بیوگرافی پوریا نوروزیان (تیرانداز المپیکی) +عکس

0

پوریا نوروزیان Pouria Norouzian (متولد ۲ بهمن ۱۳۷۰ – ایلام ، قد : ۱۷۶ ، وزن : ۶۳) تیرانداز اهل ایران است.

وی نماینده کشور ایران در مسابقات تپانچه بادی ۱۰ متر و تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ است.

فدراسیون تیراندازی بیوگرافی پوریا نوروزیان ایرانیان در المپیک 2016 المپیک 2016 ریودوژانیرو Pouria Norouzian

بهترین تجربه زندگی‌ام کار با لازلو بود – در ریو شانس کسب مدال هستیم

پوریا نوروزیان تیراندازی ایلامی دارنده سهمیه المیپک گفت: هر پنج نماینده تیم ملی تیراندازی در المپیک دارای شانس مدال هستند و امیدوارم بتوانیم به اولین مدال تاریخ این رشته در المپیک برسیم.

پوریا نوروزیان در خصوص آخرین شرایط تیم ملی این رشته پیش از آغاز سی و یکمین دوره المپیک تابستانی عنوان کرد: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم و خوشحالم در چنین جایگاهی قرار داریم. من و هم تیمی‌هایم تمرینات خوبی در هانوفر داشتیم و همه چیز برایمان مهیا بود و به آن نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی تیراندازی ایران چقدر شانس کسب مدال در ریو دارد گفت؟: من فکر می کنم هر ۵ نماینده ایران دارای شانس رسیدن به فینال و حتی کسب مدال هستند. برای هم تیمی هایم شانس زیادی قائلم. خانم‌ها احمدی و خدمتی در بخش تفنگ بادی بسیار فوق العاده هستند. خانم جام بزرگ هم در خفیف توانایی بسیار خوبی دارد. در مورد خودم هم بهتر است نظر ندهم فقط می توانم بگورم از شرایطی که دارم راضی هستم و امیدورام عملکردم در اردوی آلمان را تکرار کنم و به فینال برسم چون فینال زن خوبی هستم.

فدراسیون تیراندازی بیوگرافی پوریا نوروزیان ایرانیان در المپیک 2016 المپیک 2016 ریودوژانیرو Pouria Norouzian

تنها نماینده مرد تیراندازی در المپیک ۲۰۱۶ در خصوص مشکلاتی که تیراندازی در اعزام ها و حتی تجهیزات و فشنگ داشت گفت: قطعا اگر از مدتها پیش فشنگ داشتیم خیلی جلوتر بودیم.ولی همین حالا نیز خدا را شکر می کنم که در سفرهای اخیر توانستیم خیلی از ضعفهایمان را برطرف کنیم.در این اردوها و مسابقات بچه های ما در حد رکورد جهانی تیر انداختند و همه خود را باور داریم. همه افرادی که کنار ما بودند المپیکی ها و قهرمانان جهان بودند و تمرین کردن کنار آنها ما را به این خودباوری رساند که می توانیم حتی از آنها بهتر کار کنیم.

نوروزیان در پاسخ به این سوال که آیا استرس دارید گفت: هر مسابقه ای استرس خاص خود را دارد.ولی ما کاری با استرس نداریم چرا که با آن زندگی کرده ایم و در میادین حساس باید بلد باشیم چطور آن را مهار کنیم.

ملی پوش المپیکی تیراندازی در پایان در خصوص لازلو سرمربی تیم ملی تیراندازی گفت: کار با لازلو عالی بود و هست. شاگردی برای او بهترین تجربه زندگی ام بود. لازلو هرچه برای قهرمانی لازم بود به ما یاد داد و ما را تا بالاترین سطح ممکن برد.امیدوارم بتوانیم در المپیک خوب نتیجه بگیریم و پاسخ زحمات فدراسیون و سرمربی را به خوبی بدهیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ