آزارو اذیت وحشیانه دختر نوجوان در مقابل دوست پسرش در تهران

0

۲ جوان بچه محل دوست دختر رفیق شان که در پارک کنار پسر مورد علاقه اش نشسته بود با زور و تهدید هدف نیت شیطانی قرار دادند.

۳۰ فروردین امسال بود که دختر ۱۴ ساله برای دیدن پسر مورد علاقه اش به پارکی در غرب پایتخت رفت و هنوز لحظاتی از صحبت با پسر جوان نگذشته بود که ۲ جوان موتور سوار جلوی پای این دختر و پسر جوان توقف کردند.

جوان موتور سوار یکی از دوستان سعید بود که همراه دوستش از موتور پیاده شدند و یکی از آنها ابتدا دستان سعید را از پشت گرفت و راننده موتور اقدام به آزار و اذیت دختر نوجوان کرد.

سعید قصد داشت جلوی راه دوستانش را بگیرد اما از سوی آنها تهدید شده بود و دستانش در دستان همدست بچه محل شان قفل شده بود که جوان موتور سوار پس از اجرای نقشه اش به سراغ سعید رفت و با گرفتن دستان او از همدستش خواست تا وی نیز دختر نوجوان را هدف نیت شومش قرار دهد.

سپس ۲ جوان سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند و دختر نوجوان نیز در حالی که شوکه شده بود به خانه رفت و به یکی از دوستانش ماجرای داخل پارک را بازگو کرد.
در این مرحله دختر نوجوان از دوستش شنید که شاید همه این اتفاقات از سوی سعید طراحی شده باشد و همین کافی بود تا دختر نوجوان با مراجعه به دادسرای امورجنایی تهران از پسر مورد علاقه اش شکایت کند.

بدین ترتیب بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۳۴ دستور داد تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری سعید و همدستانش وارد عمل شوند.

خیلی زود سعید در غرب تهران دستگیر شد و در اعترافاتش گفت: روز حادثه من همراه دختر نوجوان بودم که دوستانم سر رسیدند و احتمال می دهم آنها ما را تعقیب کرده بودند ولی اصلا فکر نمی کردم قصد آزار و اذیت دختر نوجوان را دارند.

وی افزود: حتی وقتی دیدم دوستانم نیت شیطانی دارند با آنها درگیر شدم که نتوانستم از پس آن ۲ نفر بربیایم به همین خاطر با تهدید آنها و در حالی که دستانم را گرفته بودند شاهد ماجرا شدم.

سعید در پایان گفت: من بی گناهم و هیچ ماجرایی از سوی من طراحی نشده است.

بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری ۲ جوان فراری از سوی ماموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

فرادید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ