واکنش حسین ماهینی به انتشار عکس همسرش

0

حسین ماهینی مدافع پرسپولیس گفت: همسرم همیشه سر نماز برایم دعا می کرد و می گفت امیدت را قطع نکن و همه چیز درست می شود.

 همسر فوتبالیست ها همسر حسین ماهینی همسر بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی حسین ماهینی اینستاگرام حسین ماهینی Hossein Mahini

حسین ماهینی Hossein Mahini  (متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۵ – بوشهر قد : ۱۸۴) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

وی سابقه عضویت در تیم‌های استقلال اهواز و ذوب‌آهن را دارد، ماهینی در سال ۱۳۹۱ به تیم پرسپولیس تهران پیوست. مبلغ قرارداد حسین ماهینی با پرسپولیس ۷۰۰ میلیون تومان است.

کارت پایان خدمت وی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال باطل، و وی به تیم نظامی ملوان بندرانزلی منتقل شد. وی پس از طی دوره آموزشی در پادگان آموزشی نیروی دریایی انزلی وارد تیم فوتبال ملوان از فصل ۹۴/۹۵ شد.

حسین ماهینی درباره انتشار تصویری خانوادگی از خود در کنار همسرش عنوان کرد:آن عکس برای ۵،۶ ماه پیش بود.در انزلی بودیم و این عکس در پیچ همسرم بود.من واقعا نمی دانم چطور آن عکس را  برداشتند و به یکباره در فضای مجازی منتشر شد.

وی ادامه داد:خانواده همسرم پرسپولیسی هستند و در این مدت خیلی به من کمک کردند و روحیه دادند تا به پرسپولیس برگردم.آن روزهایی که من ناراحت بودم،همسرم همیشه سر نماز برایم دعا می کرد و می گفت امیدت را قطع نکن و همه چیز درست می شود.خدا را شکر می کنم که الان در پرسپولیس حضور دارم و امیدوارم هر چه سریعتر بار دیگر در خدمت تیم ملی باشم.

ماهینی افزود:این مدت خیلی اذیت شدم.بیشتر هم ناراحتی ام به خاطر تیم ملی بود و اینکه اجازه ندادند در خدمت تیم ملی باشم.هر چند فکر نمی کنم به اردوی بعدی تیم ملی برسم اما به طور حتم برای اردوهای بعدی خودم را آماده می کنم که در خدمت تیم کشورم باشم.

 instagram hossein_mahini_13

به بهانه حضور حسین ماهینی در جام جهانی به عنوان اولین بوشهری در تاریخ فوتبال بوشهر مصاحبه ای قبل از حضورش در برزیل گرفتیم.

حضور در جام جهانی آرزوی همیشگی‌ام بود/ خانواده‌ام همه چیز من است

حسین ماهینی که هم‌اکنون در برزیل و در کنار دیگر ملی‌پوشان به سر می‌برد، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: استرس داشتم که به جام جهانی دعوت نشوم و زحمات چهار ساله ام را بی نتیجه ببینم اما خوشبختانه کیروش به بازی ام اعتقاد داشته و جز نفرات اعزامی تیم ملی به جام جهانی انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه تمام تلاشش را برای سرافرازی مردم ایران و بوشهر به کار می بندد، تصریح کرد: دوست داشتم به آرزوی نوجوانی خود و همیشگی پدربزرگم تحقق ببخشم و و تمام تلاشم را به کار می بندم نماینده شایسته ای برای شهر محبوبم باشم.

بازیکن پرسپولیس در پایان با تشکر از پدر و مادرش اظهار داشت: خانواده ام تمام زندگی من بوده و هر چه دارم از دعای خیر آنها داشته و امیدوارم بتوانم قدردان زحماتشان باشم.

برای تکمیل گزارشم به منزل شخصی پدر حسین ماهینی رفته تا چند کلامی با پدر و مادر حسین، این جوان برومند بوشهری صحبت کنیم.

خاکی بودن محمد حسن ماهینی پدر ماهینی و همسرش خانم بوریال مادر ماهینی بر هیچ کس پوشیده نبوده و خیلی زود در فضایی صمیمی از حسین ماهینی پرسیدیم.

همسر فوتبالیست ها همسر حسین ماهینی همسر بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی حسین ماهینی اینستاگرام حسین ماهینی Hossein Mahini

پدرم به حسین گفت که اگر به استقلال رفتی دیگر به خانه نیا

محمد حسن ماهینی پدر حسین ماهینی و بازیکن اسبق شاهین بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه حسین علاقه وافری به مادرش دارد، تصریح کرد: حسین همیشه حرف‌ها و تصمیماتش را با مادرش در میان گذاشته و رابطه ای بسیار صمیمی و دوستانه با مادرش دارد.

پدر حسین ماهینی با ابراز خوشحالی از اینکه پسرش به عنوان اولین بازیکن تاریخ بوشهر به جام جهانی رفته است اظهار داشت: از کودکی آرزو داشت بازیکن موفق و مفیدی واقع شده و به هدفش که حضور در جام جهانی است برسد.

محمد حسین ماهینی با بیان اینکه حسین علاقه وافری به پدبزرگ مرحومش داشت، افزود: پدربزرگش از هواداران دوآتشه پرسپولیس بوده و دوست داشت حسین لباس پرسپولیس را برتن کند.

وی ادامه داد: زمانی که امیر قلعه نوعی که از دوستان صمیمی ما می باشد از حسین برای حضور در استقلال دعوت گرفت پدربزرگش به حسین گفت اگر به استقلال رفتی دیگر به خانه نیا.

ماهینی افزود: حسین توانایی بازی دو پست دفاع راست و چپ را داشته و در تیم های ذوب آهن، استقلال اهواز این مورد را به خوبی نشان داده است.

همسر فوتبالیست ها همسر حسین ماهینی همسر بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی حسین ماهینی اینستاگرام حسین ماهینی Hossein Mahini

هیچ وقت بازی های حسین را از تلویزیون نگاه نمی کنم

پس از پایان صحبت با پدر حسین ماهینی با مادر حسین هم کلام شده تا سوالاتی متفاوت تر از و خارج از ورزش بپرسیم.

خانم پوریال بازشسته آموزش و پرورش و معلمی فداکار و مادری مهربان…با ذوق و شوق از فرزندانش صحبت می کرد. مادر حسین ماهینی با بیان اینکه پسرش علاقه بسیاری به وی دارد گفت: حسین هر کاری می کند و تصمیمی می گیرد نظر من را پرسیده و روز به روز احترام، معرفت و وفاداری اش نسبت به خانواده و دوستانش بیشتر می شود.

خانم بوریال ادامه داد: هیچ وقت در انتخاب راهش اورا تحت فشار قرار نداده و خودش از همان ابتدا دوست داشت راه پدر و پدربزرگ مرحومش را ادامه دهد.

وی تصریح کرد: من و پدرش سعی کردیم همیشه در هر زمینه ای مشوق او بوده و اگر نیازی احساس شد در کارهای مختلف به او مشورت دهیم.

مادر حسین با بیان اینکه علاوه بر حسین دو فرزند دیگر نیز دارد، افزود: علیرضا پسر کوچکم نیز دانشجوی حسابداری و در دسته سه فوتیال بازی می کند و دخترم که یک سال از حسین بزرگتر است ازدواج کرده و پسری سه ساله به اسم رضا دارد که به شدت به دایی حسین علاقمند است.

همسر فوتبالیست ها همسر حسین ماهینی همسر بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی حسین ماهینی اینستاگرام حسین ماهینی Hossein Mahini

مادر حسین ماهینی: بازی‌های حسین را نمی‌بینم/ می‌ترسم مصدوم شود

وی ادامه داد: حسین علاقه زیادی به بوشهر داشته و همیشه تاکید می کند با خواهر زاده اش به لهجه بوشهری صحبت کرده تا ملکه ذهنش شده و هیچ گاه زبان مادری اش را فراموش نکند.

مادر حسین ماهینی ادامه داد: حسین به آن هدفی که می خواست به لطف خدا رسیده و همیشه روی استراحت، تمرین و نظم زندگی اش حساس است.

مادر حسین با بیان اینکه هیچ وقت بازی های حسین را دنبال نمی‌کند اظهار داشت: همیشه زمان بازی حسین استرس داشته و می ترسم به طور ناگهانی مصدومیتی برایش به وجود بیاید به همین علت بازی هایش را دنبال نمی کنم و در آن زمان فقط برایش دعا می کنم.

این مادر مهربان با بیان اینکه هم اکنون از طریق تماس تصویری با حسین در ارتباط است تصریح کرد: هر وقت به بوشهر می آید تمام دوستانش را دعوت کرده و هیچ گاه خاکی بودن خود را فراموش نکرده و این برای من و پدرش مایه افتخار است.

حسین ماهینی، الگویی موفق برای نسل آینده بوشهر

همراه با پدر و مادر افتخار آفرین بوشهری بوشهری، قاب عکس، تقویم و لوح های نائب قهرمانی را ورق زده و سعی کردیم تماسی تصویری با حسین برقرار کنیم اما متاسفانه موفق نشدیم.

امید داریم حسین ماهینی آخرین بوشهری نباشد که قدم در راه افتخخار آفرینی برای این شهر نهاده و الگویی اخلاقی، فنی برای نسل های دیگر فوتبال بوشهر باشد.

کمتر از سه روز دیگر به شروع مسابقات جام جهانی در کشور برزیل باقی مانده که امید داریم حسین ماهینی از دیار دریا و آفتاب با دعای خیر مردم بتواند بازی های قابل قبولی ارائه داده و پاسخگوی محبت هواداران خود در ایران و بوشهر باشد.

…………………………………
گزارش: فریبا کرمی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ