عکس های برهنه ملانیا همسر ترامپ منتشر شد

0

یک روزنامه آمریکایی طی دو روز متوالی اقدام به انتشار عکس‌های برهنه همسر دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه این کشور کرد.

روزنامه “نیویورک پست” آمریکا که از جمله رسانه‌های متعلق به روپرت مرداک،‌ میلیاردر مشهور آمریکایی است، امروز (دوشنبه) برای دومین روز متوالی اقدام به چاپ کردن عکس‌های برهنه ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ و بانوی اول احتمالی بعدی آمریکا کرد.

همسر دونالد ترامپ عکس زن برهنه ثروت رابرت مرداک بیوگرافی ملانیا ترامپ بیوگرافی رابرت مرداک بیوگرافی دونالد ترامپ اخبار انتخابات آمریکا اخبار آمریکا

این روزنامه اعلام کرده این عکسها متعلق به حدود ۲۰ سال پیش و زمانی است که همسر ترامپ به عنوان مدل برهنه برای مجلات بزرگسالان فعالیت داشت.

نشریه نیویورک پست برای یکی از این عکس‌ها نیز این تیتر را به کار برده است: ” عشق‌بازی با ترامپ”!

به دنبال انتشار تصاویر برهنه همسر ترامپ، کمپین انتخاباتی وی این کار را کم اهمیت دانست. جیسون میلر، مشاور ترامپ در واکنش به این تصاویر به سی.ان.ان اظهار داشت: در این عکسها هیچ چیز شرم‌آوری وجود ندارد و او یک زن زیبا است!

این عکسها در سال ۱۹۹۵ زمانی که ملانیا ترامپ ۲۵ سال داشت منتشر شدند.

این اقدام در حالی از سوی نشریه نیویورک پست صورت گرفته که این نشریه در اواسط ماه آوریل از کاندیداتوری ریاست جمهوری ترامپ حمایت کرد.

با این حال انتشار این عکسها واکنشهای مختلفی در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر برانگیخته است و عده زیادی به آن اعتراض کرده‌اند و آن را یک اقدام ناشی از “زن ستیزی” توصیف کرده‌اند.

عده دیگری نیز انتشار این تصاویر را تلاشی برای شرمنده کردن ملانیا ترامپ دانسته و محکوم کرده‌اند.

برخی گمانه‌زنی‌ها نیز مطرح شده مبنی بر این که روپرت مرداک دیگر حامی ترامپ نیست و دست به مخالفت با او زده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ