اشتباه جالب پزشکان ایرانی در تشخیص بیماری منیژه حکمت +عکس

0

حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون که پیشتر واکنش تندی نسبت به قصور در معالجه کیارستمی از خود نشان داده بود در تازه ترین پست صفحه شخصی خود جریان بیماری را خانم منیژه حکمت را سوژه کرد.

همسر منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی تشخیص اشتباه پزشک بیوگرافی منیژه حکمت بیوگرافی حامد بهداد بیماری منیژه حکمت اینستاگرام حامد بهداد

وی طی پستی نسبت به تشخیص عجیب بیماری منیژه حکمت کارگردان کشورمان اعتراض کرد.

حامد بهداد، بازیگر کشورمان در صفحه شخصی توئیتر خود، نسبت به عارضه قلبی منیژه حکمت کارگردان پیشکسوت کشورمان واکنش نشان داد و از پزشکان ایرانی گلایه کرده و نوشت: «منیژه حکمت سالها از عارضه قلبی رنج می برده و نسخه می دادند بادمجون نخور! تا که به برلین می روند و تشخیص می دهند!»

همسر منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی تشخیص اشتباه پزشک بیوگرافی منیژه حکمت بیوگرافی حامد بهداد بیماری منیژه حکمت اینستاگرام حامد بهداد

منیژه حکمت: من فردا عمل قلب باز دارم و با انرژى بسیار آماده ام که در بیمارستان پارس عمل کنم. راستش من هم دچار تشخیص غلط پزشکى شدم، منتها به شکلى خنده دار!

از زمستان سرفه هاى بسیار مى کردم و پزشکهاى بسیارى بعد از معاینه هاى بسیار گفتند من مشکل ریه و سرماخوردگى دارم و آمپول بزنم و شلغم بخورم خوب میشوم و گردو هم نخورم چون حساسیت زاست! هشت ماه گذشت و سرماخوردگى و مشکل ریه حل نشد تا چندهفته پیش که سفرى به آلمان کردم و همان هفته اول سرفه ها تشدید شد و من در بیمارستانى در کلن و بعد در برلین بسترى شدم. دکترهاى آلمان تشخیص بیمارى حاد قلبى دادند! من گفتم دکترهاى خودمان گفتند سرما خوردم و خودش خوب می‌شود!

خلاصه تجویز شلغم داخلى به داد من نرسید و من را به کما در آلمان کشاند. پزشکهاى آلمان دستور به عمل باز و فورى قلب دادند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ