ماجرایی کلیپ حسن عباسی چیست؟ +بیوگرافی

1

حسن عباسی Hassan Abbasi (متولد ۱۳۴۵ در ازنا) است. شهرت او به دلیل سخنان عجیب و جنجالی در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست، سینما، اقتصاد، تاریخ و فلسفه است. او تخصص آکادمیک و سابقه روشنی در هیچ‌کدام از این زمینه‌ها ندارد.

سوابق حسن عباسی توهین حسن عباسی به ارتش بیوگرافی حسن عباسی Hassan Abbasi

اخیرا برخی رسانه ها با انتشار ۱ دقیقه از سخنرانی ِ ۱۴۲ دقیقه ایِ ۶ سال پیشِ حسن عباسی با تیترِ توهین عباسی به ارتش قهرمان موجب جریان سازی و موضع گرفتن برخی افراد نظامی شده اند.

با توجه به اشتباه سخنران در گفتن چنین سخنانی و همچنین سابقه فرد یاد شده در حمایت از قوای مسلح، چرا فیلمی یک دقیقه ای و بریده شده از آرشیو ۶ سال پیش به صورت ناگهانی و خودجوش (!) بازنشر می‌شود و اینگونه صدای فرمانده بابصیرت ارتش و علاقه مندان نیروهای مسلح را در میآورد؟!

 این رفتارهای پروپاگاندای دستگاه تبلیغاتی تنها ترفندی است برای فرافکنی هر نوع مطالبه گری عمومی  از موضوعات مهم پیش رو و مشخصا تنها سرگرمی برای منحرف شدن از مسائل اصلی می باشد.

در یک ماه گذشته بعد از افشای جریان فیش های حقوقی و شکل گیری تدریجی مطالبه عمومی از این موضوعات و سایر  موضوعات اقتصادی ، جریان سازی های گسترده و خبرسازی هایی برای مسائل دست دومی مثل ؛

– حاشیه سازی های بیش از حد برای مریضی یک خواننده ممنوع الصدا در صداوسیما
– ترورهای نافرجام مخالفین
– علت مرگ یک کارگردان بر اثر سهل انگاری پزشکان،
– دو قطبی سازی دروغین برای لباس نامتعارف  برخی حاضرین در جشن حافظ
–  انتخاب لباس کاروان المپیک

و امثالهم با تلاش و هزینه کرد رسانه های معینی به مطالبه عمومی تبدیل شد !!!!

حال توهین های حسن عباسی به ارتش!!! تبدیل به مطالبه می شود و قطعا چند روز دیگر یک موضوع  جدید علم میشود تا موضوعاتی چون حقوق های نجومی ، تعطیلی کارخانه ها، وضعیت بانکها، مجرمان اقتصادی اخیر و پی گیری وضعیت برجام به مطالبه عمومی تبدیل نگردد.

تحصیلات حسن عباسی

گفته می‌شود که وی در سال ۱۳۸۳ شمسی در مقطع کارشناسی رشته فلسفه مشغول تحصیل بوده و تا بهمن ماه آن سال، مدرکی بیش از لیسانس نداشته است. حسن عباسی دکتر بودن را در داشتن مدرک دکترا نمیداند بلکه در دادن نظریه و ارائه دکترین میداند و خود را به دلیل ارائه دکترین‌های مختلف دکتر میداند. وی همچنین معتقد است کسی که رانندگی می‌کند راننده یا کسی که بیماران را معالجه می‌کند پزشک است و نیازی به داشتن مدرک (گواهینامه رانندگی یا پروانه پزشکی) نمی‌باشد.

نظرات حسن عباسی

دیدگاه‌ های سیاسی اصلی عباسی اتخاذ رویکرد تهاجمی در مقابل غرب ، عدم سازش بر سر مسائل هسته‌ای ، مبارزه با گرایش‌های لیبرالیستی و سکولاریستی در ایران ، تاکید بر “تهاجم فرهنگی” غرب و “جنگ نرم” ، و لزوم بازنگری در آموزش علوم انسانی در ایران هستند.

 

شکایت ارتش از عباسی

به گفته عباسی ارتش بی سرو صدا فقط در پادگان ها حضور دارد. او گفته است که آمریکا چنین نیرویی را می خواهد. عباسی این سخنان را در حالی بیان کرد که از سپاه پاسداران و بسیج تجلیل کرد. سرتیپ ستاد احمدرضا پوردستان در حاشیه عیادت از جانبازان آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) مشهد، با انتقاد شدید از سخنان حسن عباسی گفت: «از طریق مدیریت حقو‌قی نیروی زمینی ارتش‌ علیه عباسی طرح دعوا شده است.» پوردستان اظهار کرد: «وی (حسن عباسی) بدون شناخت و آگاهی اقدام به بیان سخنانی نسنجیده کرد و باید هرچه زودتر از مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران و عموم ملت ایران عذرخواهی کند، در غیر این صورت موضوع به طور جدی‌تر پیگیری می‌شود و منتظر واکنش مراجع قضائی در این ارتباط خواهیم بود.»

منبع : مشرق و ویکی پدیا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ارشیا می گوید

    من کل سخنرانی را گوش دادم از ان بر نمی امد که ارتش ما به درد نمیخوره / عباسی میگه ارتش امریکا اینترنت سازمال ملل و.. در دست داره // آمریکا ارتشی میخواهد که کشور را آب ببرد و صداش در نیاد

    خوب با وجود سپاه این نقیصه دیگر نیست /یعنی منظورش ارتش ایران نیست/ اصلا چرا ما هم نباید مثل آمریکا ارتشمان در جنگ نرم هم ورود کند//

    انشاالله موجب خیر شود این مساله

    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین؛ واجعلنا بینهم سالمین القائمین