بیهوش کردن دختر شهرستانی توسط پسر تهرانی و فیلمبرداری از لحظات تعرض

0
پسر تهرانی که با استفاده از قرص خواب‌آور دختری را بی‌هوش کرده بود بعد از اینکه او را ربود در هنگام تعرض به او از وی فیلم و عکس تهیه کرد.
در تاریخ هفتم تیرماه امسال دختری به شعبه مربوط به آدم‌ربایی دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد و گفت که خواهر ٢٧ ساله‌اش (مونا) دو شب پیش مورد تعرض پسری جوان قرار گرفته است.

او به بازپرس مرشدلو گفت: «چند روز پیش خواهرم برای پیگیری کارهای دانشگاهی اش از شهرستان به تهران آمد. او در روزهای اول ورود به تهران آشنایی مختصری با پسری پیدا کرده اما آنها اصلا همدیگر را ندیده بودند .

تا اینکه آن پسر یک شب با او قرار گذاشت. آن شب تا سحر من منتظر خواهرم بودم اما او نیامد که نیامد. تا اینکه در ساعت ٧ صبح او با چهره به هم ریخته به خانه آمد و گفت آن پسر به او تعرض کرده است.»

خواهر این دختر به بازپرس دادسرا گفت که خواهرش در خانه است اما آنقدر حالش بد است که نمی تواند درباره جزییات حادثه آن شب صحبت کند.

چند روز بعد از طرح شکایت خواهر مونا، او در دادسرای جنایی حاضر شد و درباره جزییات حادثه آن شب به قاضی مرشدلو گفت: «آن شب من سوار موتور مجید بودم که ناگهان احساس تشنگی زیادی کردم. بطری آب‌معدنی را از داخل کیفم بیرون آوردم و همین که خواستم آن را بخورم مجید بطری را از دستم گرفت و گفت که می‌خواهد آن را پر از آب کند.

او رفت و بعد از چند لحظه برگشت درحالی که بطری آب معدنی را پر از آب کرده بود و تکه‌هایی سفیدرنگ نیز در آن دیده می‌شد. آنها را به مجید نشان دادم و او گفت که املاح و کلر داخل آب است. من هم به او اعتماد کردم و بطری آب را تا آخرش سر کشیدم. بعد از چند دقیقه سرم گیج رفت و وقتی به هوش آمدم خودم را در خانه مجید دیدم. او تا صبح من را در خانه نگه داشت و مورد اذیت و آزار قرار داد.»

بعد از شکایت مونا و خواهرش به دادسرا پیگیری پلیس برای دستگیری مجید (٣۴ساله) آغاز شد. تا اینکه پلیس در تاریخ ٢۵ تیرماه او رادر خانه‌اش دستگیر کرد. مجید بعد از حضور در دادسرا خیلی زود به آدم‌ربایی و تعرض به مونا اعتراف کرد و گفت که با قصد و انگیزه قبلی این کار را انجام داده است. اما آنچه مونا و خواهرش را بیش از پیش نگران می کند این است که مجید در شب حادثه تعدادی عکس و فیلم از شاکی پرونده تهیه کرده و این موضوع را همانجا به او گفته است.

البته مونا در قراری که مدتی بعد از حادثه با مجید (متهم پرونده) گذاشته او را وادار کرده تا تعدادی از عکس‌ها را از داخل گوشی اش پاک کند. اما مونا در دادسرا به قاضی گفت که من هنوز از پاک شدن تمام عکس‌ها در سیستم کامپیوتر و گوشی مجید اطمینان ندارم.

به این ترتیب پلیس دستور بازرسی از سیستم کامپیوتر شخصی مجید را صادر کرد اما در سیستم خانگی او هیچ عکسی پیدا نشد. وقتی هیچ عکسی در سیستم مجید پیدا نشد مونا به بازپرس گفت که مجید ممکن است عکس‌ها را در یک حافظه جدا نگهداری کند و بعدها برای گرفتن انتقام از او مورد استفاده قرار دهد. به این ترتیب قاضی مرشدلو دستور ادامه پیگیری پرونده را صادر کرد.

منبع: اعتماد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ