بیوگرافی آرزو فرشید خبرنگار جنجالی روزنامه شرق +تصاویر

0

پس از آنکه برخی خبرنگاران اصلاح طلب در سفرهای خارجی مختلف اقدامات خارج از ضوابط و دور از شان نظام جمهوری اسلامی انجام دادند این بار ا.ف خبرنگار مدعی فمینیسم  روزنامه شرق در تور افریقایی وزیر امور خارجه اقدام به انتشار عکس هایی از کشف حجاب خود کرد. جالب اینجاست که م. خ دبیر سیاسی این روزنامه در خصوص عکس های ساختارشکنانه خبرنگارش بدون اعتراض به او می نویسد ایشان رفته خوشگذرانی!

فمینیسم فمینیست کیست عکس کشف حجاب روزنامه شرق بیوگرافی آرزو فرشید اصلاح طلبان چه کسانی هستند

این اولین بار نیست که خبرنگاران روزنامه شرق چنین اقداماتی انجام می دهند. یکی دیگر از خبرنگاران سرویس سیاسی این مجموعه نیز طی روزهای گذشته در اینستاگرام با انتشار پرچم ایران در دوران طاغوت آن را پرچم واقعی کشورمان معرفی کرد و تلویحا خواستار نمایش این پرچم توسط حامیان ایران در المپیک شد.

فمینیسم فمینیست کیست عکس کشف حجاب روزنامه شرق بیوگرافی آرزو فرشید اصلاح طلبان چه کسانی هستند

البته اقدامات خبرنگاران روزنامه شرق محدود به این دو موضوع نیست و در صورت لزوم طی گزارش های بعدی فساد ناشی از روابط غیراخلاقی و رفتارهای ساختارشکنانه سیاسی بسیاری از خبرنگاران شاغل در این روزنامه اصلاح طلب به اطلاع مردم و دستگاه های ذی ربط خواهد رسید.

اما چند سوال نیز مطرح می شود که خوب است مهدی رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق به آنها پاسخ دهد:

به راستی برای جذب خبرنگار در این روزنامه آیا ضابطه ای هم وجود دارد؟

پایبندی به مبانی اعتقادی و سیاسی در روزنامه شما اصلا جایگاهی دارد؟

ملاک ورود به سرویس سیاسی و دیپلماسی روزنامه شرق چیست؟

سفر خارجی وزارت امور خارجه برای خبرنگاران شما یک ماموریت کاری محسوب می شود یا خوشگذرانی؟

اما سوالاتی نیز باید از متولیان مطبوعات در وزارت ارشاد پرسید:

ملاک و معیار برای تشخیص خبرنگار از فعال ضد انقلاب چیست؟

آیا هیچ فیلتری برای اشتغال افراد بدون دانش و تخصص حرفه ای در مطبوعات وجود ندارد؟

خبرنگاران اعزامی به سفرهای خارجی چگونه انتخاب می شوند؟ آیا هر خبرنگاری که به دلایل غیرکاری برای سفر خارجی انتخاب می شود و به قصد خوشگذرانی از سوی روزنامه اش معرفی می شود باید بدون ملاحظه های اخلاقی و امنیتی راهی سفر به همراه مقامات کشورمان شود؟

فمینیسم فمینیست کیست عکس کشف حجاب روزنامه شرق بیوگرافی آرزو فرشید اصلاح طلبان چه کسانی هستند

نبود یک آیین نامه در این حوزه باعث شده است که بسیاری از خبرنگاران بدون گرفتن استعلامات لازم به همراه وزارت خارجه و یا دولت عازم سفر خارجی شده و در انجا علاوه بر عدم رعایت شئونات نظام اسلامی با  عوامل سرویس های خارجی ارتباط بگیرند. پناهنده شدن خبرنگار ایسکانیوز که همراه تیم هسته ای جهت ارسال خبر عازم شده بود یکی از این موارد بود که متاسفانه فضای رسانه ای مسمومی را علیه جمهوری اسلامی ایجاد کرد. علاوه بر این بسیاری از خبرنگارانی که همراه با تیم هسته ای در مذاکرات ژنو حضور داشتند ضمن ارتباط گیری با عناصر رسانه های معاند از جمله رادیو فردا، بی بی سی، صدای آمریکا و … بسیاری از اخبار تیم هسته ای و کشور را در اختیار این افراد قرار داده و تلاش کردند زمینه ارتباط بیشتری را از داخل ایران فراهم نمایند.

در آینده نزدیک گزارش های بیشتری از روابط برخی خبرنگاران منتشر خواهد شد.

منبع : بسیج نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ