وعده‌های توخالی “ویتامین ۳” به زوج‌های جوان در تلویزیون

0

فارس، اوایل تابستان مصادف با نیمه شعبان، تلویزیون با دعوت از ۲۰ زوج، مراسم عقد آنها را به منظور ترویج ساده‌زیستی و ازدواج آسان به طور زنده روی آنتن برد. در این برنامه چند وعده از سوی وزیران دولت وقت و البته یک پاکت هدیه داده شد.

ویتامین 3 همسر مجری ویتامین 3 مجری ویتامین 3 برنامه ویتامین 3 ازدواج ویتامین 3
از آن زمان ۶ ماه می‌گذرد و حال «رسول توکلیان» یکی از دامادهای آن روز طی تماس با خبرگزاری فارس،اعلام کرد که به هیچکدام از وعدهایی که آن روز به آنها داده شده؛ عمل نشده است.
وی گفت: روز ۳ تیر مصادف با نیمه شعبان مراسم عقدمان را در برنامه ویتامین سه برگزار کردیم. حدود ۲۲ زوج بودیم و به نوبت مراسم عقد برگزار شد. در خلال برگزاری برنامه؛ عوامل گفتند که آقای عباسی وزیر ورزش وقت طی تماسی قول یک هفته مسافرت به هر شهری از ایران را که دوست داریم، دادند.
توکلیان ادامه داد: حتی وزیر مسکن هم روی آنتن برنامه زنده و در تماس تلفنی گفت که به این عروس و دامادها مسکن مهر بدون نوبت با ودیعه پایین می‌دهند. حتی اعلام کردند که به این ۲۲ زوج وام مسکن ۵ میلیون تومانی می‌دهند که ندادند.
وی اظهارداشت: وقتی برای گرفتن وام اقدام کردیم گفتند که خبری از ۵ میلیون نیست، گفتیم به ما قول داده‌اند، اعلام کردند بروید همان وام ۳ تومانی را بگیرید و اگر بودجه داشتیم ۲ میلیون باقی هم به شما می‌دهیم.
توکلیان تصریح کرد: از همه این وعده‌ها که بگذریم در برنامه یک پاکت هم به ما دادند و اعلام کردند که هدیه ۵۰۰ هزارتومانی است اما وقتی پاکت‌ها را باز کردیم دیدیم ۳ برگ حواله ۱۰۰ هزارتومانی آن هم به شرط خرید است.
وی در پایان گفت: وقتی این موضوع را از عوامل برنامه پیگیری کردیم، به ما گفتند که این وعده‌ها متعق به دولت قبلی بوده و با عوض شدن دولت ما دیگر دستمان به جایی بند نیست.
به گزارش فارس، پس از تماس توکلیان، خبرگزاری فارس توانست چند نفر دیگر از کسانی که در همان روز مراسم عقدشان برگزار شده بود، پیدا کند.
در همین رابطه یکی دیگر از مهمانان برنامه که نخواست نامش فاش شود، در گفت‌وگو با فارس عنوان داشت که هیچکدام از آن وعده‌هایی که به ما دادند، محقق نشده است. البته تهیه‌کننده برنامه از طریق آقای شریعت مدیر گروه اجتماعی شبکه سه پیگیری کرده ولی گویا هیچکس به آقای شریعت پاسخ درستی نداده است.
وی تصریح کرد: پس از این اتفاق تا مدتی برخی زوج‌ها جلوی در استودیو می‌رفتند و از عوامل پیگیر وعده‌ها می‌شدند که متاسفانه هنوز به جایی نرسیده است.
«امیر ربیعی» که به همراه علی برادر دو قلویش مراسم عقد آنها در برنامه «ویتامین سه» برگزار شده، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس تصریح کرد: وزیر مسکن و وزیر ورزش جلوی چشم میلیون‌ها ایرانی به ما قول دادند و به آن عمل نکردند. حتی تلویزیون هم که اعلام کرد ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه ازدواج به ما می‌دهد، فقط ۳۰۰ هزارتومان برگه بن به ما داد که عملا به هیچ درد ما نمی‌خورد و من همین چند وقت پیش آنها را پاره کردم.
ربیعی عنوان داشت: ما اصلا به خاطر این چیزها به برنامه نرفته بودیم. ما فقط می‌خواستیم به جوان‌های هم سن و سالمان نشان بدهیم که با کم کردن خواسته‌ها می‌توان ازدواج کرد ولی این دوستان گرامی آبروی ما را بردند. وقتی از برنامه آمدیم، همه طعنه می‌زدند که رفتید برنامه و هم صاحب خانه شدید و هم به مسافرت می‌روید. سوال من این است که ما که برای گرفتن هدیه به این برنامه نرفته بودیم، کسی هم این بزرگواران را مجبور نکرده بود، برای چه آمدند جلوی دیگران و به دروغ به ما وعده و عید دادند و دل ما را خوش کردند؟
«صالح دستگیر» داماد دیگری که در این برنامه حضور داشت نیز، در گفت‌وگو با فارس گفت: انصافا برنامه، برنامه خیلی خوبی بود و به ما خوش گذشت. فقط متاسفانه در این برنامه قول‌هایی به ما داده شد که هیچکدام عملی نشدند. موضوع مسکن مهر و مسافرت دو موضوعی بود که قولش را به ما دادند و همسرم هم مدام از من پیگیری می‌کند که این وعده‌ها به کجا رسید؟
وی گفت: من چند بار با آقای روحانی که عاقد ما بودند نیز تماس گرفتم ولی متاسفانه ایشان هم دستش به جایی بند نیست. خوشبختانه فیلم مراسم ضبط شده و مستنداتش نیز موجود است که در این برنامه چه وعده‌هایی به ما داده‌اند. ما یکسری جوان‌هایی هستیم که واقعا وقتی شنیدیم قرار است مسکن مهر به ما بدهند خوشحال شدیم و اگر کسانی که به ما قول دادند، به قولشان عمل می‌کردند، خیلی بهتر بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ