دعوای پیامکی خانواده بیژن بیرنگ با شهاب حسینی +عکس

0

خانواده بیژن بیرنگ با انتشار پست‌هایی در صفحات منتسب به خود در اینستاگرام مدعی شدند شهاب حسینی جای پول، پیامکی دور از ادب فرستاده است.

پسر بیژن بیرنگ بیوگرافی علی بیرنگ بیوگرافی شهاب حسینی بیوگرافی بیژن بیرنگ اینستاگرام شهاب حسینی

 بیژن بیرنگ کارگردان و فرزندش علی بیرنگ آهنگساز با انتشار پست هایی در اینستاگرام شان دعوای خانوادگی با شهاب حسینی به راه انداختند.

بیژن بیرنگ تصویری از پیامک های پسرش و شهاب حسینی را به اشتراک گذاشت و نوشت: فقط دلم گرفت علی بیرنگ … چند وقتی نیست که در صفحه ام درباره ات نوشتم نه به عنوان یک پدر بلکه به عنوان کسی که به کارت در موسیقی اعتقاد دارم. به حرمت دردت به عنوان یک هموطن پست تو را تکرار می کنم… “خیلی صبر کردم…خیلی توی خودم ریختم و رنج کشیدم تا بگذرم از این بی حرمتی ای که بهم شد، اونم از طرف کسی که این روزها اسوه ادب و قهرمان ملت ماست.

پسر بیژن بیرنگ بیوگرافی علی بیرنگ بیوگرافی شهاب حسینی بیوگرافی بیژن بیرنگ اینستاگرام شهاب حسینی

داستان از این قراره که من فیلمی به نام چهارشنبه کار کردم(موسیقیش را) و شهاب حسینی هم بازیگر این فیلم بود.

پسر بیژن بیرنگ بیوگرافی علی بیرنگ بیوگرافی شهاب حسینی بیوگرافی بیژن بیرنگ اینستاگرام شهاب حسینی

بعد از مدتی که کار در فیلم استفاده شد، متوجه شدم که هیچگونه قراری برای بستن قرار داد از طرف تهیه کننده و دستمزد کاری که طی کردم با من گرفته نمی شود. پیگیر ماجرا شدم و در آخر به من گفتند که شما قرار بوده به صورت افتخاری کار کنین و من هم پرسیدم میشه بگین دال بر کدام سند یا مدرکی.

خلاصه بنده به تهیه کننده اعلام کردم که از طریق خانه سینما اقدام می کنم. بنده در حال ورزش در سالن ورزشی بودم که این مسیج از طرف شهاب حسینی به عنوان سرمایه گذار فیلم که تا آن لحظه حتی نه می دانستم ایشان سرمایه گذار فیلم هستند نه اینکه برخوردی در مورد کار با ایشان داشتم، ارسال شد. فیلم هنوز در اکران هستش، از من عذر خواهی ای نشده و دستمزدم را هم نگرفتم.

موسیقی ای که می شنوید بخشی از موسیقی تیراژ فیلم چهارشنبه هستش که بخاطرش جز بی احترامی چیزی نصیبم نشد که البته کِی هنرمند در این سرزمین دستمزد مادی و معنوی واقعی خود را گرفته که من توقعش را داشته باشم. آقای شهاب خان، ممنون که حداقل حرمت پدرم را نگه داشتین. متاسفم برای شما که امروز از حرمت قلم می نویسین ولی خود…
علی بیرنگ

باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ