خرید و فروش «کلیه» تا ۷۰ میلیون و «قلب» تا ۲۰۰ میلیون‌ تومان

610

در کمتر از یک هفته هر عضو از بدن‌تان که از کار افتاد، نگران نباشید ما آن را برای شما تهیه می‌کنیم تا با خیالی آسوده فعلا به جناب عزراییل جواب منفی بدهید. شاید این می‌توانست متن آگهی شغل فردی باشد که برای تهیه این گزارش با او به گپ‌وگفت نشستم.
پیداکردن فردی که یکی از شغل‌های زیرزمینی ولی سازمان‌یافته تهران را اداره می‌کند، دشوار به‌نظر می‌رسید اما پس از پیگیری‌هایی و به مدد چند واسطه، با او در دفتر کارش قرار گفت‌وگو گذاشتم. در لحظه ورود به دفترش، عکس‌های نصب‌شده از برج‌های «ایفل» و «پیزا»، توجه هر کسی را جلب می‌کند به‌ویژه آنکه بداند شغل واقعی او چیست و احیانا منتظر دیدن تصاویری از پیکر انسان بر درودیوار باشد. اما برای اندیشیدن به اینگونه موضوعات، مجال چندانی نمی‌یابم؛ میزبان با لبخندی وارد می‌شود و پس از چند جمله گپ‌و‌گفت درباره موضوعات نامرتبط با سوژه، با خوشرویی و علاقه؛ سخن‌گفتن از شغل نادر و عجیبش را آغاز می‌کند.
از فروش کلیه تا آغاز دلالی اعضای انسان
کامبیز، ۳۹ساله و دیپلمه علوم‌انسانی است؛ با ظاهری آرام و تیپی اسپرت. در حال حاضر برای خیل بیمارانی که نیاز به اهدای عضو دارند و تاب منتظرماندن در فهرست بلندبالای نهادهای اهدای عضو را ندارند، عضو بدن مورد نیازشان را به سرعت پیدا می‌کند. درواقع، او یک دلال فروش اعضای بدن است. کامبیز، قبلا تولید‌کننده چرم بوده اما سال۸۶ ورشکست شده و کارش تا جایی پیش رفته که مجبور شده یکی از کلیه‌هایش را بفروشد تا زندان نیفتد. با اندوهی که در چهره‌اش موج می‌زند، از آن روزهای تلخ می‌گوید، به فاصله چنددقیقه، حالتش عادی می‌شود و ادامه می‌دهد: «وقتی برای فروش کلیه دنبال مشتری بودم، ایده این کار به ذهنم رسید.
چون گروه خونی من خاص بود مشتری‌های زیادی به من زنگ زدند و هرکدام قیمت بیشتری را می‌دادند. این موضوع، وسوسه‌ام کرد تا یک کار سازمان‌یافته برای پیداکردن عضو برای افراد نیازمند پیوند اعضا، راه بیندازم» او بلافاصله پرس‌وجو و سپس اقداماتش را برای راه‌اندازی شغلی که به تعبیر خودش، «بازاریابی اعضای بدن انسان» است، آغاز می‌کند: «اول از خریدوفروش کلیه شروع کردم. نزدیک یکی از بیمارستان‌های اطراف «ونک» پر است از آگهی‌های فروش کلیه. یک‌روز کامل برای پیداکردن افراد و صحبت‌کردن با آنها گذاشتم و اطلاعات اولیه را پیدا کردم. مشکل اصلی پیداکردن مشتری بود که اکثر این افراد از شناسایی آنان، عاجز بودند ولی من در بازار، بزرگ شده بودم و راه و چاه کاسبی را بلد بودم.
ابتدا سعی کردم به فهرست افراد منتظر اهدای کلیه دسترسی پیدا کنم و بعد از یک‌ماه این فهرست در اختیارم بود.» او تمایلی ندارد به نحوه پیداکردن این اسامی که به صورت معمول باید محرمانه باشد، اشاره‌ای کند، اما اگر این قاعده کلی را بپذیریم که ظاهرا در کشور ما دستیابی به محرمانه‌ها زیاد هم محال نیست، می‌توان تصور کرد برای تهیه این فهرست، وقت و انرژی زیادی مصرف نکرده است.
۲میلیون؛ سود اولین دلالی کلیه
سرانجام، پس از دوماه، اولین معامله خود را انجام می‌دهد در مورد این معامله که حرف می‌زند، برق احساس غرور را می‌توان در چشمانش مشاهده کرد: «یک نفر بود که مدت‌ها دنبال کلیه سالم گشته بود. معمولا اکثر افرادی که آگهی فروش اعضای بدن می‌دهند، معتاد هستند یا مشکلات دیگری دارند. بنابراین، اعتمادی به آگهی‌ها نداشت. از طریقی به او وصل شدم. شانسی، شماره جوانی را داشتم که به خاطر تامین هزینه جراحی مادرش نیاز به پول داشت و حاضر بود سال ۸۷ کلیه‌اش را شش میلیون تومان بفروشد. به خریدار که خیلی هم عجله داشت، قیمت را هشت‌میلیون اعلام کردم و نهایتا معامله سر گرفت و دومیلیون شیرین، رفت جیبم.» دومیلیون‌تومان در آن سال رقم کمی نبود.
پس او بیشتر وسوسه می‌شود و فعالیتش را گسترش می‌دهد، هرچند با مشکلاتی هم مواجه می‌شود: «اوایل خیلی سرم کلاه می‌رفت؛ مثلا مدت‌ها جهت پیداکردن خریدار برای یک کلیه سالم وقت می‌گذاشتم ولی وقتی می‌خواستم برای عمل آماده شود، فروشنده کلیه را فروخته بود یا چون برای انجام آزمایش خریدار و فروشنده باهم داخل آزمایشگاه می‌رفتند، دورم می‌زدند و چیزی دستم رو نمی‌گرفت. بعد از مدتی برای این مشکل، راه‌حلی یافتم. مقداری از مبلغ معامله را به‌عنوان پیش‌پرداخت به فروشنده می‌دادم و با او قرارداد می‌بستم که اگر کلیه را بفروشد باید دوبرابر پیش پرداخت را به من بدهد. از آن‌طرف از خریدار هم مبلغی به‌عنوان پیش‌خرید می‌گرفتم.» با ابتکارهایی که به خرج می‌دهد، به‌سرعت کارش رونق می‌گیرد و از سال۹۰ وارد خریدوفروش بقیه اعضای پیوندی هم می‌شود: «بعد از دوسال چند نفر را استخدام کردم تا دم در بیمارستان‌ها پرسه بزنند و برایم مشتری پیدا کنند. یک روز یکی از آنها زنگ زد و گفت آقا کامبیز یک نفر قلب می‌خواد حاضره ۵۰میلیون هم بده. اولش گفتم کسی قلب نمی‌فروشه که احمق! ولی بعدش یاد بیماران مرگ مغزی افتادم. یک‌بار، به جای فهرستی که از اسامی افراد منتظر دریافت کلیه خواسته بودم، فهرست بیماران منتظر پیوند کبد به دستم رسیده بود و وقتی از کسی که این فهرست رو برام آورده بود پرسیدم، گفته بود این اعضا رو معمولا بیمارستان‌ها و بیماران از فوتی‌های مرگ‌مغزی تهیه می‌کنند. به همین خاطر بعد از اون چند نفر رو استخدام کردم تا راپورت بیماران مرگ‌مغزی رو از بیمارستان‌ها بهم برسونن و بعد از اون، وارد کار فروش بقیه اعضا هم شدم.» در حال حاضر، او معامله تمام اعضای پیوندی را انجام می‌دهد. کافی است شما به عضوی نیاز داشته باشید، به «آقا کامبیز» خبر دهید و سر قیمت با او به توافق برسید، مبلغ فاکتور را بپردازید تا مشکل‌تان در اسرع وقت، حل شود. او در مورد مشکلات کارش می‌گوید: «معمولا چون حراست بیمارستان به واسطه‌های من که اطراف بیمارستان‌ها پرسه می‌زنند، مشکوک می‌شوند مجبورم هر ماه یا جاهاشون رو عوض کنم یا افراد جدید استخدام کنم. حتی یک‌بار هم خودم رو گرفتن و فعلا به قید وثیقه آزاد هستم. الان بیشتر ترجیح می‌دهم از روش‌های کم ریسکی مثل یارگیری از داخل کادر بعضی بیمارستان‌ها استفاده کنم.» چه مبلغی نصیب واسطه‌های کامبیز می‌شود؟ «اوایل پورسانتی حقوق می‌دادم ولی اکثرشون وقتی کاررو بلد می‌شدند بازم منو دور می‌زدند ولی الان ماهی دومیلیون‌تومان حقوق ثابت می‌دم. یک روانشناس هم استخدام کردم ماهی سه میلیون میدم تا با خانواده‌های مرگ مغزی‌ها صحبت کنه.»
سود ۲۰۰میلیونی در یک‌ماه
از او در مورد درآمد خودش می‌پرسم، با اکراه می‌گوید: «بستگی داره! گاهی ماهی صدمیلیون، گاهی ۲۰۰میلیون، بستگی داره! ولی الان خیلی‌ها منو می‌شناسن حتی بعضی از دکترها مریض‌هاشون رو به من معرفی می‌کنند به همین خاطر هر روز فهرست فروشنده و خریدارهام زیاد میشن.» ظاهرا رکود اقتصادی سال‌های اخیر برای کامبیز خوش‌بیاری داشته و عده زیادی از مردم برای فروش اعضای بدن به نزد او می‌آیند. حالا وارد بحث اصلی گزارش می‌شود: «اعضای بدن قیمت نداره و معمولا من بر اساس مشتری قیمت تعیین می‌کنم ضمنا بعضی از گروه‌های خونی مثلB+ گرون‌تر هستند.» او پس از آن قیمت‌ها را اعلام می‌کند که ارقام تا چند دقیقه دور سرم می‌چرخند، دلال محترم این‌گونه قیمت می‌دهد «کلیه بین ۲۵میلیون تا ۷۰میلیون‌تومان، قلب ۷۰تا ۲۰۰میلیون‌تومان، ریه ۱۲ تا ۵۰میلیون‌تومان، کبد ۳۰میلیون‌تومان، و لوزالمعده یا همان پانکراس ۴۵میلیون‌تومان.» اگر سرانگشتی حساب کنیم حداقل یک بدن سالم ۵۰۰میلیونی می‌ارزد ولی جالب‌تر این است که یک دلال قیمت آن را تعیین می‌کند.
او در این زمینه می‌گوید: «بعد چهارسال کار کردن الان دیگه مثل دکتر تمام اجزای بدن رو می‌شناسم و اگر یک فرد را ببینم راحت می‌فهمم بدنش سالمه یا نه. از خریدار هم به خرج خودم یک چکاب کامل می‌گیرم تا مطمئن شم بدنش سالم است. البته من تو قرارداد می‌نویسم که اگر مشکلی پیش بیاد من پول رو پس نمیدم ولی بازم حوصله دردسر ندارم، برای همین سعی می‌کنم معمولا با دوتا دکتر متخصص درباره بیمار خریدار و همین‌طور فروشنده مشورت می‌کنم» قرارداد برای من جالب است، اصلا این کار قانونی است که قراردادش هم قانونی باشد؟
از او در مورد سود خالصی که پیشتر به آن اشاره کرده بود می‌پرسم و می‌گوید: «در حال حاضر ۲۰نفر بازاریاب دارم. بچه‌های شرکت هم شش‌نفر هستند، حق مشاوره دکتر متخصص هم هست که ماهی حداقل ۵۰میلیون‌تومان هزینه‌های پرداختی به افراد می‌شود و البته روانشناس و وکیل هم که هرازگاهی مجبور می‌شم عوضشون کنم و برای اینکه قفل دهنشون بسته بمونه مجبورم چند ده میلیونی بهشون بدم و بعدش هم هزینه‌های جاری که کلا نزدیک ۷۰میلیون‌تومان این دفتر ماهانه خرج داره.» با این ارقام حداقل صدمیلیون‌تومان سود خالص ماهانه به جیب کامبیز می‌رود: «قبلا با هر خریداری کار می‌کردم ولی الان دنبال افراد پولدار هستم. به‌عنوان مثال چند وقت پیش یک پیرمرد پولدار قلبش با باتری کار می‌کرد و دنبال یک قلب سالم بود.
یک مرگ مغزی از اصفهان براش پیدا کردم خودم رفتم اونجا قلب فوت‌شده را ۷۰میلیون خریدم و ۱۵۰میلیون به پیرمرد فروختم. ولی معمولا روی هر عضو تا ۱۰میلیون سود می‌کشم.»

سرطان ریه و بازار گرم دلالان
از او درباره پرطرفدارترین عضوی که در فهرست فروش دارد می‌پرسم و می‌گوید: «تو چند سال اخیر سرطان ریه زیاد شده و تازگی‌ها تقاضا برای این عضو خیلی بالا رفته به همین دلیل تازگی‌ها حتی تا ۶۰میلیون هم خریدار داشتیم.» از حرف‌هایش معلوم است که در استان‌های دیگر هم کسانی هستند که با او کار می‌کنند. او اشاره می‌کند: «ورود به بیمارستان‌های تهران خیلی سخت شده و در ضمن به‌دلیل تبلیغات تلویزیون و رسانه‌ها اکثر خانواده‌هایی که فرد مرگ مغزی دارند به رایگان اعضای بدنشان را به افراد نیازمند می‌بخشند و به همین دلیل با بعضی از افراد در بیمارستان‌های استان‌های محروم ارتباط برقرار کردم چون آنها راحت‌تر و ارزان‌تر حاضر به فروش اعضای بدن فرد فوتی می‌شوند. همین امروز یک قلب از ایلام خریدم ۳۰میلیون‌و۵۰میلیون فروختم.» او از زیرشاخه‌ای از شغلش که یک‌سال است وارد آن شده می‌گوید: «رحم اجاره‌ای هم این سال‌ها خیلی طرفدار داره ما خانم (حامل رحم) را پیدا می‌کنیم و از کلینیک‌های ناباروری مشتری پیدا می‌کنیم از ۲۵میلیون تا ۴۰میلیون هم قیمت داره که معمولا حداقل ۲۰میلیون به خانم (حامل رحم) می‌دهیم» ۹ماه حمل بچه توسط یک نیازمند پول و ۲۰میلیون سود خالص برای دلال این معامله. او می‌خواهد شغل خود را موجه نشان دهد بنابراین می‌گوید: «بالاخره جون خیلی از افراد را نجات دادم پس این پول حقمه. خیلی‌ها هم با فروش اعضا به نون و نوایی رسیدند. خود من اگر کلیه‌ام را نمی‌فروختم الان معلوم نبود تو کدوم تخت اوین خوابیده بودم.» از او در مورد تخفیف می‌پرسم. با حالت طلبکارانه‌ای جواب می‌دهد: «من فقط با آدم‌های پولدار کار می‌کنم حوصله شنیدن آه و ناله هم ندارم ولی شده که به بعضی از افراد تا پنج‌میلیون‌تومان تخفیف دادم ولی کلا چون دکترهایی که با من کار می‌کنند قیمت را می‌دانند اگر قیمت را بشکنم همه‌جا پر میشه و شاید گرون‌تر پول بگیرم ولی تخفیف نمیدم.» برای من سخت است باور کنم که دکتری که متخصص است و خود میلیون‌هاتومان ماهانه درآمد دارد با دلال کار کند. او در این مورد می‌گوید: «دکترهایی که خریدار معرفی می‌کنند از من پول نمی‌گیرند وقتی بیمارشان خودش می‌گوید حاضر است برای اینکه در فهرست انتظار نماند پول بدهد آنها او را به من معرفی می‌کنند.» از او درباره افرادی که به مرگ طبیعی فوت می‌شوند می‌پرسم. ظاهرا درآمدزا هستند.
کامبیز می‌گوید: «تا ۴۸ساعت پس از فوت بعضی از اعضای جسد قابل پیوند است ولی مهم‌ترین عضوی که به درد ما می‌خورد و طرفدار دارد پوست این افراد است!» ظاهرا پیوند پوست هم برای افرادی که به هر دلیل دچار آتش‌سوزی شده‌اند یا خانم‌هایی که احساس افتادگی و چین و چروک می‌کنند جذاب است. او در مورد قیمت این اهدا می‌گوید: «بستگی داره ولی کف قیمت ۲۰میلیونه ولی تا صدمیلیون هم برای پیوند پوست گرفتم.» از دفترش خارج می‌شوم. او نجات‌دهنده جان انسان‌هاست یا دلالی که فقط به فکر پول است. به‌هرحال شغلش نشان می‌دهد اگر پول باشد نه‌فقط می‌توان بعضی آدم‌ها را خرید بلکه می‌توان بخشی از اعضای پیکر زنده یا مرده‌شان را هم خرید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 610 )
  1. مهرداد می گوید

    ۲۶ سالمه.سالم.o+.تهران.۸۰تومن.

    1. محسن می گوید

      سلام چطور اگهی بزارم تو سایت ممنون میشم بهم بگین

  2. ناشناس می گوید

    واقعا متاسفم خیلی ناراحت شدم امیدوارم مشکلتون خیلی زود حل بشه

  3. مهدی می گوید

    با سلام
    من جوانی هستم ۳۳ساله اهل شهرستان خوی قصد فروش کلیه خودمو دارم با گروه خونی ا مثبت شکست زندگی خوردم و به پولش نیاز دارم لطفا کمکم کنین قیمت۴۰میلیون

  4. امین بیرانوند می گوید

    امین بیرانوند هستم ۲۹ ساله از خرم اباد

    قصد فروش یکی از کلیه هامو دارم

    با گروه خونی o+

    قیمت توافقی

    شماره:

  5. امین زارع می گوید

    سلام خسته نباشی چطوری میشه مشخصات خودم را بنویسم اینجا ممنون میشم راهنمای کنید.

  6. کیوان می گوید

    سلام با آرزوی رفع مشکل همه و سلامتی همه ی مریوان
    ۲۷ سالمه متاهل و شکر خدا سالم .میخواهم کلیه یا قسمتی از کبد خود را اهدا کنم …. گروه خونی A+
    شماره تماس …
    قیمت کلیه ۳۰ میلیون کبد ۱۰۰ میلیون وزن ۷۵ کیلو گرم
    لطفا خریدار واقعی تماس بگیرد

  7. مجید می گوید

    سلام
    اینجانب ۳۳ساله متاهل از نظر جسمی و روحی کاملا سالم به علت مشکلات مالی مایل به فروش کلیه خود با گروه خونیab+میباشم.
    قیمت فروش:۱۲۰میلیون تومان

  8. سام می گوید

    ۲۰ ساله oمثبت توافقی

  9. حسن می گوید

    باسلام.۴۴سالمه.سالمم.آبکی و دود و…ازاینجورمزخرفات تاحالا مصرف نکردم.گروه خونیB+ یک کلیه فروشی دارم.لطفا قیمت پیشنهادی را ایمیل فرمایید.

  10. محمد می گوید

    فروش کلیهoمثبت۳۰ ساله اصفهان

  11. سامان می گوید

    سلام ۳۳سالمه متاهل تاحالا هیچ گونه مریضی نداشتم به خاطر مشکلات مالی حاضرم کلیم رو بفروشم گروه خونیم o- قیمتشم توافقی

  12. حسین می گوید

    سلام کلیه وقسمتی ازکبدم رامیفروشم صیحح وسالم هستم گروه خونی هم oمثبت میباشد

  13. علی می گوید

    سلام ۳۲ سالمه متاهل سابقه مصرف الکل و سیگار نداشتم شدید نیازمندم کلیه و یا بخشی از کبد خود را بفروشم در ضمن ورزشکار هستم کلیه هزینه ها با خریدا گروه خونی ab+شمارمم زودتر تماس بگیرید منتظر تماستونم

  14. laroo می گوید

    کلیه سالم … تغذیه شده از لبنیات محلی و گیاهان طبیعی و کوهستانی … به صورت کاملا اختصاصی پرورش داده شده …. صادراتی …. رنگ قرمز سوخته … حاوی انواع ویتامین ها و پروتئین ها جهت افزایش هوش و ادراک مغز … نو نو … صفر کیلومتر … آکبند …مناسب همه سلیقه ها … گروه خونی o+ …. دارای رابط و سیم مخصوص برای اتصال … دارای پایه و گردان … کنترل از راه دور … قیمت به صورت مزایده ای تعیین می شود … با تشکور

    1. جی جی می گوید

      امیدوارم که یروزی برسه انقدر گرفتار مالی پیداکنی که تک تک اعضای بدنتو اجبارن بفروشی که بفهمی مشکل مالی یعنی چی ومسخره نکنی امیدوارم ومطمعن برات پیش میاد وخدا بی جوابت نمیزاره

    2. ahmad می گوید

      ببین تودیگه خیلی لجنی آخه .. پدرمادرتویی که خبر… نداری نمیدونی چیه ….بروبشین سرجات اگه آدرستوبدی که درست وحسابی ازخجالتت درمیام که دفعه دیگه به گرفتاری مردم نخندی البته معلومه که اززیرکدوم بوته عمل اومدی هم شخصیت … هم خودتونشون دادی معلومه بچه کی هستی ایناعقده های درونیته بدبخت,,,,,بروبمیر,,,,

    3. tag می گوید

      امیدوارم به یه روزی بیفتی که کلیه که هیچی مجبور شی … بفروشی که دیگه به به بد بختیه امثال ما نخندی زن ..

  15. ابراهیم می گوید

    ۲۸ ساله از اصفهان +A قصد فروش کلیه دارم. قیمت ۳۰ ملیون

  16. مهدی می گوید

    سلام به علت مشکلات مالی کلیهAB+اهدا میکنم

  17. مهدی می گوید

    سلام جوانی ۲۸ ساله هستم کلیهAB مثبت خود را توافقی اهدا میکنم

  18. شاهین می گوید

    باسلام وارزوی سلامتی اینجانب قصد فروش فوری کلیه o+ دارای. رضایتنامه کاملا سالم ساکن تهران لطفا پیام بدید اگه خریدار واقعی هستید

  19. رحیم می گوید

    کلیه +b سالم قیمت ۱۰۰ تومان تماس ساکن اهواز

    1. mohamad می گوید

      داداش رحیم تخفیف هم داره.اگه شرایط قیمت خوب باشه میام شهرستان ببینمت

  20. شهروز می گوید

    سلام ۳۹ سال دارم

    قصد فروش کلیه دارم با گروه خونی o+

    قیمت توافقی

    شماره تماس

  21. علی می گوید

    سن٣۶سال
    گروه خونی B+
    قیمت : توافقی
    فوری فوری

  22. حامد می گوید

    تورو خدا هرکی نیاز به کبد ,کلیهو یا مغز استخوان هم داره زنگ بزنه فقط نیاز شدید دارم زنگ بزنید

  23. امید می گوید

    ب علت مشکل مالی.AB+کاملا سالم کلیه.شماره تماس

  24. مهسا می گوید

    ۲۴ساله گروه خونی oمثبت. سالم. فرگش کلیه۳۰میلیون شماره تماسایمیل

  25. مجید قادری می گوید

    قصد فروش کلیه دارم
    +O
    ۳۸ سال سن
    حداقل ۴۵ میلیون تومان و قابل توافق .
    نیاز مبرمی به پولش دارم

  26. MOHAMMADREZAROSTAMI می گوید

    ۲۹سال دارم کلیه ای کاملا سالم وبدون هیچ گونه نقص دارای گروه خونی +A قیمت توافقی.

    SMS BEDID

  27. محمد می گوید

    ۳۲سال سن گروه خونی AB+ قیمت ۵۰ ملیون ( کلیه) هزینه آزمایشات با خریدادر تلفن تماس:

  28. سیما می گوید

    من ۲۴ سال سن دارم هیچ مرضی ندارم اما کلیمو بخاطر مرضی پسرم که دو سال سن داره میخوام اون فردا ۲ ساله میشه اما سرطان داره این پول رو برا پسرم میخوام ۲۲ می فروشم گروه خونم A مثبت هستش این شماره من هستش

  29. علیرضا می گوید

    سلام خودتونو خسته نکنید از این همه فروشنده ۹۹ درصدشون دارن لاف فروش میزنن اگر دنبال فروشنده واقعی با گروهa+ و سالم هستید من پاشنه کشیده آماده ام.

  30. علی می گوید

    سلا دوستان منم مثله شما قصده فروش کلیه یا قسمتی از کبدمو داشتم یه نفر از تهران باهام تماس گرفت به نامه اقای سپند گفت ۷۰۰ بریز به حساب ریختم و بعد رفتم تهران اما سره قرار نیومد این کلاه برداره شمارشم دارم مراقب باشید کلاه سرتون نزاره تهرانی حرف میزنه و تو دماغی صحبت میکنه اینا یه باندن اطلاع رسانی کنید

    1. ahmad می گوید

      علی جان سلام داداش جان آخه چرااینقدرساده بازی درآوردی مردحسابی ماهممون گرفتاریم که داریم ازتنمون مایه میزاریم واس خاطرزن وبچمون خدایی ناراحت شدم ولی خدابزرگه منم فروشندم حداقل شماره این بی پدرمادروبزارکه ماهم بدونیم موفق باشی,,یاعلی,,,

  31. محمد امیر می گوید

    امیر هستم ۲۵ سالمه به علت مشکلات مالی میخوام کلیه مو بفروشم لطفا فقط خریداران واقعی تماس بگیرند b+ قیمت توافقی از مشهد

  32. فراز می گوید

    با سلام
    آقایی هستم ۲۵ ساله کلیه ای با گروه خونی o+ قیمت ۸۰ میلیون تومان
    تصمیمم جدیه اگر واقعا خریدار هستید ایمیل بزنید
    ……

  33. عیدانی می گوید

    سلام خانمی ۲۶ساله
    گروه خون AB_منفی
    کلیه ام میفروشم

  34. احمد می گوید

    باسلام جوانی هستم۳۴ساله صحیح وسالم بدون هیچ گونه بیماری به علت مشکلات مالی کلیه باگروه خونیAB+خودمو میفروشم قیمت ۱۶۰میلیون لطفأفقطایمیل بدیدباشماره خودم تماس میگیرم

  35. سعید می گوید

    سلام من گروه خونی o مثبت کلیه ام و میفروشم

    در صورت تمایل پیامک بدید

    مورخه ۹۴/۴/۷

  36. علی می گوید

    با سلا متاهل ۳۲سال گروه خونی ab+به دلیل نیاز شدید مالی و گرفتاری فروشنده کلیه یا قسمتی از کبد میباشم منتظر کمک و همکاری با شما هستم به دلیل داشتنطلبکار قبل از تماس اس ام اس بدید ممنونتون میشم

  37. یوسف مرادی می گوید

    جوانی ۲۹ساله سالم از هر نظر ولی به علت مشکلات خانوادگی مجبور به فروش کلیه هستم قیمت توافقی گروه خونی ABشماره موبایل لطفا هم منو وهم خودتونو نجات بدید یا علی ab+هستم

  38. حسین داودابادی می گوید

    حسین داودابادی ۴۵ساله به علت مشکلات مالی ودخترم مجبور به فروش کلیه هستم گروه خونی o+ هست لطفا تماس بگیرید قیمت توافقی

  39. احمد می گوید

    با عرض درود بعلت مشکلات مالی قصد فروش کلیه دارم گروه خونی او مثبت سالم مبلغ شصت میلیون تومن فوری فوری..شماره تماس

  40. پیام می گوید

    با عرض سلام من پیام هستم ۲۶ سالمه با گروه خونی A+ به علت مشکلات مالی قصد فروش کلیه دارم

    1. ارزو می گوید

      قیمت رولطف میکنید بگید

  41. محمدعلی می گوید

    با سلام لطفا قیمت را می فرمایید بنده کلیه A+ می خواهم

    1. علی می گوید

      با سلام کلیه فروشی +a
      قیمت ۵۰میلیون

  42. ارزو می گوید

    سلام من کلیه باگروه خونیA+میخوام لطفا قیمت روبفرمایید

    1. علی می گوید

      با سلام
      ۵۰ میلیون

  43. حسام می گوید

    آقا سالم AB+ هر عضوی رو در قبال بالاترین پیشنهاد اهدا میکنم لطفا ابتدا ایمیل بزنید .. هر روز چک میکنم اگر دلال حرفه ای هم تماس بگیره قبول هست

  44. علی می گوید

    سلام آقا حسین من کلیه رو برای پدرم میخوام این عارضه البته خدارو شکر هنوز اتفاق نیفتاده ولی تو بیمارستان تو اتاق عمل فشارش رفته بالا اینجوری شده الان داره درمان میشه اگر خدایی نکرده مشکل پیدا کرد شما تو آگهی که گذاشتید فروشنده هستین لطفا با من تماس بگیرید

    1. حسین می گوید

      عزیزم زنگ بزن منم بخاطر مهریه دارم این کارو میکنم تازه دوستمم هست اون ۵۰ میده با همین گروه خونی. از درد مجبوری بخدا

    2. شهرام می گوید

      سلام اکه خریداری منم میفروشم کاملا سالمه

  45. سینا می گوید

    با سلام جوانی ۲۷ ساله هستم نیاز شدید مالی دارم کلیه با گروه خونی +o به قیمت ۵۷میلیون واسه فروش دارم کاملا سالم هستم تا بحال عمل هم نشدم/اهواز هستم.باتشکر و سپاس.

  46. نادیا می گوید

    خانم ۳۳ سالم تمایل به فروش کلیهB منفی هستم .قیمت توافقی
    خریدار واقعی ایمل بزند .

  47. س می گوید

    با سلام
    ٢۴ ساله کاملا سالم گروه خونی AB+ قیمت ۵٠ میلیون
    فروش فوری به علت بدبختی فراوان

  48. فرشید می گوید

    سلام کلیه o+ کاملا سالم فروشنده هستم.. لطفا خریدار ایمیل بزند

  49. میلاد می گوید

    کلیه با گروه خونی O+ سن ۲۲ قیمت ۹۰ میلیون تومن فروشنده واقعی مشتری باشید راهم میام دوستان
    تهران

    1. میلاد می گوید

      دوستان توجه داشته باشید
      گروه خونی O+ به گروه های خونی A,B,AB مثبت هم میخوره !!
      خواهشا هرچی زودتر تماس بگیرید
      تشکر

    2. حمید می گوید

      آقا میلاد ۷۵ میلیون میدید؟؟

    3. فرشید می گوید

      سلام من o+ کاملا سالم دارم با این قیمتی ک شما دادی من فروشنده ام

    4. امید می گوید

      دادا کمتر هم باشه پایتم

  50. خلیل می گوید

    سلام نظرم فروش کلیه شد چون پول ندارم برا بچه هام برسم ورشکسته هستم فقط به خاطر نیاز مالی لطفا دیدین لازمم زنگ بزنین اب مثبت گروه خونیم هست پیوند مغز استخان هم بگین هستم قیمن کلیه ۹۰میلیون مغز استخان۱۰۰ منتظرم

  51. مریم می گوید

    به علت مشکلات مالی من و همسرم قصد فروش کلیه داریم هردو جوان و سالم گروه خونی a-وb- قیمت توافقی

  52. حسین می گوید

    فروش کلیه گروه خونی o+ قیمت ۵۵ ت

    1. شیرین می گوید

      سلام دوست عزیز چرا فکر کردید دارم مسخره کردم؟؟؟ اگر شما احتیاج دارید منم مثل شما احتیاج دارم و به اندازه ی نیازم قیمت دادم فقط همین

    2. فرشید می گوید

      حسین آقا اگه جایی رو میشناسی خوب میخرن به ما هم معرفی کن پول لازمم

    3. بارن می گوید

      سلام حسین آقا جایی سراغ دارید بگید لطفا میخوام کلیمو بفروشم نیاز دارم

  53. شیرین می گوید

    گروه خونی O+ قیمت ۵۰ میلیون

    1. حسین می گوید

      سلام با عرض پوزش لطفا همچی ب مسخره بازی نگرین مرسی

    2. حسین می گوید

      اوکی من جای پیدا کردم خب می خرن اینجا فایده نداره. ببخشید ایشاالله مشکلت حل بشه

      1. جواد می گوید

        حسین جان سلام
        اگه امکان داره ، شماره تلفن اون جایی که کلیه خوب میخره رو به منم بده . ممنونم

  54. مسعود می گوید

    بعلت نیاز مبرم b – قیمت چهل ملیون

  55. علیرضا می گوید

    علیرضا هستم کاملاً از لحاظ بدنی سالم و فروشنده تمام اعضا بدنم هستم

  56. مجتبى می گوید

    کلیه o+ قیمت ۴٠٠ میلیون ٢۵ سالمه

  57. fazli می گوید

    سلام گروه خونی B+ 28 سالمه اعتیاد به هیچی حتی سیگار هم ندارم کلیه رو به قیمت خوب میفروشم

  58. رضا می گوید

    سلام جوونی هستم ۲۸ ساله احتیاح شدید به پول قصد فروش کلیه ذارم با گروه خونی o+ لطفا مبلغ پیشنهادی خودتونو ایمیل کنید. یا علی

  59. بهنام می گوید

    ۲۵ سالمه گروه خونی o+
    ۱۰۰ملیون
    میخوام پول برا عمل یکی جور کنم که کلیه میفروشم فوریه ایمیل بدین که شمارمو بدم

  60. شهرام می گوید

    کلیه a+ سالم فروشی ۳۶ساله ۴۰ ملیون

  61. تنهــــــــای تنهـــــــــا می گوید

    سلام
    ۲۲سالمه،،،سالم سالمم،،تا حالا پام بهیچ بیمارستانی خداروشکر نخورده
    پدرم تومور مغزی داره،،میخوام کلیه مو بفروشم،،۱۵۰تومان
    هرکی خواست ایمیل بده
    O+
    با تشکر

  62. مجید می گوید

    من بخوام کلبه خودم رو آگهی کنم برای فروش باید چکار کنم.گروه خونیم +O هستش

  63. علی عسکر می گوید

    ۳۸سالمه گروه خونی Bمنفی کلیه سالم ۴۰میلیون

  64. یه دوست می گوید

    سلام.من دوستم بعلت مشکلات فراوان تو زندگی و فقر مجبور ب تصمیم گرفتن برای فروش کلیش شده.یه خانم ۲۵ ساله باگروه خونی oمثبت .بدون داشتن سابقه ی بیماری خاص.باقیمت توافقی.بهم ایمیل بدین خیلی فوریه.ممنونتون میشم.

  65. سعید می گوید

    سلام من تو زندگی شکست خوردم همسرم مهریه خود رو گذاشته اجرا ۲۹سالمه ورزشکار با گروه خونی +Bلطفا آگه درخواست خرید دارید ایمیل بزنید بخدا تو بد اوضاعی گیر کردم حتی یه خیر هم کمک نمیکنه آگه مهریه رو ندم باید برم زندان بخابم آبروم در خطره یه پدر و مادر پیر دارم مستاجر هم هستیم ایمیل بزنید ناچار بفروشم

  66. ناشناس می گوید

    سلام.امیدوارم که هیچ انسانی به این روزا دچار نشه. به پول نیازمندم .۶۰میلیون پول میخوام اگه بشه میخوام یکی از اعضای بدنمو اهدا کنم.۳۱سالمه و اهل یکی اژ شهرهای تهران کارمند هم هستم به این پول فوری نیاز دارم .جوابو به ایمیل من ارسال کنید منتظرهستم

  67. ناشناس می گوید

    نظری ندارم فقط خدا به همه ما انسانها کمک کنه

  68. ارژنگ می گوید

    فروشنده کلیه B+ . تهران .بدلیل نیاز مالی فوری فقط تا قبل از ۱۰ مرداد بعد اون دیگه مهم نیست.
    ۳۵ ساله
    سالم
    متاهل
    قیمت ۱۰۰میلیون

  69. خانمی می گوید

    خانمی ۲۲سالم نیاز شدیدی به پول دارم گروه خونیم AB➕میخوام کلیه ام رو بفروشم قیمت توافقی هرکس لازم داشت خریدار واقعی بود تماس بگیره جزعی ازوجودمو میفروسم اما تنمو نمیفروشم …

  70. امید می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید ب آقایون و خانومایی ک تو این سایت هستن ….تو این سایت ک بیای یعنی ب آخر خط رسیدی ..شما هم ک اینجایین راه دیگه ای پیدا نکردین و راه ادامه زندگیتونو توی فروش اعضا بدنتون میبینین

  71. امید می گوید

    میخاستم بگم ک هر چی وام بگیرین هر چی هم ک زجر داشته باشه پشیمونی حداقل نداره خودتونو زمین گیر نکنید شما صددرصد چندساله دیگه از این کارتون پشیمون میشین

  72. امید می گوید

    همین عضوی ک دارین میفروشین ی روزی دنبالش میگردین دوباره ..متاسفم براتون مشکلات مالی مغزتونو از کار انداخته ….خیلی ناراحت شدم ایشالا مشکلاتتون حل بشه

    1. ali می گوید

      امید جان ایشاا.. هیچ وقت به مشکل بر نخوری اما بدون خیلی سخته خدا به دشمن آدمم نصیب نکنه.همیشه شاد و خوش و سالم باشی بدون مشکل.آمین

  73. سینا می گوید

    با سلام پسری هستم ۲۴ساله متاهل از خوزستان به دلیل مشکلات مالی میخوام کلیمو بفروشم.
    گروه خونی o+ قیمت از ۷۰تومن .اهدا به بالاترین قیمت .با تشکر

  74. علیرضا می گوید

    سربازم شدید ب پول نیاز دارم بخاطر همین یکیشو میخام ب فوروشم b+ خودایا شکرت

  75. سحر می گوید

    چرا پیامای منووووو قبول نمیکنید بذارید…؟!؟!؟!؟!؟!؟

  76. محبوبه می گوید

    کاش هیچوقت چنین اتفاقی راتجربه نمیکردیم…..کاش….نه هیچکس درداون کسی رومیفهمه که دردداره ومحتاج به یه عضو…وازهمه بدترمشکلات مالی برای خرید…..نه دردبی پولی کسی که حاضرمیشه بخاطربی ارزشترین چیزدنیا(پول)اعضای بدنش وبفروشه میفهمه….خانمی ۳۵ساله سالم گروه خونی اومثبت کلیه ام رابفروش میرسانم به مبلغ ۵۰تومن…

  77. حامی می گوید

    دوستان من نظرات همتون مطالعه کردم. ایشالا مشکل همتون حل بشه. ولی این مبلغ هایی که یکسری از دوستان گذاشتن خیلی پایینه. برای یکی از اعضای بدن. بیشترین سود دلال ها میخورن. قیمت کلیه سالم. زیر صد ملیون معامله نمیشه پس ارزون از دست ندین. ایشالا روزی برسه که هیچ انسان نیازمندی نداشته باشیم. وبه امید خدا ایشالا مشکلات تمامی شما دوستان. برطرف بشه هرچه زودتر….. به امید حق..

  78. نرگس می گوید

    آقا حامی شما درست میگید قیمت کلیه سالم زیر صد میلیون نیست ولی وقتی بی پولی و نیاز مالی شدیدآ به آدم فشار بیاره دیگه چاره ای نیست
    من تا امروز چهار ماهه که بطور دایم واسه فروش کلیه ام آگهی میزارم مبلغ هم زدم ۴۰ میلیون ولی هنوز خریدار پیدا نشده حتی با این مبلغ کم هم خریدار نیست

  79. امیر می گوید

    تو شرایطی قرار گرفتم که قلبمو هم بفروشم نمیتونم مشکلم و حل کنم … ولی با فروش یکی از کلیه هام میتونم قسمت کمی از این مشکل و حل کنم … خدا قسمت هیچ دشمنی نکنه چه برسه به نیازمندها …
    گروه خونی A+ قیمت هم نمیدم ایشااله بتونم توافقی این مشکل و حل کنم

  80. قاسم خان می گوید

    اگه یکسی دستش به دهنش میرسه و نیاز به کلیه داره بهم خبر بدین میخام ازدواح کنم پدرعروس میگه باید خونه بخری پولم یخوردش کمه واس همین آکهی دادم گروه خونمم bمثبت هست خیلی نیازمندم یاریم کنید

  81. قاسم خان می گوید

    یعنی هیچکه کلیه نمیخاد من همش ۱۹سالمه کلیه جوان ترازاین گیرتون نمیاد

  82. یونس می گوید

    سلام به همه شما عزیزان میدونم مشکل دارین انشالله مشکلات همه حل شه ماهم همین طور.منم به علت مشکلات کم پولی بیکاری دست به کلیه فروختن زدم هیچم اشکال نداره چون دکتر گفته اگه از یه دایره نصف کمترش سالم باشه تا آخرعمرزنده هستی کارمن حتمی هست تا عید میخوام کارم راه بیفته پس هرکی خاست لطفا زنگ بزنه…

    ……….

  83. میلاد می گوید

    وقتی وارد سایت شدم و یه نگاهی به نظرات انداختم فکر کردم اگه کسی پول خرید کلیه نداشته باشه و مشکلش جدی باشه چیکار میکنه…………

  84. نرگس می گوید

    با سلام خدمت همه ی فروشندگان محترم که هر کدام به دلایلی ناچار به فروش کلیه شده اید و از جمله خودم هم که برای فروش کلیه ام ماه هاست که دارم آگهی میزارم ولی متاسفانه غیراز ایجاد مزاحمت های تلفنی هیچ عایده ای نداشت و میخواستم به شما خواهران و برادران محترم هم بگم که بدانید هستند افرادی پست و خدانشناس و عقده ای که به بهانه های مختلف تماس میگیرند و خودشون را به عنوان خریدار معرفی میکنند و پس از کلی سوال و جواب و … در آخر میگویند که بعدآ تماس میگیریم و دیگر هیچ خبری ازشون نیست این دسته افراد عقده ای فقط قصد آزار و تمسخر دارند مخصوصآ خواهران محترم که بیشتر تماس با شما گرفته میشود ودرضمن به هیچ عنوان اطلاعات شخصی خودتان را از جمله اسم و فامیل درست و آدرس دقیق محل سکونت خود را به کسی که به عنوان خریدار با شما تماس میگیرد ندهید و اگر از شما درخواست شد که برای انجتم آزمایشات و یا هر چیز دیگری به شهر مورد نظر آنان بروید باز هم قبول نکنید زیرا وقتی به آن شهر رفتید تازه متوجه میشوید که به قل معروف سر کار گذاشته شده اید پس حتمآ باید از درخواست کننده بخواهید که به شهر شما آمده و شما با خودشان به شهر مورد نظر بروید که اینگونه یقین پیدا کنید که دیگرفرد خریدار خودش به همراهتان است و سر کاری گذاشته نشدید . امیدوارم موفق باشید .

  85. امیر می گوید

    سلام کلیه ام را میفروشم o+ قیمت توافقی ۲۷ساله از کرج کاملا سالم برای پول عروسیم میخوام زنمم خیلی دوست دارم نمیتونم از دستش بدم نامزد هستم میخوام عروسی بگیرم پول لازم دارم

  86. رها می گوید

    سلام میخواستم بدونم براى فروش کلیه دخترها به اجازه پدر احتیاج دارن ؟؟

    1. Farhad می گوید

      نه اگه سنت قانونی شده باشه نمیخواد. من خودم پرستارم میدونم کاملاً

    2. سجاد می گوید

      سلام رها خانم. اره عزیزم اگه مجردی رضایتنامه باباتون اگه متاهلی شوهر

  87. سورنا می گوید

    سلام، من الان نزدیک به دو سال هست که دنبال فروش کلیه یا کبدم هستم، هر چی تو اینترنت خوندین راجبه افرادی که این کارو انجام دادن و مشکلات داشتن رو ضربدر ۱۰۰۰ کنین میشه من با مشکلاتم، من به نزول خور بدهکارم، جلوی بیمارستانا اگهی زدم دنبال دلال بودم و خیلی کارای دیگه، کسایی هم باهام تماس گرفتن ولی سره کاری بود همه چه به اسم خریدار و چه دلال، درگیرم شدم جلو بیمارستانای تهران تا این حد….، ۲۶ سالمه ۱۲ سال جودو کار کردم، دیگه خسته شدم از این وضع و قصده خود کشی دارم، جانه عزیزت اگه دلال هستی میخونی یا کسی که بهم کمک کنه انجام بده.

  88. سعید می گوید

    چرا نظرمنوتوسایت نزاشتین

  89. سعید می گوید

    سلام جوانی هستم ۲۹ سالبا گروه خونی o+ I به دلیل مشکلات مالی و ورشکستگی کلیه خودمان میفروشم اگه کسی پیدا بشه کمکم کنه یه زنگی را نجات داده

  90. saeed می گوید

    فقط برای دیدن خنده های مادرم حاضر شدم که وجودی از خودمو بدم،هرچند …اما کاملا راضیم خریدار ،بدو بیا

  91. یونس می گوید

    سلام اقا کامبیز جان مادرت تا هفته اینده برام مشتری گیر بیار وگرنه باید برم زندان بدجور بدهکارم کلیه o+سالم سالمه منتظرخبرت هستم بیام بستری شم

  92. اشکان می گوید

    سلام
    قصدم توهین و بی ادبی نیست
    شرایط بی پولی شمارو منم داشتم ولی راهش این نیست
    برید سر کار نگید کار نیست
    هست
    مرغداری واحدهای صنعتی اینا مراکزی هستند که همیشه به کارگر نیاز دارند
    کارشون سخته ولی درآمدشون خوبه و اینجور شغلا برکت داره
    من خودم ۴ سال مرغداری کار کردم با اون حال که فوق لیسانس هستم
    بهتر از اینه که کلیه بفروشید
    به خدا توکل کنید

  93. محمد جواد می گوید

    سلام امیدوارم خداوند بزرگ مشکل همه ما را حل کند. من ۳۷ سالمه و سالم هستم قد فروش قسمتی از کبدم را دارم. بعلت ورشکستگی و جلوگیری از رفتن به زندان ۲۰ نفر اینکار رو میخوام انجام بدم. ضمنا من مشهد هستم.

  94. محمد جواد می گوید

    ضمنا کلیه هم میتونم تقدیم کنم.

  95. اقایه x می گوید

    سلام.همه سناشون بالایه ۲۲ ساله .سن کمتر باشه فرقی هم میکنه؟تو قیمتتون یا تو کلیه ؟؟
    سن ۱۹٫ +O

  96. ali می گوید

    قلب هم هست
    بارضایت کامل

  97. قاسم می گوید

    سلام کلیه بی رنگ بی ضربه به علت مشکلات مالی میفروشم قیمت ۸۰ملیون فوری

  98. بی نام می گوید

    من خانمی ۲۳ساله هستم قصد فروش کلیه دارم A+ اگه کسی رو میشناسید معرفی کنید همین جا

  99. علی می گوید

    سلام خسته نباشید خواستم بدونم چرا پیام بنده از رو سایت پاک شده؟ مگه چه مشکلی داشت؟ من واقعا فروشنده ام. ۲۶ ساله رزمی کار بدن کاملا سالم گروه خونی o+

  100. الهه می گوید

    سلام منم پیام گذاشتم چرا ثبت نشده آخه پیامم چه مشکلی داشت من واقعا واسه مریضی مادرم نیاز دارم