اشتباه عجیب سایت آرژانتینی درباره ایران!

0

سایت اینترنتی «ترا» آرژانتین پس از همگروهی کشورش با «تیم ملی»(لقب تیم ایران) در گروه F ، گزارشی تحلیلی از تیم کارلوس کی‌روش منتشر کرده است که به نقل از فارس می خوانید:

*اشتباه عجیب سایت آرژانتینی!

این رسانه زادگاه لیونل مسی ابتدا عنوان کرد تیم ملی ایران هر چند در عرصه فوتبال جهان پرافتخار نیست اما می‌خواهد در برزیل چهارمین حضورش را در جام جهانی تجربه کند. این تیم در شرایطی سخت و در حالی که از نظر دریافت گل، وضعیتی خوب داشت صعود کرد. حالا عرب‌ها(!) می‌خواهند در جام جهانی شگفتی‌ساز شوند.

 

*ایران به وضوح رشد کرده

این سایت سپس اقدام به معرفی تیم ملی کشورمان کرد. ترا نوشت: ایران تیمی است که در چند وقت گذشته به وضوح رشد کرده است. تیمی که از سرعت کلاسیک آسیایی‌ها برخوردار است و از سال ۲۰۱۱ تکنیک خود را تقویت کرده است. حتی موفق شده با حضور کارلوس کی‌روش به عنوان مربی روحیه حرفه‌ای خود را تقویت کند.

این سایت افزود: کی‌روش مربی است که تجربه زیادی دارد. کسی که دستیار فرگوسن در منچستریونایتد بوده و به عنوان سرمربی در اختیار پرتغال و رئال مادرید بوده است.

 

*برزیل،‌ چهارمین جام جهانی ایران

در ادامه این گزارش عنوان شد: برزیل ۲۰۱۴ در اصل چهارمین حضور ایران در یک دوره جام جهانی پس از سال ۱۹۷۸، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ خواهد بود. واقعیت این است که تیم آسیایی چندان میانه‌ای با شرایط آب و هوایی گرم و سخت ندارد و در این وضعیت آمار گلزنی بالایی ندارد. ایران به نحوی پیچیده برای بازی‌های برزیل انتخاب شد و دستخوش اتفاقاتی شد.

در سال ۲۰۱۱ کی‌روش به ایران آمد و عهده‌دار مسئولیت شد. او این تیم را در مرحله زیرگروه مقابل مالدیو به پیروزی رساند و به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی آورد. در این مرحله نیز با وجود تقسیم شدن قدرت‌های آسیا در دو گروه، ایران با غلبه بر کره‌جنوبی به عنوان سرگروه به جام جهانی صعود کرد.

*آمار نتایج

پایگاه اینترنتی ادامه داد: در یک کلام ایران برای آنکه حریف آرژانتین در جام جهانی شود، ۱۶ بازی کرد که در ۱۰ بازی برنده شد، ۵ تساوی کرد و یک باخت کسب کرد.

 

*ایران، تیمی با ثبات،‌سریع و پرقدرت

سایت ترا همچنین خصوصیاتی دیگر از تیم ملی کشورمان را اینگونه بیان کرد: ‌ایران تیمی با ثبات، سریع و  با قدرت بدنی زیاد است. از چهره‌های مطرح این تیم می‌توان به کاپیتان جواد نکونام، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه اشاره کردکه این یکی در فولام انگلیس بازی می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ