قهرمان پارالمپیک خودکشی کرد +عکس

0

اسکار پیستوریوس Oscar Pistorius قهرمان پاراالمپیکی که بخاطر قتل نامزدش به ۶ سال زندان محکوم شده بود در اقدامی مشکوک به مچ دست خود آسیب رساند.

قتل نامزد خودکشی بیوگرافی اسکار پیستوریوس اخبار خودکشی Oscar Pistorius

بنا به گزارش بی بی سی اسپورت پیستوریوس به خاطر آسیب دیدگی مچ دستش به بیمارستان منتقل شد. او علت این آسیب دیدگی را افتادن از تخت خواب خود عنوان کرده اما پزشکان معتقدند که این اقدام او عمدی بوده و به نوعی خودکشی است.

پیدا شدن تیغ در سلول او این احتمال را افزایش داده که دست به خودکشی زده است.

اسکار پیستوریوس ۲۲ نوامبر ۱۹۸۶ در پرتوریا به‌دنیا آمد. هر دو پای او از زانو به پائین نازک‌نی (استخوان نازک میان مفصل زانو و پاشنه پا) نداشتند. فقط یازده‌ماهه بود که هِنکِه و شِیلا پدر و مادرش تصمیم هراس آور و شجاعت‌بار خود را عملی کردند؛ در یک عمل جراحی پاهای اسکار از زانو به پایین قطع شد و او راه رفتن را با پای مصنوعی آموخت.

اسکار در کودکی به پدرش گفته‌بود که روزی در سوپر ۱۴ (لیگ حرفه‌ای راگبی در زلاند نو، استرالیا و آفریقای جنوبی) بازی خواهد کرد. او با پاهای مصنوعی علاوه بر راگبی در مسابقات واترپولو و تنیس آموزشگاه‌های آفریقای جنوبی هم شرکت کرد. پیستوریوس از بوئرهای آفریقای جنوبی است و یک‌چهارم از طرف مادربزرگش ایتالیایی است. اسکار هم‌اکنون دانشجوی رشته علوم ورزشی و مدیریت بازرگانی در دانشگاه پرتوریا است و یک برادر بزرگتر به نام کارل و یک خواهر کوچکتر به نام اِمی دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ