همسر مهناز افشار ممنوع الخروج شد

2
رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه دادستانی تهران به طور ویژه در حال بررسی پرونده متهم شرکت رشد هلال احمر است، گفت: این متهم تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج است و ما منتظر اعلام نتیجه این دادگاه هستیم.
همسر مهناز افشار شغل یاسین رامین سوابق سیدامیر محسن ضیائی رئیس هلال احمر ثروت یاسین رامین بیوگرافی محمد یاسین رامین
سید امیر محسن ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در جمع خبرنگاران با اعلام این که دادستانی تهران به طور ویژه در حال بررسی پرونده متهم شرکت رشد هلال احمر که هم اکنون منحل شده است می باشد، گفت: این متهم تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج است و ما منتظر اعلام نتیجه این دادگاه هستیم.

وی با بیان این که کالاهای قاچاقی که توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در اختیار هلال احمر قرار می گیرد در بین نیازمندان داخل کشور توزیع شده و این موضوع در ارتباط با نیازمندان خارج از کشور همچون آوارگان سوری نیست.

وی با تاکید بر این که کمک ارسالی به نیازمندان بین المللی استانداردهای خاص خود را در فدراسیون بین المللی صلیب سرخ دارد گفت: این کمک های ایران از مسیرهای دیگری محقق می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر درباره پرداخت نشدن بودجه سال گذشته امداد و نجات هلال احمر گفت: این موضوع به آخرین مراحل انجام آن رسیده و به نظر می رسد تا اواخر مردادماه بتوانیم ۲۰۰ میلیارد تومان از این بودجه را دریافت کنیم.

وی با اشاره به این که پرداخت این میزان از بدهی دولت به هلال احمر در اردیبهشت ماه مصوب شد، گفت: منتظر امضای رئیس سازمان سازمان برنامه بودجه برای پرداخت از خزانه کشور هستیم.

وی درباره ظرفیت جمعیت هلال احمر برای کمک به بیماران دیالیز گفت: جلسه ای را با معاونت درمان وزارت بهداشت برگزار کرده ایم و آمادگی خود را در مورد ارائه خدمات همو دیالیز اعلام کرده ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: هلال احمر برای انجام ۶۰ درصد همو دیالیز در سراسر کشور اعلام آمادگی کرده و برنامه های کارشناسی در این زمینه در حال انجام است.

منبع: صدای بامداد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. ماندانا نیک سیرت می گوید

    باید منتظر ماستمالی و ماله کشی خانم افشار شد.
    چقدر این زن بازیگر خوب بلده با مظلوم نمایی و تظاهر و تحریک احساسات مادرانه مردم رو فریب بده.
    مرضیه برومند بیراه نمیگفت در مورد ثروت شوهرش که از جیب بیماران صعب العلاج و…هست
    خدایا شکرت که حتی اگه مردم فریب سادگی دل خودشون ررو بخورند ،باز خورشید پشت ایر پنهان نمیمونه

  2. جاستین می گوید

    نسل این موجودات باید از روی زمین کنده شود.