پوشش قرار گرفتن با اعضای جمعیت طلوع همراه می‌شوند.

مهمانان خندوانه معتاد کارتن خواب کارتن خواب طلوع بی نشان ها بیوگرافی اکبر رجبی مشهود اینستاگرام خندوانه آدرس موسسه طلوع

حرکت نمادین جمع‌آوری فیلتر سیگار

همه ساله بهبود یافتگان و یاوران جمعیت طلوع بی نشان‌ها، طی یک حرکت نمادین، مسیر طولانی در شهر تهران را از زباله سیگار پاکسازی می‌کنند، معمولاً این حرکت در اسفند هر سال و از میدان تجریش تهران تا چهارراه ولیعصر صورت می‌گیرد، شعار این حرکت نمادین جملهٔ «ببخش و باورم کن» می‌باشد.

اکران فیلم کاغذ بی خط

در ۱۵ اسفند سال ۱۳۹۳ فیلم کاغذ بی خط به کارگردانی ناصر تقوایی، با حضور رخشان بنی اعتماد، اعضای تیم فوتبال استقلال و جمعی دیگر از هنرمندان به نفع جمعیت طلوع بی نشان‌ها در تالار ایوان شمس به نمایش درآمد. در این برنامه رخشان بنی اعتماد جایزه آسیاپاسفیک خود را به نفع ساخت سرپناهی برای زنان کارتنخواب آهدا کرد.

توزیع سبزی‌پلو و ماهی شب عید

هر ساله طبق سنت ایرانی، در این جمعیت، در آخرین سه شنبه سال، مقدار زیادی سبزی‌پلو و ماهی طبخ شده و بین کارتن خوابها و کودکان کار توزیع میگردد.

تهران شهر بدون گرسنه

جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها از سال ۹۴ پروژه‌ای را تحت عنوان تهران شهر بدون گرسنه در سطح شهر تهران آغاز کرد، طریقه عملکرد تهران شهر بدون گرسنه به این صورت است که مردم تهران با ارتباط با تلفن ویژهٔ طرح، تعداد و مقدار غذاهای سالم و دست‌نخوردهٔ باقیمانده از مجالس و میهمانی‌های خود را همراه با نشانی محل اعلام کرده یا خودشان غذاها را به مراکز تعیین شده طرح تهران شهر بدون گرسنه طلوع در تهران انتقال داده یا نسبت به شرایط تعداد و مسافت ذکر شده پیک وانت‌های طلوع مراجعه و غذاها را انتقال می‌دهند. پس از جمع‌آوری کمتر از ۲۴ ساعت این غذاها به مراکز درمانی و نگهداری از افراد بی‌خانمان و محله‌های شناسایی شده محروم حاشیه شهر انتقال داده می‌شود، این اتفاق باعث جلوگیری از تعداد بی‌شماری از اسراف غذاهای طبخ شده و همچنین جلوگیری از سوء‌تغذیه بسیاری از کسانی که از شرایط نامساعد تغذیه رنج می‌برند، می‌شود.

آدرس و شماره تلفن های جمعیت طلوع بی نشان ها

تلفکس : ۵۵۱۴۷۹۸۹-۵۵۱۴۷۹۶۹

پست الکترونیکی : [email protected]

کانال تلگرام : http://telegram.me/toloo_bineshanha_society

آدرس : بزرگراه نواب صفوی، مسیر شمال به جنوب، بعد از تونل توحید، پایین تر از پل کمیل، خیابان محبوب مجاز غربی بن بست پرستو، انتهای کوچه، جمعیت طلوع بی نشان ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. امین می گوید

    من چطوری باهاتون تماس بگیرم آقای میخوام ترک کنم ولی ن پولی دارم ن حامی ن کسی ک بتونه کمکم کنه چکار کنم کجا بیام……من ایملم رو براتون میرارم خواهش میکنم کمکم کنید
    amin

  2. مرادی می گوید

    تو را خدا کمک کنید شاید شما وسیله باشید از طرف خدا من چطور می تونم با سما تماس بگیرم

    1. تارا می گوید

      سلام شما اگر تهران هستین میتونین حضورى تشریف ببرین به مرکز طلوع از شما استقبال میکنن فقط کافى هست بخواین آدرس هم این هست آدرس : بزرگراه نواب صفوی، مسیر شمال به جنوب، بعد از تونل توحید، پایین تر از پل کمیل، خیابان محبوب مجاز غربی بن بست پرستو، انتهای کوچه، جمعیت طلوع بی نشان ها