سوابق سیدرضا افتخاری ،مدیرعامل جدید استقلال تهران

0

سیدرضا افتخاری (متولد ۱۲ مرداد ۱۳۳۱) از سال ۱۳۷۴ در فدارسیون فوتبال سمت های مختلفی داشته است و از سال ۷۴ تا ۷۷ به عنوان دبیرکل در زمان داریوش مصطفوی بوده و در زمان ریاست محسن صفایی به عنوان سرپرست تیم ملی که به جام جهانی جهانی ۱۹۹۸ فرانسه صعود کرد عهده دار بوده و همچنین از سال ۸۵ تا ۸۶ به عنوان نایب رئیس دوم و رئیس سازمان لیگ برتر در زمان کیومرث هاشمی نیز بوده است. وی علاوه بر اینکه از آبان ۸۸ تا ۹۰ مدیرکل تربیت بدنی استان تهران بوده و در همین زمان به عنوان عضو کمیته استیناف فدراسیون بوده است.

مدیرعامل جدید استقلال تهران مدیرعامل استقلال تهران بیوگرافی سیدرضا افتخاری اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

سیدرضا افتخاری امروز  با مشایعت جهانیان که می‌گویند بانی و مسبب سرپرست شدن وی در استقلال بوده وارد ساختمان سعادت آباد شد.

سرپرست جدید  باشگاه استقلال با حضور در طبقه پنجم باشگاه استقلال پشت میز مدیریت این باشگاه نشست تا کار را شروع کرده باشد.

افتخاری در حالی پشت میز مدیریت باشگاه استقلال نشسته که چند شغله است و هنوز تکلیفش مشخص نشده است. وی علاوه بر سرپرستی باشگاه استقلال، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دبیرکمیسیون اقتصادی وزارت ورزش نیز هست.

به دنبال انصراف رضا حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرعاملی باشگاه استقلال با تصمیم وزیر ورزش و جوانان سیدرضا افتخاری به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال انتخاب شد.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال

سیدرضا افتخاری به عنوان سرپرست موقت پست مدیرعاملی باشگاه استقلال و البته عضو پنجم هیات مدیره این باشگاه انتخاب شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ