کشف خانه فساد مهیا شده برای دیپلمات های خارجی

0

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت‌: ضابطان در هفته گذشته، ‌خانه­ ای را کشف کردند که برای برگزاری مجلس فساد و مختلط برای برخی دیپلمات‌های کشورهای خارجی و ایرانیان مرتبط مهیا شده بود.

عباس جعفری دولت آبادی در نشست با روسای زندان‌های شهر ری، اوین و رئیس کانون اطفال و نوجوانان، معاونان دادستان و سرپرستان دادسرا و  قضات ناظر زندان و قضات ویژه محکومان زندانی با اعلام اینکه از منزل مذکور چهار هزار لیتر مشروبات  الکلی کشف شده است، اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب در مورد فساد و فحشا سازمان­ یافته عمل می­ کنند و این اقدام ضابطان، از آن جهت که پیشگیرانه بوده است و نشان از اشراف دستگاه­های اطلاعاتی و ضابطان بر امور شهر دارد، قابل تقدیر است.

وی گفت: در این رابطه دو نفر ایرانی با تابعیت مضاعف دستگیر شده‌اند.

دادستان تهران افزود: در دو ماه گذشته این دومین خانه ­ای است که با برخی دیپلمات‌های خارجی در تهران و عوامل ایرانی در ارتباط بودند، در تهران کشف شد و این شیوه پیش­گیرانه باید ادامه یابد تا همه مراکز مهیا برای فساد شامل باغ‌ها و تالارها در اشراف اطلاعاتی ضابطان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ‌مفتوح شدن پرونده­ای در دادسرای جرایم اقتصادی با موضوع قاچاق گوشی تلفن همراه در تهران را از اقدامات خوب این هفته خواند.

دادستان تهران با تأکید بر ارتباط این پرونده با مطالب مطرح شده در جلسه هفته گذشته دادستانی تهران با اتحادیه­ های صنوف گفت‌: در آن جلسه برخی روسای اتحادیه­ ها درباره قاچاق کالا به ویژه قاچاق تلفن­های همراه ابراز نگرانی کردند و در تحقیقات مشخص شد که متهم با هولوگرام‌های جعلی و بدون عبور از مبادی قانونی، در عرضه گوشی‌های موبایل وارداتی در تهران اقدام می‌کرده است.

وی گفت : در این پرونده یک متهم بازداشت شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ