بابک زنجانی و موتور گرانقیمتش + عکس

6

موتور هایابوسا جدید ترین مدل موتور شرکت سوزوکی میباشد که در ایران قیمتی ۱۰۰ میلیونی دارد.

بابک زنجانی با نام کامل بابک مرتضی زنجانی (متولد ۲۱ اسفند ۱۳۴۹ در تهران) تاجر و سرمایه دار ایرانی است.

موتور بابک زنجانی ماشین بابک زنجانی شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم درآمد بابک زنجانی خودرو بابک زنجانی خانه بابک زنجانی ثروت بابک زنجانی پول بابک زنجانی بابک زنجانی

بابک زنجانی به گفته خودش دارای بیش از ۷۰ شرکت از جمله شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم، “اولین بانک سرمایه گذاری اسلامی” (به انگلیسی: First Islamic Investment Bank) در مالزی، سهامدار شرکت هواپیمایی انور ترکیه، مؤسسه مالی اعتباری در امارات و بانک ارزش تاجیکستان است. او همچنین شرکت‌هایی در دوبی، ترکیه و تاجیکستان دارد.. در یکی از قطعنامه‌های تحریم اتحادیه اروپا که از او اسم برده شده ۱۵ شرکت منتسب به او نام برده شده است.

زنجانی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا گفته است که او ۶۴ شرکت داخلی و خارجی دارد و “هم‌اکنون در ایران و دیگر کشورهای دنیا با ۱۷ هزار نفر پرسنل مشغول ارائه تجارت و خدمات هستیم.”

زنجانی همچنین مالک و رییس هیات مدیره باشگاه فوتبال راه‌آهن است. وی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ در گفتگویی با علی پروین اعلام کرد حاضر است ۲۰۰ میلیارد تومان نقد بدهد تا مالک باشگاه پرسپولیس شود.

وی همچنین رئیس هیئت مدیره هواپیمایی قشم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. Amir می گوید

    با سلام
    من یه موتور بی ام دبلیو دارم ٣۵٠ میلیون تومان ‘
    این بیچاره که موتورش همچین گران قیمتم نیست !

    1. ساسان می گوید

      باشه

  2. شرین می گوید

    … شور خودش وموتورشو ببرن …. امیدوارم با فجیعترین وضع در اوج بی پولی و توقیف اموالش محاکمش کنن وبدترین حکم به عنوان مفسد فی الارض براش ببرن هر چند که بی پولی برای این جور آدمای پول پرست وطن فروش بدترین مرگه …..

    1. رضا می گوید

      به این راحتی هم نمیشه اموالش رو توقیف کرد چون حدود ۶۰ درصدش خارج ایران سرمایه گذاری شده بعدشم مگه این بابا چیکار تو کرده که نفرینش میکنی؟ زرنگ بوده بالا و پایین کرده که ثروتمند شده . زحمت کشیده ! بری بیوگرافی زندگیش رو بخونی و ریشه یابی کنی میبینی چقدر بدبختی کشیده که حالا شده میلیاردر!

    2. زنده باد ایران بر باد رفته می گوید


      همشون از کنار این خوردن حالا اینو انداختن وسط
      نوش جونش زحمت کشیده
      چندتا مفسد دولتی میخوای واست اسم ببرم

  3. hdvhkd می گوید

    باسلام :انچه بیّن است فروش نفت در دوران تحریم از روی ناچاری برای تأمین بودجه کشور بوده و سازمانهای دخیل در امر تأمین بودجه مثل وزارت نفت ،وزارت اقتصاد ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، کمیسیون تفریغ بودجه ، دیوان محاسبات کشور،معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات ، خزانه داری کل و بانک مرکزی علی القاعده از مفادقراردادهای نفتی ، میزان نفت فروخته شده ، قیمت هر بشکه نفت فروخته شده ، با توجه به قرار گرفتن کشور در شرایط تحریم نحوه وصول وجوه نفت فروخته شده ، اسامی دلالان و واسطه گرانی که در دوران تحریم مقرر بود نفت ایران را بادور زدن تحریم ها بفروشند و … مطلع و می بایست کاملاً فرایند صادرات ، فروش و وصول وجه آن را کنترل می کردند تا تخلفی صورت نمی گرفت ، و با توجه به نامه سرگشاده رئیس کل اسبق بانک مرکزی جناب آقای بهمنی( مزید اطلاع جنابعالی تصریح می‌کنم که بانک مرکزی صرفا وجوه حاصل از فروش نفت را دریافت و پس از انجام تکالیف قانونی، بقیه را به حساب خزانه واریز می‌کند و … شایسته بودجنابعالی در سخنان خود، به این نکته اشاره می‌فرمودید که چه میزان از درآمدهای حاصل از نفت فروخته شده در دولت یازدهم به حساب‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز نشده است تا افکار عمومی دریابند که معاون اول محترم دولت فعلی تا چه میزان دغدغه‌ مند حفظ ثروت ملی کشور است !) و پاسخ آقای دکتر جهانگیری معاون اول دولت اصلاحات («بیش از ۷/ ۲ میلیارد دلار از اموال بیت‌المال در دولت گذشته در اختیار بابک زنجانی قرار گرفته است. بخشی از این مبلغ مربوط به پول نفت و بیش از یک میلیارد دلار آن مربوط به سپرده‌های بانک مرکزی نزد یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت بوده و… » و با توجه و تدقیق این نامه و پاسخ آن مستفاد می شود که بحث فساد در نفت تمام نشدنی نبوده و بانک مرکزی به عنوان خزانه دار دولت و امین بیت المال ، مسئولیت مطالبه وجوه حاصل از فروش نفت را عهده دار بوده و در خصوص بابک زنجانی نه تنها در مطالبه وجوه نفت مسامحه نمود بلکه سپرده های خود را نیز مطالبه ننموده و فساد به این بزرگی را تسبیب نموده و اگر به به اختلاسهای کلان و پی در پی بانکی گذشته توجه نمائید بعد ازفساد بانکی فاضل خداداد بانک مرکزی تنها سازمان دولتی ناظر بر عملکرد سیستم پولی و بانکی کشور در دهه ۸۰ با صرف هزینه های گزافی از بیت المال کاروان بزرگ نظارتی را راه اندازی و پس از آن شهرام جزایری ، مه آفرید خسروی و اختلاس ۱۲هزارو ۷۰۰میلیارد بانک رسالت از بانک تجارت شعبه تختی کرمان و … اتفاق افتاد و با توجه وبه اینکه هیچکدام ازاین اختلاسها در یک روز انجام نشده بلکه حاصل تخلفات مالی چندین ساله بوده و بانک مرکزی با نظارت عالیه خویش در جریان فرایند فسادهای بانکی و شکل گیری آن قرار گرفته و اینکه مانع فساد بانکی نمی شود و چرا قوه … در هیچیک از این پروندها مسبب آن یعنی دست اندرکاران بانک مرکزی را محاکمه و مجازات نمی نماید ولی زمانیکه ۲جعبه میوه با هدایت دستهای قوی پشت پرده وارد کشور می شود همه انگشتهای اشاره نیروی انتظامی را نشانه می رود اما در فسادهای بانکی هیچ انگشتی به طرف بانک مرکزی نشانه نمی رود؟ چون انگشتهای اشاره وامدار بانک مرکزی اند برای همین هم در این مورد به خواب می روند و اعدام چند مفسد نمی تواند ریشه های فساد رابخشکاند مگر اینکه ریشه اصلی فساد را در بانک مرکزی خشکانده تا دیگر کسی وامدار نشده و پول مردم را از حلقوم زیاده خواهان بیرون کشند