حرف های جالب «کندی چارمز» پس از خروج از ایران

0

کندی چارمز بازیگر غربی که اخیرا سفرش به ایران حاشیه ساز شده بود پس از رفتن از ایران توضیحاتی داده است.

او در اینستاگرامش نوشت:« هی بچه‌ها من چند روزی برای تعطیلات در ایران بودم. البته من این موضوع را فقط با افراد فامیل و دوستان نزدیکم در میان گذاشتم. از آنجایی که استفاده از برخی شبکه‌های اجتماعی و توییتر در ایران ممنوع است، من برای ارتباط مقداری مشکل داشتم اما بالاخره برگشتم. من واقعا عاشق تهران و مردم بسیار مهربانش شدم. دست و دلبازی و مهربانی این مردم شگفت‌انگیز در این سفر مرا واقعا تحت تاثیر قرار داد.

رفتار بزرگمنشانه برخی مردم که در عین نداری هر آنچه را که دارند برای پذیرایی از میهمان در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم می‌کنند باعث می‌شود تا دیدی تازه در زندگی خود پیدا کنی. این سفر بدون کمک دوستان عزیز من برای ویزا و همه چیزهای دیگر هرگز ممکن نمی‌شد.»

همچنین کندی در مصاحبه ای توضیح داد: « سفر من واقعا کوتاه بود . من مطمئن نیستم که واکنش‌ها به این سفر کاملا تمام شده باشد. »

او افزود که دوستان زیادی در داخل ایران دارد و ممچنین تعداد زیادی از دوستان او به ایران سفر کرده‌اند. او با این‌که چند روز را با یک تور مسافرتی در ایران گذرانده اما در این مدت با چندین جراح پلاستیک گفتگو داشته است.

به گفته کندی چارمز: «برای مدل ها خیلی معمول است که برای جراحی پلاستیک و مخصوصا جراحی صورت و بینی که ایران از این نظر بهترین در دنیاست به ایران سفر کنند. »

این در حالی است که یک مقام آگاه در معاونت پارلمانی و امور کنسولی وزارت امور خارجه گفت: طبق آن‌چه که ما بررسی کرده‌ایم این خانم با اسم واقعی‌اش «کندی چارمز» به ایران سفر نکرده است بلکه وی از طریق یکی از آژانس‌های مسافرتی با نام و شهرت دیگری و به عنوان آرایشگر درخواست سفر به ایران را ارائه داده است.

وی ادامه داد: او شغل خود را آرایشگری معرفی کرده و تحت عنوان نام دیگری با کسب مجوزهای معمول و متعارف قانونی به ایران سفر کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ