یسرا ماردینی ،دختر شناگر سوریه ای در المپیک ۲۰۱۶ ریو +عکس

0

یسرا ماردینی Yusra Mardini (متولد در سال ۱۹۹۸) یک شناگر سوری است که در حال حاضر ساکن در برلین آلمان است و به نمایندگی از یک تیم کوچک از ورزشکاران پناهنده المپیک (ROA) در زیر پرچم المپیک در سال ۲۰۱۶ بازی‌های المپیک تابستانی در ریو دو ژانیرو شرکت خواهد کرد.

عکس یسرا ماردینی عکس شنا زن عکس شنا دختران عکس المپیک 2016 برزیل بیوگرافی یسرا ماردینی Yusra Mardini

او در دمشق رشد کرد و در آنجا تحت حمایت کمیته ملی المپیک سوریه بود. .او در سال ۲۰۱۲ به عنوان نماینده سوریه در مسابقات جهانی شنا (۲۵ متر) ۲۰۱۲ شرکت کرده‌بود.

یسرا ماردینی دختر جوان سوریه ای که سال گذشته پس از جنگی که در کشورش رخ داد مجبور به ترک دمشق و حضور در کشورهای لبنان و ترکیه به قصد مهاجرت به یونان شد در مسیر سفر به یونان با حادثه ای عجیب روبرو شد. وی به همراه دوازده نفر با یک قایق بادی قصد داشتند ترکیه را به قصد یونان از طریق دریای اژه به صورت غیر قانونی ترک کنند که اسیر باد شدند. پس از این اتفاق یسرا به همراه خواهرش و یکی دیگر از مسافران، مسیر را با شنا پیموده و قایق مسافری را نیز به سمت مقصد هل دادند تا یک حادثه بزرگ را با شجاعت به خیر بگذرانند.

حال یک اتفاق بسیار جالب رخ داده و قرار است  یسرا ماردینی ۱۸ ساله به عنوان عضو تیم شنا و در قالب کاروان کمیته بین‌ المللی المپیک (ویژه پناهجویان)در بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ شرکت کند. بدون شک حضور این شناگر جوان در ریو می تواند یکی از سوژه های جالب بازی های المپیک این دوره باشد.

عکس یسرا ماردینی عکس شنا زن عکس شنا دختران عکس المپیک 2016 برزیل بیوگرافی یسرا ماردینی Yusra Mardini

حادثه ای که شجاعت دختر ۱۸ ساله سوری را به رخ دنیا آورد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ