بازیگر زن فیلم های غیر اخلاقی آمریکایی در تهران جنجال به پا کرد +عکس

0

کندی چارمز candy charms بازیگر فیلم‌های مستهجن و غیر اخلاقی هالیوود  چند روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود گفت سفری به ایران داشته است. برخی از رسانه‌ها در ایران با انتشار این خبر گفتند علت سفر این بازیگر فیلم‌های هالیوودی جراحی بینی بوده است. چارمز زمانی که  شنید می گویند سفری مخفیانه به ایران برای جراحی بینی داشته خشمگین و عصبانی شد.

عکس کندی چارمز زن آمریکایی پورن استار بیوگرافی کندی چارمز بازیگر زن آمریکایی candy charms
این بازیگر در اولین پست اینستاگرامی‌اش عکسی سلفی با عینک آفتابی و روسری منتشر کرد و نوشت: “من تعطیلات را در ایران سپری کردم. ایرانیان بسیار مهربان و بخشنده‌اند و حتی اگر تو را نشناسند هم هرکاری از دستشان بربیاید برایت انجام میدهند. بینی من صاف نیست و ایرانیان بهترین جراح بینی در جهان هستند ولی بینی من مشکلی ندارد”.

این بازیگر پس از مشاهده حجم انبوهی از نظرات در زیر پست سفر خود به ایران، آن را پاک کرد.

عکس کندی چارمز زن آمریکایی پورن استار بیوگرافی کندی چارمز بازیگر زن آمریکایی candy charms

خبر سفر بازیگر فیلم‌های خاص امریکایی به ایران در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کرد.

کندی چارمز با انتشار تصویری از خود اعلام کرده بود که برای جراحی بینی خود به تهران سفر کرده است. 

همین خبر که خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی ایرانی دست به دست شد سبب شد تا کاربران ایرانی هم به صفحه این بازیگر هجوم ببرند و هم حضور او در تهران را دستمایه شوخی‌ها و طنزهایی کنند که در دو روز گذشته بارها در تلگرام و سایر شبکه‌های مجازی بازنشر پیدا کرد.

واکنش‌های مجازی به خانم بازیگر فیلم‌های خاص از آنجایی خبر ساز شد که پست اینستاگرامی وی دست به دست جوانان و نوجوانان ایرانی گشت و به سرعت این خبر پیچید که بازیگر ۲۷ ساله فیلم‌های خاص برای جراحی بینی به ایران آمده است. انتشار این خبر در کانال های تلگرام و صفحات اینستا کافی بود تا هجمه موافقان و مخالفان حضور در ایران به صفحه اینستاگرام وی موجب غیرقابل دسترس شدن آن صفحه برای عموم شود و برای مدتی تبدیل به صفحه‌ای خصوصی گردد.

یک مقام کنسولی ایران در مورد اخبار منتشر شده در رسانه‌ها در ارتباط با سفر بازیگر فیلم‌های نامناسب به ایران، توضیحاتی ارائه کرد.

یک مقام آگاه در معاونت پارلمانی و امور کنسولی وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با ایسنا گفت: طبق آن‌چه که ما بررسی کرده‌ایم این خانم با اسم واقعی‌اش “کندی چارمز” به ایران سفر نکرده است بلکه وی از طریق یکی از آژانس‌های مسافرتی با نام و شهرت دیگری و به عنوان آرایشگر درخواست سفر به ایران را ارائه داده است.

وی ادامه داد: او شغل خود را آرایشگری معرفی کرده و تحت عنوان نام دیگری با کسب مجوزهای معمول و متعارف قانونی به ایران سفر کرده است.

برخی از کاربران هم حضور او را سوژه تصاویر طنز خود کردند.
عکس کندی چارمز زن آمریکایی پورن استار بیوگرافی کندی چارمز بازیگر زن آمریکایی candy charms
*** شرط میبندم کندی چارمز  ۳-۴ تا لباس keep calm I’m queen خریده با خودش برده…
*** من انقدر ساده ام که وقتی گفتید کندی چارمز فک کردم یه ورژن از بازیهای کندیه،  مثل کندی کراش،  کندی سودا و…
شاید هیچ وقت به ذهن او خطور نمی‌کرد، انتشار عکسش در ماشینی در تهران سبب شود پیگیر کننده‌های صفحه اینستای او تا این حد زیاد شود و در عرض چند ساعت بیش از ۵۰ هزار نظر به زبان فارسی درباره‌اش داده شود هرچند این بازیگر انگلیسی الاصل ساکن آمریکا سفرش در ایران پایان یافته است ولی گویا ایرانیان تازه با او آشنا و پیگیر احوالات این بازگیر فیلم‌های خاص شده‌اند.

گویا در ایام تابستان و تعطیلی دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها، به تعبیر این قشر «کامنت بازی» پای پست خانم بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی برای جوانان همانند یک بازی، تفریح و سرگرمی است و آنها نیتی دیگری از این کارشان ندارد! پاسخی که تعداد زیادی از نوجوان در پیگیری این اخبار و استفاده از این محصولات بر زبان می‌آورند و مدعی می‌شوند که آنها با این کار نه تنها وجود مشکلی را در خود احساس نمی‌کنند بلکه آگاهانه آن را انجام می‌دهد و برای شان جنبه تفریح و سرگرمی دارد.

آرمان شهرکی در همین باره به فرارو می‌گوید: «پرداختن به مسئله استفاده ایرانیان از محصولات غیراخلاقی به عنوان یک تفریح نوعی تقلیل گرایی ماجرا است» وی در همین رابطه تاکید می‌کند استفاده از این صنایع حاکی از وجود مشکلات شناختی و روان شناسانه اجتماعی است که نیاز ورود کارشناسان این حوزه به مسئله را الزامی می‌کند.

وی در همین رابطه به فرارو گفت: «حتی اگر بیان شود استفاده از این محصولات نوعی لذت و تفریح صرف است باید توجه داشت، این لذت طلبی از رنج دیگران است که در صورت وجود چنین نگرش مشکل ابعاد پیچیده اجتماعی و روانی به خود خواهد گرفت».

این پژوهشگر در توضیح معضل «لذت بردن از رنج و درد دیگران» توضیح داد که، جامعه‌شناسان و روان‌شناسان معتقدند محصولات تصویری و نوشتاری غیراخلاقی جنسی نمایانگر سرکوب زنانگی و بدن زنان  هستند و از این جهت تصویری غیرواقعی از واقعیات بدن ارائه می‌دهند و بنابراین کسانی که با استفاده از این محصولات لذت می‌برند در حقیقت از رنج دیگران لذت می‌برند. به همین دلیل جامعه شناسان بدن- که این روزها تبدیل به جریانی جدی در جامعه شناسی شده‌اند- محتواهای غیراخلاقی را عاملی برای سرکوبی بدن زنان می‌شناسند.

عکس کندی چارمز زن آمریکایی پورن استار بیوگرافی کندی چارمز بازیگر زن آمریکایی candy charms

شاهد اظهارات این پژوشگر رفتار ایرانیان از روزی که خانم بازیگر تصویرش را در اینستاگرام قرار داده است، هست. آمارها نشان می‌دهند از روزی که این خبر منتشر شده است، ایرانیان در موتورهای جستجو به دنبال اطلاعات بیشتری از خانم بازیگر بوده‌اند؛ در همین رابطه بنابر اطلاعاتی که موتور جستجوگر گوگل ارائه می‌دهد تا هفته گذشته ایرانی‌ها به ندرت نام کندی چارمز را در موتورهای جستجوگر وارد می‌کردند اما از ۲-۳ روز پیش نمودار جستجوی نام این بازیگر در موتورهای جستجو از سوی کاربران اینترنتی روند صعودی به خود گرفته است.

طبق آمارهای تحلیلی موتورهای جستجو استان‌های گیلان، البرز، مازندران، قزوین و تهران به ترتیب بیشترین جستجو درباره این بازیگر خاص را داشته‌اند. در خلال جستجوها کاربران به دنبال ابعاد مختلفی از زندگی چارمز ۲۷ ساله بودند. برخی اطلاعاتی درباره ادرس صفحه اینستاگرام وی و برخی دیگر به دنبال نحوه حضور او در ایران یا تصاویر این بازیگر می‌گشته‌اند؛ در نهایت همه این مسائل سبب شد که چارمز به جستجوهای نخست ایرانیان تبدیل شود.

آرمان شهرکی درباره علت گرایش روز افزون ایرانیان به این مسئله و ریشه آن را در یک عبارت خلاصه می‌کند: «وضعیت پست مدرن ایران»؛ این پژوهشگر اجتماعی در تشریح این نقطه نظر خود می‌گوید: «ما در وضعیت پست مدرن قرار داریم و کل روسپیگری را هم می‌شود با وضعیت پست مدرن تبیین کرد؛ در روسپیگری تصویر و سرکوب زبانی وجود دارد و این با وضعیت فعلی ایران سازگار است.»

این پژوهشگر درباره ویژگی‌های خاص جامعه ایران که سبب شده است به صنایع و محصولات غیراخلاقی گرایش پیدا کند، گفت:«فردگرایی شدید در ایران، بالا رفتن سن ازدواج در کشور، بحران معنویت، از ویژگی‌های خاص جامعه ایران است و از سویی دیگر عدم امکان کنترل والدین و جذابیت‌های بصری شبکه مجازی در تمام دنیا عامل برای رشد روز افزون مخاطبان این محصولات شده است.»

به گفته بسیاری از صاحب نظران، ایرانیان در جستجوی موضوعات غیراخلاقی و جنسی و همچنین بازدید از پایگاه‌های مجازی غیراخلاقی در جهان رتبه‌های بالا را به خود اختصاص داده‌اند که به دلیل استفاده از ابزارهای عبور از فلیتر و عوض شدن ای.پی آدرس کاربران امکان رصد دقیق آمار آن وجود ندارد. به عقیده این دسته از کارشناسان مطالعه درباره ابعاد و عوارض استفاده از صنایع غیراخلاقی در کشور ما تبدیل به یک تابوی فرهنگی شده است و حتی کمتر کسی در دانشگاه‌ها جسارت ورود به این مقوله و مطالعه علمی درباره آن را دارد.

به عقیده آرمان شهرکی ماجراهایی نظیر خودکشی و استفاده فراگیر ایرانیان از محصولات غیراخلاقی به حدی زیاد است که علاوه بر جامعه شناسان و روان شناسان ورود عالمان و کارشناسان فلسفه و حکمت را نیز ضروری کرده است. به عقیده این پژوهشگر تمامی کارشناسان حوزه‌های مختلف علوم انسانی باید درباره علل گرایش به چنین معضلات اجتماعی پاسخ‌هایی کارشناسی و علمی بدهند و به آن ورود پیدا کنند.

گفتنی است این اولین بار نیست که بازیگران فیلم‌های خاص در ایران خبر ساز شده‌اند چندی پیش بود که موزیک ویدئو مشترک یک خواننده خارج نشین با یک بازیگر نیز جنجال آفرین شده و مدت‌ها، بحث کردن درباره آن به نوعی سرگرمی برای جوانان ایرانی شده بود.

با وجود این پیگیر‌های اعجاب انگیز جامعه ایران نسبت به محصولات و تولیدات غیراخلاقی و جنسی همین چندی پیش بود که در پی مخالفت برخی گروه ها طرح آموزش مسائل و بهداشت جنسی در گام‌های آغازین خود متوقف شد. در همین رابطه می‌توان اضافه کرد که درس تنظیم خانواده که نیم نگاهی نیز به بهداشت در مسائل جنسی داشت چند سالی است از دروس دانشجویان حذف شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ