خرید و فروش «کلیه» تا ۷۰ میلیون و «قلب» تا ۲۰۰ میلیون‌ تومان

610

در کمتر از یک هفته هر عضو از بدن‌تان که از کار افتاد، نگران نباشید ما آن را برای شما تهیه می‌کنیم تا با خیالی آسوده فعلا به جناب عزراییل جواب منفی بدهید. شاید این می‌توانست متن آگهی شغل فردی باشد که برای تهیه این گزارش با او به گپ‌وگفت نشستم.
پیداکردن فردی که یکی از شغل‌های زیرزمینی ولی سازمان‌یافته تهران را اداره می‌کند، دشوار به‌نظر می‌رسید اما پس از پیگیری‌هایی و به مدد چند واسطه، با او در دفتر کارش قرار گفت‌وگو گذاشتم. در لحظه ورود به دفترش، عکس‌های نصب‌شده از برج‌های «ایفل» و «پیزا»، توجه هر کسی را جلب می‌کند به‌ویژه آنکه بداند شغل واقعی او چیست و احیانا منتظر دیدن تصاویری از پیکر انسان بر درودیوار باشد. اما برای اندیشیدن به اینگونه موضوعات، مجال چندانی نمی‌یابم؛ میزبان با لبخندی وارد می‌شود و پس از چند جمله گپ‌و‌گفت درباره موضوعات نامرتبط با سوژه، با خوشرویی و علاقه؛ سخن‌گفتن از شغل نادر و عجیبش را آغاز می‌کند.
از فروش کلیه تا آغاز دلالی اعضای انسان
کامبیز، ۳۹ساله و دیپلمه علوم‌انسانی است؛ با ظاهری آرام و تیپی اسپرت. در حال حاضر برای خیل بیمارانی که نیاز به اهدای عضو دارند و تاب منتظرماندن در فهرست بلندبالای نهادهای اهدای عضو را ندارند، عضو بدن مورد نیازشان را به سرعت پیدا می‌کند. درواقع، او یک دلال فروش اعضای بدن است. کامبیز، قبلا تولید‌کننده چرم بوده اما سال۸۶ ورشکست شده و کارش تا جایی پیش رفته که مجبور شده یکی از کلیه‌هایش را بفروشد تا زندان نیفتد. با اندوهی که در چهره‌اش موج می‌زند، از آن روزهای تلخ می‌گوید، به فاصله چنددقیقه، حالتش عادی می‌شود و ادامه می‌دهد: «وقتی برای فروش کلیه دنبال مشتری بودم، ایده این کار به ذهنم رسید.
چون گروه خونی من خاص بود مشتری‌های زیادی به من زنگ زدند و هرکدام قیمت بیشتری را می‌دادند. این موضوع، وسوسه‌ام کرد تا یک کار سازمان‌یافته برای پیداکردن عضو برای افراد نیازمند پیوند اعضا، راه بیندازم» او بلافاصله پرس‌وجو و سپس اقداماتش را برای راه‌اندازی شغلی که به تعبیر خودش، «بازاریابی اعضای بدن انسان» است، آغاز می‌کند: «اول از خریدوفروش کلیه شروع کردم. نزدیک یکی از بیمارستان‌های اطراف «ونک» پر است از آگهی‌های فروش کلیه. یک‌روز کامل برای پیداکردن افراد و صحبت‌کردن با آنها گذاشتم و اطلاعات اولیه را پیدا کردم. مشکل اصلی پیداکردن مشتری بود که اکثر این افراد از شناسایی آنان، عاجز بودند ولی من در بازار، بزرگ شده بودم و راه و چاه کاسبی را بلد بودم.
ابتدا سعی کردم به فهرست افراد منتظر اهدای کلیه دسترسی پیدا کنم و بعد از یک‌ماه این فهرست در اختیارم بود.» او تمایلی ندارد به نحوه پیداکردن این اسامی که به صورت معمول باید محرمانه باشد، اشاره‌ای کند، اما اگر این قاعده کلی را بپذیریم که ظاهرا در کشور ما دستیابی به محرمانه‌ها زیاد هم محال نیست، می‌توان تصور کرد برای تهیه این فهرست، وقت و انرژی زیادی مصرف نکرده است.
۲میلیون؛ سود اولین دلالی کلیه
سرانجام، پس از دوماه، اولین معامله خود را انجام می‌دهد در مورد این معامله که حرف می‌زند، برق احساس غرور را می‌توان در چشمانش مشاهده کرد: «یک نفر بود که مدت‌ها دنبال کلیه سالم گشته بود. معمولا اکثر افرادی که آگهی فروش اعضای بدن می‌دهند، معتاد هستند یا مشکلات دیگری دارند. بنابراین، اعتمادی به آگهی‌ها نداشت. از طریقی به او وصل شدم. شانسی، شماره جوانی را داشتم که به خاطر تامین هزینه جراحی مادرش نیاز به پول داشت و حاضر بود سال ۸۷ کلیه‌اش را شش میلیون تومان بفروشد. به خریدار که خیلی هم عجله داشت، قیمت را هشت‌میلیون اعلام کردم و نهایتا معامله سر گرفت و دومیلیون شیرین، رفت جیبم.» دومیلیون‌تومان در آن سال رقم کمی نبود.
پس او بیشتر وسوسه می‌شود و فعالیتش را گسترش می‌دهد، هرچند با مشکلاتی هم مواجه می‌شود: «اوایل خیلی سرم کلاه می‌رفت؛ مثلا مدت‌ها جهت پیداکردن خریدار برای یک کلیه سالم وقت می‌گذاشتم ولی وقتی می‌خواستم برای عمل آماده شود، فروشنده کلیه را فروخته بود یا چون برای انجام آزمایش خریدار و فروشنده باهم داخل آزمایشگاه می‌رفتند، دورم می‌زدند و چیزی دستم رو نمی‌گرفت. بعد از مدتی برای این مشکل، راه‌حلی یافتم. مقداری از مبلغ معامله را به‌عنوان پیش‌پرداخت به فروشنده می‌دادم و با او قرارداد می‌بستم که اگر کلیه را بفروشد باید دوبرابر پیش پرداخت را به من بدهد. از آن‌طرف از خریدار هم مبلغی به‌عنوان پیش‌خرید می‌گرفتم.» با ابتکارهایی که به خرج می‌دهد، به‌سرعت کارش رونق می‌گیرد و از سال۹۰ وارد خریدوفروش بقیه اعضای پیوندی هم می‌شود: «بعد از دوسال چند نفر را استخدام کردم تا دم در بیمارستان‌ها پرسه بزنند و برایم مشتری پیدا کنند. یک روز یکی از آنها زنگ زد و گفت آقا کامبیز یک نفر قلب می‌خواد حاضره ۵۰میلیون هم بده. اولش گفتم کسی قلب نمی‌فروشه که احمق! ولی بعدش یاد بیماران مرگ مغزی افتادم. یک‌بار، به جای فهرستی که از اسامی افراد منتظر دریافت کلیه خواسته بودم، فهرست بیماران منتظر پیوند کبد به دستم رسیده بود و وقتی از کسی که این فهرست رو برام آورده بود پرسیدم، گفته بود این اعضا رو معمولا بیمارستان‌ها و بیماران از فوتی‌های مرگ‌مغزی تهیه می‌کنند. به همین خاطر بعد از اون چند نفر رو استخدام کردم تا راپورت بیماران مرگ‌مغزی رو از بیمارستان‌ها بهم برسونن و بعد از اون، وارد کار فروش بقیه اعضا هم شدم.» در حال حاضر، او معامله تمام اعضای پیوندی را انجام می‌دهد. کافی است شما به عضوی نیاز داشته باشید، به «آقا کامبیز» خبر دهید و سر قیمت با او به توافق برسید، مبلغ فاکتور را بپردازید تا مشکل‌تان در اسرع وقت، حل شود. او در مورد مشکلات کارش می‌گوید: «معمولا چون حراست بیمارستان به واسطه‌های من که اطراف بیمارستان‌ها پرسه می‌زنند، مشکوک می‌شوند مجبورم هر ماه یا جاهاشون رو عوض کنم یا افراد جدید استخدام کنم. حتی یک‌بار هم خودم رو گرفتن و فعلا به قید وثیقه آزاد هستم. الان بیشتر ترجیح می‌دهم از روش‌های کم ریسکی مثل یارگیری از داخل کادر بعضی بیمارستان‌ها استفاده کنم.» چه مبلغی نصیب واسطه‌های کامبیز می‌شود؟ «اوایل پورسانتی حقوق می‌دادم ولی اکثرشون وقتی کاررو بلد می‌شدند بازم منو دور می‌زدند ولی الان ماهی دومیلیون‌تومان حقوق ثابت می‌دم. یک روانشناس هم استخدام کردم ماهی سه میلیون میدم تا با خانواده‌های مرگ مغزی‌ها صحبت کنه.»
سود ۲۰۰میلیونی در یک‌ماه
از او در مورد درآمد خودش می‌پرسم، با اکراه می‌گوید: «بستگی داره! گاهی ماهی صدمیلیون، گاهی ۲۰۰میلیون، بستگی داره! ولی الان خیلی‌ها منو می‌شناسن حتی بعضی از دکترها مریض‌هاشون رو به من معرفی می‌کنند به همین خاطر هر روز فهرست فروشنده و خریدارهام زیاد میشن.» ظاهرا رکود اقتصادی سال‌های اخیر برای کامبیز خوش‌بیاری داشته و عده زیادی از مردم برای فروش اعضای بدن به نزد او می‌آیند. حالا وارد بحث اصلی گزارش می‌شود: «اعضای بدن قیمت نداره و معمولا من بر اساس مشتری قیمت تعیین می‌کنم ضمنا بعضی از گروه‌های خونی مثلB+ گرون‌تر هستند.» او پس از آن قیمت‌ها را اعلام می‌کند که ارقام تا چند دقیقه دور سرم می‌چرخند، دلال محترم این‌گونه قیمت می‌دهد «کلیه بین ۲۵میلیون تا ۷۰میلیون‌تومان، قلب ۷۰تا ۲۰۰میلیون‌تومان، ریه ۱۲ تا ۵۰میلیون‌تومان، کبد ۳۰میلیون‌تومان، و لوزالمعده یا همان پانکراس ۴۵میلیون‌تومان.» اگر سرانگشتی حساب کنیم حداقل یک بدن سالم ۵۰۰میلیونی می‌ارزد ولی جالب‌تر این است که یک دلال قیمت آن را تعیین می‌کند.
او در این زمینه می‌گوید: «بعد چهارسال کار کردن الان دیگه مثل دکتر تمام اجزای بدن رو می‌شناسم و اگر یک فرد را ببینم راحت می‌فهمم بدنش سالمه یا نه. از خریدار هم به خرج خودم یک چکاب کامل می‌گیرم تا مطمئن شم بدنش سالم است. البته من تو قرارداد می‌نویسم که اگر مشکلی پیش بیاد من پول رو پس نمیدم ولی بازم حوصله دردسر ندارم، برای همین سعی می‌کنم معمولا با دوتا دکتر متخصص درباره بیمار خریدار و همین‌طور فروشنده مشورت می‌کنم» قرارداد برای من جالب است، اصلا این کار قانونی است که قراردادش هم قانونی باشد؟
از او در مورد سود خالصی که پیشتر به آن اشاره کرده بود می‌پرسم و می‌گوید: «در حال حاضر ۲۰نفر بازاریاب دارم. بچه‌های شرکت هم شش‌نفر هستند، حق مشاوره دکتر متخصص هم هست که ماهی حداقل ۵۰میلیون‌تومان هزینه‌های پرداختی به افراد می‌شود و البته روانشناس و وکیل هم که هرازگاهی مجبور می‌شم عوضشون کنم و برای اینکه قفل دهنشون بسته بمونه مجبورم چند ده میلیونی بهشون بدم و بعدش هم هزینه‌های جاری که کلا نزدیک ۷۰میلیون‌تومان این دفتر ماهانه خرج داره.» با این ارقام حداقل صدمیلیون‌تومان سود خالص ماهانه به جیب کامبیز می‌رود: «قبلا با هر خریداری کار می‌کردم ولی الان دنبال افراد پولدار هستم. به‌عنوان مثال چند وقت پیش یک پیرمرد پولدار قلبش با باتری کار می‌کرد و دنبال یک قلب سالم بود.
یک مرگ مغزی از اصفهان براش پیدا کردم خودم رفتم اونجا قلب فوت‌شده را ۷۰میلیون خریدم و ۱۵۰میلیون به پیرمرد فروختم. ولی معمولا روی هر عضو تا ۱۰میلیون سود می‌کشم.»

سرطان ریه و بازار گرم دلالان
از او درباره پرطرفدارترین عضوی که در فهرست فروش دارد می‌پرسم و می‌گوید: «تو چند سال اخیر سرطان ریه زیاد شده و تازگی‌ها تقاضا برای این عضو خیلی بالا رفته به همین دلیل تازگی‌ها حتی تا ۶۰میلیون هم خریدار داشتیم.» از حرف‌هایش معلوم است که در استان‌های دیگر هم کسانی هستند که با او کار می‌کنند. او اشاره می‌کند: «ورود به بیمارستان‌های تهران خیلی سخت شده و در ضمن به‌دلیل تبلیغات تلویزیون و رسانه‌ها اکثر خانواده‌هایی که فرد مرگ مغزی دارند به رایگان اعضای بدنشان را به افراد نیازمند می‌بخشند و به همین دلیل با بعضی از افراد در بیمارستان‌های استان‌های محروم ارتباط برقرار کردم چون آنها راحت‌تر و ارزان‌تر حاضر به فروش اعضای بدن فرد فوتی می‌شوند. همین امروز یک قلب از ایلام خریدم ۳۰میلیون‌و۵۰میلیون فروختم.» او از زیرشاخه‌ای از شغلش که یک‌سال است وارد آن شده می‌گوید: «رحم اجاره‌ای هم این سال‌ها خیلی طرفدار داره ما خانم (حامل رحم) را پیدا می‌کنیم و از کلینیک‌های ناباروری مشتری پیدا می‌کنیم از ۲۵میلیون تا ۴۰میلیون هم قیمت داره که معمولا حداقل ۲۰میلیون به خانم (حامل رحم) می‌دهیم» ۹ماه حمل بچه توسط یک نیازمند پول و ۲۰میلیون سود خالص برای دلال این معامله. او می‌خواهد شغل خود را موجه نشان دهد بنابراین می‌گوید: «بالاخره جون خیلی از افراد را نجات دادم پس این پول حقمه. خیلی‌ها هم با فروش اعضا به نون و نوایی رسیدند. خود من اگر کلیه‌ام را نمی‌فروختم الان معلوم نبود تو کدوم تخت اوین خوابیده بودم.» از او در مورد تخفیف می‌پرسم. با حالت طلبکارانه‌ای جواب می‌دهد: «من فقط با آدم‌های پولدار کار می‌کنم حوصله شنیدن آه و ناله هم ندارم ولی شده که به بعضی از افراد تا پنج‌میلیون‌تومان تخفیف دادم ولی کلا چون دکترهایی که با من کار می‌کنند قیمت را می‌دانند اگر قیمت را بشکنم همه‌جا پر میشه و شاید گرون‌تر پول بگیرم ولی تخفیف نمیدم.» برای من سخت است باور کنم که دکتری که متخصص است و خود میلیون‌هاتومان ماهانه درآمد دارد با دلال کار کند. او در این مورد می‌گوید: «دکترهایی که خریدار معرفی می‌کنند از من پول نمی‌گیرند وقتی بیمارشان خودش می‌گوید حاضر است برای اینکه در فهرست انتظار نماند پول بدهد آنها او را به من معرفی می‌کنند.» از او درباره افرادی که به مرگ طبیعی فوت می‌شوند می‌پرسم. ظاهرا درآمدزا هستند.
کامبیز می‌گوید: «تا ۴۸ساعت پس از فوت بعضی از اعضای جسد قابل پیوند است ولی مهم‌ترین عضوی که به درد ما می‌خورد و طرفدار دارد پوست این افراد است!» ظاهرا پیوند پوست هم برای افرادی که به هر دلیل دچار آتش‌سوزی شده‌اند یا خانم‌هایی که احساس افتادگی و چین و چروک می‌کنند جذاب است. او در مورد قیمت این اهدا می‌گوید: «بستگی داره ولی کف قیمت ۲۰میلیونه ولی تا صدمیلیون هم برای پیوند پوست گرفتم.» از دفترش خارج می‌شوم. او نجات‌دهنده جان انسان‌هاست یا دلالی که فقط به فکر پول است. به‌هرحال شغلش نشان می‌دهد اگر پول باشد نه‌فقط می‌توان بعضی آدم‌ها را خرید بلکه می‌توان بخشی از اعضای پیکر زنده یا مرده‌شان را هم خرید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 610 )
  1. محبوبه می گوید

    سلام.محبوبه. ۲۲ ساله. فروش کلیه ۷۰ ملیون فوری ولسه درمان مریضی مادرم

  2. رضا می گوید

    جوان سی ساله از کرج با گروه خونی b+ به علت مشکل مالی قصد فروش کلیه وقسمتی از کبد خودم رو دارم. قیمت ۷۰ میلیون.با خریدار واقعی راه هم میام.

    پیام بدید به مشتری شماره میدم

    1. محمد می گوید

      سلام رضا جان
      داداش من یه مدت مثل خودت دنبال اینکار بودم کلیه رو میخوای بدی بده مشکلی نیست اما کبد رو نده
      تو ایران از هر ۱۰ تا پیوند کبد ۶ تاش باعث مرگ اهدا کننده شده اکثر دلال ها هم قبول نمیکنن یا میبرنت خارج از کشور که معلوم نیست کجا میبرنت کلا کبد به شدت برای اهدا کننده خطرناکه نکن

  3. حسین می گوید

    سلام حسین هستم ۳۵ ساله تهران کلیه خودم میفروشم سالم B مثبت قیمت روز میفروشم به علت مشکلات مادی دنیا و مهریه زنم

  4. امیر می گوید

    سلام امیر ۳۴ ساله گروه خونی A+ قیمت ۳۵میلیون شماره تماس ….

  5. شهریار می گوید

    سلام شهریار هستم ۲۶ ساله با گروه خونی o+ قصد اهدای کلیه ام را دارم .قیمت توافقی

  6. دنیا می گوید

    سلام فروش کلیه بعلت نیاز مالی برای درمان پدرم گروه خونی o+ قیمت ۵۰ ملیون بسیار فری .. ۲۷ ساله هستم .خواهشمندم اگر خریدار هستید پیام بزارید

  7. amir می گوید

    باسلام ببخشید می شه ادرس این اقا کامبیز رو به من بدید پسرم ۱۷ سالشه به کلیه احتیاج داره تو رو خدا کمکم کن

    1. رضا می گوید

      آقا امیر گروه خونی پسرت چیه؟

    2. کاووش می گوید

      سلام اقا امیر اهدا کلیه به پسرت اگه گروه خونیش یه من بخوره رایگان

    3. مهدی می گوید

      سلام میشه شماره آقا کامبیز رو برام ایمیل کنید باید کلیم رو بفروشم نیاز دارم

    4. امیر می گوید

      جانم کلیه مبخواین من دارم

    5. خسرو می گوید

      سلام گروه خونی پسرتون چیه

    6. امیر می گوید

      سلام آقا امیر منم امیرم بخدا متاهلم زنمو طلاق دادم واس بذگردوندنش پول ندارم کسیم ندارم اگ میشه آدرس یا شماره آقا کامبیزو بهم بدی فکرکن ثواب کردی ب مولا

    7. میثم می گوید

      آقا امیر کلیه پیدا کردی اگه پیدا نکردی من گروه خونیم B÷ هست سر قیمت باهم به توافق میرسیم

    8. داوود می گوید

      گروه خونی پسرت چیه

  8. جواد می گوید

    سلام نرگس خانم

    واقعا ممنونم بخاطر تذکر خوبت
    اما نگران نباش . اگه واقعا خربدار واسه من پیدا بشه ، اگه از اون سر دنیا هم باشه ، اون باید بیاد به شهر من.
    بازهم ازت ممنونم

  9. سینا می گوید

    من واقعا احتیاج دارم حتی روم نمیشه مشگلمو بگم که چرا دارم میفروشمش ، ممنون

  10. faramarz می گوید

    فرامرزم ۱۸ساله از کرج کلیمو میفرشن به پولش نیاز دارم

    1. 1234amir می گوید

      فرامرز گروه خونیت چیه

  11. علی می گوید

    سلام علی ه‍ستم ۲۹ سالمه ساکن اهواز میخوام کلیه خودم رو بفروشم به دلیل مشکلات مالی و مریضی پدرم و قسطهای بانک نیاز فوری دارم … گروه خونی o– منفی

    1. reza می گوید

      شماره تماس؟

  12. حسین مافی می گوید

    سلام گروه خونی +oهستم برای فروش کلیه میخوام اقدام کنم چه باید بکنم

  13. گری می گوید

    پسری۱۹ساله هستم بدلیل مشکل مالی کلیه خود را میفروشم.
    قیمت توافقی.

    (چرخ این زندگی برای ما نچرخید)

  14. حمید می گوید

    جوان سی و دو ساله به علت فقر کلیه خود را با گروه خونی ب مثبت میفروشم قیمت ۷۰ میلیون

  15. اسفندی می گوید

    سلام
    گروه خونی o مثبت هستم و میخوام کلیه مو بفروشم

  16. مهدی می گوید

    سلام مهدی ۲۵گروه خونیA+ میخام کلیمو بفروشم بچم مریضه میخام خرجش کنم از پس مخارجش برنمام کسی احتیاج داره یا میتونه کمک کنه ممنون میشم

  17. مستانه می گوید

    ۳۴ ساله به دلیل مشکل مالی
    کلیه ام رو میفروشم
    گروه خونی ABمثبت

  18. محم می گوید

    سلام گروه خون a+ با خریدار واقعی کنار میام.سن۳۲ ورزشکارم

  19. انجل می گوید

    سلام
    فروش کلیه خیلی فوری .ab+
    ۲۹ ساله ورزشکار…
    لطفا اگه کسیو سراغ دارید اطلاع بدید ..ممنون میشم

  20. سعید می گوید

    خریدار کلیه هستم برای مادرم فوری خواهشن

    1. سعید می گوید

      گروه خونیش چیه؟؟

    2. رضا می گوید

      من فروشندم

    3. محمد رضا می گوید

      سلام ۳۲ سالمه با گروه خونی o+ فروشنده کلیه خود هستم به دلیل ورشکستگی و فقر

    4. مهدی می گوید

      سلام.من فروشنده ام.گروه خونی+B

    5. عبدالله غفوریان می گوید

      گروه خونیشون چی هست برای من o منفی هست

    6. سارا می گوید

      ااقا سعید من گروه خونیم o خیلی هم پول لازم ۲۵ سالمه پدر مادرم مردن تنهام کسی و ندارم خیلی نیازمندم اگه خولاستی تماس بگیرین ۸۰ میفرشم

  21. سعید می گوید

    خریدار برای مادرم تا ۸۰ملیونم میدم بسیار فوری

    1. مستانه می گوید

      سلام آقا سعید گروه خونی مادرتون چیه؟
      من گروه خونی abمثبت هستش

    2. م می گوید

      آقا-قوی-سالم-o منفی

    3. سارا می گوید

      سلام گروه خونی مادرتون چیه

    4. میثم می گوید

      سلام اقاسعید اگه کلیه پیدا نکردی گروه خونی abمثبت هستم سه چهارم قیمت هم بسه

    5. m می گوید

      سلام کلیه میخوای

    6. ارمین می گوید

      سلام من گروه خونیم o-هستش میتونم به همه کلیه بدم

    7. فرشید همراه می گوید

      سلام…گروه خونیش چیه داداش؟

    8. نرگس می گوید

      نرگس هستم ۲۷ سال منم هم بخاطر مادرم حاضر به فروش کلیه ام هستم .

    9. vahid می گوید

      سلام. واسه مادرتون کلیه گیر آوردین؟

    10. احسان می گوید

      وضعیت مالیم خرابه نیاز شدیدی به پول دارم ۲۰ سالمه از استان گلستان یکی از کلیه هامو میفروشم گروه خونی او مثبت

    11. وحید می گوید

      سلام
      به خاطر راه انداختن زندگی مشترک حاظرم کلیه خودمو بفروشم
      ۲۴ سالمه از تهران

  22. محمد می گوید

    محمد اهل اصفهان اگه کسی خریداره لطفا بهم میل بزنه گروه خونی A+

    ممنون

    1. امیر می گوید

      داداش ایمیل زدم واست

  23. عباس می گوید

    سلام ، کلیه به علت نیاز مالی با گروه خونی B+ یه صورت توافقی میفروشم

    …..

  24. مونا مهرداد می گوید

    سلام کلیه فروشی گروه خونی b+ a+ فوری ما واقعا وقت نداریم خواهشا اگه کسی و سراغ دارید بهمون بگید

  25. بهزاد می گوید

    سلام بدلیل مشکل مالی و معوقات بانکی کلیه خودم رو میفروشم فوریه فوری

  26. محمد می گوید

    سلام من کلیه سالم ab+دارم مشتری اگه بود باهام در ارتباط باشه.

  27. حمید می گوید

    به علت نیازمالی کلیه مومفروشم

  28. داور می گوید

    گروه خونی o-هستم تمام ازمایشات را دادم اماده به پیوندم فوری

  29. 1234amir می گوید

    پولم واریز کردم اما نمیدونم اقایه قاسمی شناسه رو کجا بفرستم۵۰۰۰

    1. مدیر می گوید

      با سلام

      شناسه واریزی را از همین جا ارسال نمایید

  30. 1234amir می گوید

    تورو خدا درخواستمو بزارید از همه جابریدم ممنون میشم

  31. mori می گوید

    کلیه
    +b سالم قیمت ۵۰میلیون تمام

  32. مهران می گوید

    سلام به تمام دوستان گول کسی های که بهتون ایمیل میزنن که ما دلال هستیم و تو انجمن ار می کنیم رو نخورین همشون کلاه برداری هست الان و من و دوستم ۲ ماه هست که پول رو واریز کردیم ولی جوابی هنوز ندادن و اصلا جواب نمیدن

    1. مهدی می گوید

      سلام میشه بگید کدوم انجمن

    2. مهدی می گوید

      سلام به خدا من فروشندم حاضرم هر جا میگید بیام تو رو خدا

    3. فرزاد می گوید

      سلام متاسفانه منم گول خوردم یه ۱۵۰ تومن یه ۱۰۰ تومن برای دو تا از اینایی که ایمیل زدندریختم ولی کلاهبردار بودن خیلی کثیف هستن از ما بدبخت تر نیست

  33. علی اکبر می گوید

    گروه خونی +O
    ۲۵سالمه کاملا سالم فروش کلیه فوری فوری سر قیمت کنار میایم

  34. بیکس می گوید

    تو روخدا اگه کسی رو سراغ دارید معرفی کنید فروشنده واقعی هستمo+اماده اهدا با رضایتنامه همسر

    1. علیرضا می گوید

      سلام بیکس
      به یه کلیهO+نیازمندیم واسه یه مادر لطفا یه راه واسه تماس باسما بزارین خیلی ممنون

      1. ارش می گوید

        کلیه o+ پیدا کردین برای مادرتون

      2. جوادی می گوید

        سلام کلیه برای مادرتان پیدا شد؟

      3. حسین می گوید

        سلام O منفی به کارت اومد میفروشم

  35. منصور می گوید

    . کلیه فروشی دارم
    گروه خونی A+
    اهل مذاکره ام

  36. محمد می گوید

    فروش فوری کلیه زیر قیمت فقط توی این دو روز ،گروه خونیتونو بگید

    1. esi می گوید

      آیا کسی میتونه منو راهنمایی کنه

  37. باقر می گوید

    سلام فروش فورى کلیه ٢۵ ساله هستم o+ممنون میشم فقط خریدار واقعى پیام بده لطفأ

  38. علیرضا می گوید

    به علت مشکل مال برای ازدواج ۲۲ساله هستم

    1. وتوچه می گوید

      سی که یه زره بخندیم:-D

    2. حسین می گوید

      از من میشنوی نفروش چون من به خاطر زنم هرچی داشتم و نداشتم و دادم که بهش برسم حالا که رسیدم میخوام کلیم رو بفروشم واسه مهریش

  39. وتوچه می گوید

    سی که بخندیم

  40. jجواد می گوید

    سلام b+ هستم جهت فروش کلیه

  41. سعید می گوید

    باسلام کلیم فروش گذاشتم برای بچه ام معلول است فروش نرفت,حالا کمک مالی ازهم وطنان خواستارم هرمبلغی,حساب مشخص مال کیه,۶۰۳۷۹۹۱۴۰۰۷۹۱۸۹۷اجرتون,باخدا,منهم دعامیکنم,

  42. سعیدمو می گوید

    هرهم وطنی این متن میخاند به پنج نفرارسال کند خداونداجرش میدهد,,کلیه فروش نمیره مشکل مالی دارم هرشخصی هزارتومان بریزد مشکل بنده خدا حل میشود,,اجرتون به خداوند,

  43. فریاد می گوید

    سلام

    لیسانس گرافیک هستم
    نه مریضم و نه معتاد
    برای ازدواجم پول نیاز دارم
    گروه خونیم O+
    ساکن تهران

  44. بی نام می گوید

    سلام دوستان گرامی بنده همون ایمیل cia147147 هستم ایمیل بنده از طرف شخصی هک و دیلیت شده و متاسفانه به خاطر مشکلی که برام پیش اومده قادر به انجام کارتون نیستم اما ادمی نیستم که به شماها ظلم کنم
    چند نفر به حساب بنده وجه واریز کردند که اسماشون یادم نیست میخوام وجهشون رو برگردونم لطفا شماره فیشی که واریز کردند و شماره حسابشون(شماره حساب و نه کارت) رو به ایمیل زیر ظرف یک هفته بفرستند)ممنون میشم
    ظلم به ادمهایی مثل شما عین نامردیه و من اهل این ظلم نیستم
    ……….
    با تشکر

    1. مجید صیادی می گوید

      بیخود افه ادمای با وجدان ندرنیار.شماره کارت۶۲۷۴۱۲۱۱۶۳۸۱۴۱۴۸.نوش جونت نشه.

    2. محمود می گوید

      سلام دوست عزیز اسمی هستم مبلغ ۲۳۰هزار تومان براتون واریز کردم شماره حساب بانک تجارت ۵۳۱۰۶۵۳۸۴۷
      لطفا بعداز واریز اطلاع بدید ……

    3. مجید صیادی می گوید

      اقای محترم پول واریز کن.انصافت کجاست.

    4. محمود می گوید

      دوست گرامی هنوز مبلغی واریز نشده

    5. مهدی می گوید

      داش خوردت نشه اگه برنگردوتی مهدی ا شماره حساب۴٢۰۵٧١۶٩٨بانک تجارت

    6. ملیحه می گوید

      سلام، ببخشید ممکنه منو راهنمایی کنید، من خیلللللی شرایط بدی دارم کمکم کنید، میخام کلیمو بفروشم پای آبرو درمیونه خواهش میکنم

  45. amir می گوید

    کد رهگیری:۰۰۹۱۳۲
    سلام امیر هستم ۳۰ساله گروه خونیم b+ جهت فروش کلیه و کبد کامل سالم هستم
    ۰۹۱۹۳۲۲۷۲۲۹
    دوستان اگه شماره تماس یا ادرس از اقا کامبیز دارین ب من هم بدین ممنون میشم

  46. esi می گوید

    ۲۹ساله هستم بدون هیچ بیماریی

  47. Melika می گوید

    Moanas,19salame,o+ varzeshkaram,be dalile moshkelate mali koliamo mifrosham

  48. حسن می گوید

    باسلام
    امیدوارم مشکل هم حل بشه و کسی نمونه بخاطر مشکل بیاد و اعضای بدنشو به حراج بزاره
    دوستای عزیز الکی پولتون و به این کسایی که ایمیل میدن و بهتون وعده خرید میدن ندیدن اینا از خدا بی خبرن و مشکل مردم براشون اهمیت نداره فقط فکر جیب خودشون هستن

  49. میثم می گوید

    سلام ۳۲ سالمه نه اهل دود ونه اهل مشروبم.یک کلیه دارم در حد صفر.گروه خونی o+.بدون رنگ. جلو و عقب فابریک. به علت نیاز مالی به بالاترین پیشنهاد. فقط مصرف کننده .پیام بدید

  50. m0hade3eh می گوید

    چقدر درد داره این کلمات
    منم خواهرزادم دوسالشه کلیه هاش مشکل دارن دکترش گفته اگه بادارو خوبش نشد نیاز ب پیوند داره و شکرخداجفتمون+Bهستیم یکی ک سهله نیاز شه جفتشومیدم براش خیلی شیرین زبونه باشیرین بیانیاش داره ذره ذره ابمون میکنه دعاکنید خوبش شه بچمون که دیگه زیرتیغ جراحی نره اگه اینطور شه خودم کلیمو اهدامیکنم ب نیازمندی

  51. حمزه می گوید

    من چندروز پیش اشتباه گروه خونیمو گفتم شما ب بزرگواری خودتون ببخشین گروه خونیم B+

  52. نیما می گوید

    شماره اقا کامبیزو میخوام ضروریه،حتما،ضروری

    1. مژده می گوید

      سلام آقانیماتوروخدااگه شماره یاآدرسی ازاین کامبیز پیداکردین بهم اطلاع بدین خیلی ضروریه.ممنون

  53. علی می گوید

    سلامی مجدد. ۲۴ ساله با گروه خونی او + هستم. سابقه هیچگونه بیماری هم ندارم. کلیه مو به قیمت ۳۵ میلیون میفروشم که بدهیهای ورشکستگیمو بدم. خواهشا فقط مشتریهای واقعی پیام بدن و کلاهبردارا به اسم دلالی نزنگن.
    مدیریت جان خواهشا آگهیمو درج کن تو هم علافمون نکن تو این گیر و دار

    1. مدیر می گوید

      برای درج آگهی شما در قسمت نظرات هزینه آنرا واریز نمایید و شناسه آنرا را به همراه متن آگهی ، شماره تلفن و ایمیل از قسمت نظرات ارسال نمایید.

    2. سحر می گوید

      سلام نحوه تماس با شما؟

  54. Anvar می گوید

    A!!!RR!!!!!!!Nباسلام به همه دوستانی که بهردلایلی بدلخواه وبدون اجباری اقدام بفروش کلیه خود هستند ,,,بنده برای مسولین گرامی که بافیش های نجومی وکلانشون حقوق های ملیاردی را ازبیت المال که خزانه ملت است برداشت غیرقانونی میکنند لذا جهت خرید انسانیت برای این مدیران ومسولینی که با غارت وچپاول بیت المال که با دریافت ملیاردها تومان حقوق ماهیانه که جدیدا نیز گندش دراومده هستم وچنانچه هرکسی دارای بیش ازنیازخودش انسانیت میباشد بنده خریدارم تا بلکه ازاین ببعد هرما مدیران عالیقدرمون جهت دریافت فیشهای نجومیشون به صندوق بیت المال مراجعه کردن درکنار اون مبالغ کلان مقداری ازانسانیت شماعزیزان نیز بهشون تقدیم کنیم که شاید ازانسانیت ومظلومیت شما عزیزان شرمساربشن وازغارت وخونخواری این ملت دست بکشن وبلکه دیگه شاهد اینهمه درخواست فروش اعضای خویش درسایتها ودردست دلالان نباشیم ,,,جوانانی که بعداز امیدپدرومادرشون چشم وچراغ این سرزمینند جهت نیاز ورفع فقرو درماندگیش مجبوربه فروش اعضای بدن خودیش نشیم ,,,باتقدیم احترام …ودعاگوی برای همه نیازمندان وخیرخواهان این مرزوبوم ,,,ارادت مند شما عزیزان …رضا….

  55. مجتبی می گوید

    سلام به دلیل مشکلات مالی منم میخوام کلیه ام رابفروشم O+ خریدار زنگ بزنه دوستان هواستون به شخصی به نام هوشنگ خرمی باشه کلاهبرداره

    1. سحر می گوید

      سلام نیازمند کلیه هستیم لطفا مبلغ مورد نظرتان را اعلام کنید

      1. امیر می گوید

        سلام
        چه مبلغی و میتونین بدین ؟

      2. احسان می گوید

        سلام به دلیل نیاز مالی شدید و فقر یکی از کلیه هامو میفروشم ۲۰ سالمه گروه خونی او مثبت از استان گلستان

  56. ehsan می گوید

    دوستان دردتون به جونم… انشاالله مشکلاتتون حل میشه و نیاز به فروش عضوی ازبدنتون نمیشید..

  57. میثم می گوید

    سلام میخوام.کلیه رو بفروشم نیاز فوری به پولش دارم

  58. رمضان می گوید

    اهداء کلیه گروه خونی B+تماس دلیل فروش معلولیت فرزندم که دخترخرج مخارج بیمارستان میفروشم,,توکل خدا,بعدعزیزانی که میخانند مشتری پیداکنند,زیارت رفتن,,عید,,,

  59. بی کس می گوید

    دختر ۲۴ساله
    اطراف تهران
    گروه خونی آ+
    کمکم کنید..
    میخوام کلیه مو بفروشم.
    پدرم هفتاد سالشه و میره کارگری..
    یه سرپناه نداریم بااین وضع کرایه خونه.
    الان دختر تو این سن نباید بفکر این چیزا باشه..اما…
    لطفا کمکم کنید..?

  60. بی کس می گوید

    قیمتارو نمیدونم.اما ۴۰تومن واسه نجات یه خانواده هشت نفری کافیه..

  61. Hooman می گوید

    به حق امام حسین هرکسی که مشکل داره به لطف خدا به خوشی مشکلش حل بشه که هر کدوم از این پیام هارو میخونه بغز ادم رو میگیره

  62. امیر می گوید

    پسر ۲۱ساله کاملا سالم هستم ،کلیه A+ بفروش میرسد ،تحت فشار هستم دیگه دارم از انسانیت دور میشم (مجبورم)

    قیمت خوب بدین،مرسی❤

  63. محسن می گوید

    *زندگی اگر ارزش زندگی کردن داره ارزش بهتر زندگی کردنم داره*

    خوشحالم که میتونم با اهدای کلیه ام زندگی یک نفرو نجات بدم

  64. رسول می گوید

    سلام مردی ۳۰ ساله هستم بخاطر پرداخت مهریه راه حلی جز فروش کلییه برام نمونده فروشنده واقعی هستم با گروه خونی او+ضمنا هیچ بیماریی ندارم و سابقه بستری تو بیمارستان رو ندارم فروش به بالاترین قیمت پیشنهادی جاش هم برام مهم نیست خودم تهران هستم.در ضمن اعتیاد هم ندارم.
    مدیریت لطفا پیاممو بفرست.

  65. میثم می گوید

    انگار همه فروشنده هستن کسی خریدار نیست پس اینایی که پیوند میزنن از کجا کلیه میهرن؟

    پس من چه کار کنم با این بدبختی
    کلیه میفروشم b+ قیمت توافقی الان بیمارستان شفا میفروشه ۱۵ میلیون این پول مشکلات منو حل نمیکنه
    ۵۰ میفروشم اگه خریداری هست و سر کاری نیست ایمیل بده تا قرار بذارم باهاش
    بدبختی یعنی فروش اعضای بدن بازم خودمون فهمیدیم بدبختیم

  66. عباس می گوید

    پسری ١٨ساله ام
    بد بختم بد بخت
    کلیمو میفروشم o+ قیمت توافقی

  67. حسین می گوید

    سلام حسین هستم با گروه خونی + o نیاز فوری به قروش کلیه دارم برای درمان همسرم که تنها عشق و هستی ام روی زمینه و بار داره و هیچ کس و پشتوانه ای ندارم، تو رو به خداوندی خدا کمکم کنید، من هیچکس رو به جز زنم تو این دنیا ندارم و نمیخوام از دستش بدم و براش جون میدم

  68. بهروز می گوید

    سلام فردی ۴۳ ساله کارمند دولت وبرای حفظ ابرو خودم ومشکلات زیاد وخرید مایتحاج خونه کلیه خودم رو بفروش میرسانم گروه خونی من o+ میباشه واهدا کننده مستمر خون هستم منتظر تماس شما میباشم به ایمیلم پیام بدین باتشکر

  69. محمد می گوید

    سلام محمد هستم از تهران ۲۷ ساله احتیاجه مالی دارم همه درها بروم بسته شده نامزدمو از دست دادم همه چیمو از دست دادم پولمو خوردن میخوام کلیمو بفروشم نیازه مالی دارم کوه نوردم سلامت بدنی دارم گروه خونیه ab+ هستم خواهشا بهم ایمیل بزنید

  70. مهدي می گوید

    پسر ٢٢ سال
    Oمنفی
    ٣ میلیارد

  71. ALI می گوید

    اهداکنندگان کلیه در معرض خطر ازدیاد فشار خون قرار دارند

    نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد بزرگسالان سالمی که یک کلیه خود را اهدا می‌کنند طی پنج تا ده سال بعد از عمل با افزایش احتمال ابتلا به ازدیاد فشار خون روبرو هستند.

    به گزارش رویترز هلث از نیویورک، دکتر “آمیت گارگ” و همکارانش در گزارش خود نوشتند: در تصمیم‌گیری برای پیوند کلیه از یک اهداکننده زنده فواید و ضررهای آن برای فرد گیرنده ودهنده کلیه ارزیابی می‌شود.

    در حالی که خطرهای کوتاه مدت اهدای کلیه به خوبی شناخته شده است، آثار درازمدت آن بر فشار خون ناشناخته مانده است.

    گارگ از “مرکز علوم بهداشت لندن” در “اونتاریو” کانادا و همکارانش مطالعات انجام شده در این زمینه را مورد بازنگری قرار دادند.

    آنها ‪ ۴۸‬مطالعه از ‪ ۲۸‬کشور را بررسی کردند. در این مطالعات ‪ ۵‬هزار و ‪ ۱۴۵‬اهداکننده در فاصه زمانی ‪ ۶‬تا ‪ ۱۳‬سال پیگیری شدند.

    میانگین فشار خون اهداکنندگان کلیه در زمان عمل پیوند ‪ ۱۲۱‬روی ‪۷۷‬ بود. اطلاعات موجود در این مطالعات نشان داد تقریبا ‪ ۱۰‬سال پس از اهدای کلیه میانگین فشار خون اهداکنندگان افزایش یافت بطوری که فشار خون ماکزیمم ‪ ۶‬درجه و فشار خون مینیمم ‪ ۴‬درجه افزایش نشان داد.

    این محققان به پزشکان پیوند کلیه توصیه کردند صرف نظر از وضع سلامت دهندگان پیوند قبل از عمل، تمام این افراد تحت مشاوره و پیگیری قرار گیرند تا از بروز ازدیاد فشار خون و بیماریهای قلبی عروقی در آنها پیشگیری شود.

    مشروح این مطالعه را می‌توانید در شماره اول اوت ‪ ،۲۰۰۶‬مجله “‪ “Annals of Internal Medicine‬بخوانید.

  72. ALI می گوید

    طبق تحقیق دیگری این نتایج بدست آمده است:

    احتمال بروز فشار خون: ۶٫۵ %
    احتمال ایجادگرانولوم ( نوعی گوشت اضافی مزاحم) در محل برش : ۴٫۴%
    احتمال بروز فتق ناحیه برش: ۳٫۳%
    احتمال ترشح پروتئین غیر عادی در ادرار : ۲٫۴%
    احتمال انسداد روده : ۲٫۲%
    احتمال سنگ مجاری ادراری ۱٫۲%
    احتمال عفونت محل برش: (۰٫۴%)
    احتمال ایجاد کیسه آب در بیضه( هیدروسل) :(۰٫۴%)
    احتمال ایجاد التهاب لوزالمعده (پانکراس) : (۰٫۴%)

  73. بدهکار تنها می گوید

    گروه خونی من o_ هستش می تونم به راحتی به تمامی گروه های خونی کلیه بدم. ۳۲ ساله هستم کاملا سالم حتی به طور تفریحی هم قلیان نمی کشم چه برسد به سیگار, به علت بدهکاری شدید به این بانک های …. حاضرم به قیمت ۲۵ میلیون کلیه خودم رو بفروشم وگرنه حقوق ضامن های من توسط بانک توقیف میشه

    1. مژده می گوید

      سلام شما هنوزم کلیتونو میفروشید؟

  74. محمد می گوید

    عنوان کنم که ۲۱ ساله هستم قیمت ۱۰۰ تومن اگه نفروشم با خانواده کارتون خواب شدیم

  75. فرشید می گوید

    به علت بی پولی بدبختی وبدهکاریه زیادکلیمومیخواهم بفروشم قیمتش۴۰میلیونه گروه خونیمbمثبته

  76. مینا می گوید

    سلام دختر جوانی هستم با گروه خونی o+ کاملاً سالم و بدون هیچ عارضه ای ؛ به دلیل مشکلاتی با بهترین قیمت کلیه ی خود را بفروش میرسانم .

    1. سعید می گوید

      قیمتش چنده؟

  77. عزیز می گوید

    سلام ….. اگه وضع اقتصاد و کار در مملکت ما و ثروت ملی و خدادادی به درستی تقسیم می شد و فاصله طبقاتی اینقدر فاحش و ملموس نبود ………………… اینقدر به فکر این کار نبودند

  78. احمد می گوید

    راستی ذکر کنم من فوق لیسانس عمرانم و نزدیک سه ساله هیچ کاری پیدا نکردم افسردگی گرفتم اگر کسی تمایل داره سریعا تو این هفته بهم ایمیل بزنه تا کار از کار نگذشته کاملا رایگان تمام اعضای بدنم

    1. پرواز می گوید

      پروزه ی انتقال آب هیرمند یا پروزه ی الغدیر هست . اونا استخدامی دارن . منم فوق لیسانس مهندسی آب هستم . لیسانس عمران هم دارم . بخدا توی تالارها و رستوران های تهران کار میکردم . اگه بخوای کار کنی” کار هست . کارای سخت هست . بهتره از خودکشی . جوش هم شاده . هر روز عروسی دارن . صبح که تهران باشی حداکثر تا ظهر سر کاری . قول . ولی کار ساده . حقوق ۹۰۰ نومن . جای خواب و غذا هم میدن . ولی واسه کار مهندسی باید حین اون کارا” روزنامه ها و استخدامی ها رو بخونی . بخدا من با فوق لیسانس پیک موتوری کار میکردم . خداااااااااااااااااااااااااااااااااا بزرگه .

  79. عاطفه می گوید

    سلام عاطفه۲۳ساله از خوزستان.کلیه رو فوری میخوام بفروشم با قیمت توافقی.هرچه سریعتر منتظرم

    1. مهران می گوید

      سلام عاطفه خانوم شما تونستین بفروشین کلیتونو؟

  80. ابراهیم می گوید

    با سلام برای ادامه حیات زندگی پدرمان نیاز فوری به یه قلب داریم لطفا کمکمان کنید
    نگذارید چراغ خونه مان خاموش بشود
    هزینه مالی و معنوی اش را جبران خواهیم کرد

    1. niki می گوید

      سلام ..میشه من قلبم را در ازای درست کردن زندگی پسرم و دخترم بدم…؟….بودنم وقتی هیچ کاری ازم بر نمیاد به چه درد میخوره …شاید اینطوری زندگی برای پسرم درست کنم و دز کنار کسی که دوستش داره به ارامش برسه.مهم نیست همسرش من را دوست نداره ..مهم ارامش و زندگی پسرم هست..و زندگی دخترم….نیکی ۴۲ ساله…مادری تنها و سراسر غم و نداری

  81. مصطفی نظری می گوید

    سلام من تمام اعضای خود را اهدا میکنم نصف رایگان .نصفشم فروشی برای خانواده ام هر چند نیاز ندارن …. مملکتی که کار خدماتی واسه یه جون نداشته باشه ،…

  82. حمید می گوید

    سلام حمید هستم کلیمو میفروشم oمثبت ۳۰سالمه ۴۵تنومان ۰۹۱۴۱۴۸۶۷۵۰ تورو خد ا کمکم کنید بدهی دارم یکی رو معرفی کنید کلیمو بخره ۰۹۱۴۱۴۸۶۷۵۰ کمکم کنید یه بچه ۴ساله دارم نمیخوام جلوی فامیلا خار بشه

  83. پریا می گوید

    سلام..دانشجوام..خیلی مشکل مالی دارم..کلیم و میخوام بفروشم.. فقط نمیخوام خونوادم بفهمن، عملش چقد طول میکشه؟؟ و توی شهرستان هم میشه این کارو انجام داد..؟تهران اصلا نمیتونم بیام.. ۳۰ ملیون پول نیاز دارم.. در ضمن ۲۴ سالمه

  84. محمد می گوید

    به دلیل مشکلات مالی می‌فروشم صدو پنجاه میلیون اومنفی

  85. حسين می گوید

    سلام
    حسین ٣٠ساله با گروه خونی Oمثبت
    میخوام کلیه ام رو بفروشم به خاطر مشکلات مالی یک ماه هست ازدواج کردم بیکار و بدهکارم

  86. افشین می گوید

    میخوام کلیمو بفروشم چجوری باید مشخصاتمو بزارم ادمین محترم لطفا راهنمایی کنید ممنونم

  87. لعیا می گوید

    سلام لعیا۳۲ ساله کلیه oمثبت سالم ۶۰ میلیون فروش فوری فوری فوری به دلیل نیاز مالی جهت حفظ آبروی خانواده

  88. کمال می گوید

    من شرکت داشتم ورشکست شدم زنم گذاشته رفته من از ترس زندان امدم دبی .وقتی سایتو دیدم مشکلم با ۷۰ میلیون حل میش زن وبجه ام دوباره بر میگردونم کلیه مو میفروشم +Aاین همه سال درس بخون دکترای برق باشی دولت هیچ همایتت نکنه بخاطر ۷۰ میلیون اواره بشی وام هم میخوای بگیری ۳تا ضامن میخوان اونم کجا ضامن پیدا کنم ..شرایطم خیلی بده .کلا نا امیدم از زندگیم

  89. محسن می گوید

    سلام مری ۳۴ ساله با گروه خونیoمنفی به دلیل فقروناچاری مجبورم کلیه ومغز استخوانم رابفروشم خیلی وقته بااین موضوع درگیرم ام هم ثواب داره هم اینکه من از این گرفتاریها نجات پیدا میکنم به حمد خدا سالم سالمم کارت مستمر از سازمان انتقال خون هم دارم توکل به خدا

  90. فرشید می گوید

    سلام پسر ۲۵ ساله ام گروه خونی O+
    کلیه ام ذو میفروشم
    نیاز فوری تو.رو خدا

  91. هانا علایی می گوید

    سلام. بخاطر مسایل مالی مجبور به فروش کلیه ام با گروه خونی o منفی هستم. بالاترین پیشنهاد.
    مونث و تسهیلات عالیه دارم.

  92. عاطفه می گوید

    خانومی هستم۳۱ساله اهل مشهدمقدس با گروه خونیA+.ازنظرجسمانی سالم.بخاطراینکه برای خودم وبچه۲سالم یه سرپناه داشته باشیم کلیه خود را میفروشم.قیمت۷۰میلیون.

  93. رامین می گوید

    کلیه یا بخشی از کبد رو میفروشم، ۴۰ تومن ، b+ سالم ۲۹ساله هرجای کشورم میام، دوستانی که این متنها رو میخونین و نیاز به خرید کلیه دارید برا کمک هم شده از ادمایی که در سایتها اسم مینویسن حمایت کنید ، اگه نیاز نداشتن این کارو نمیکردن و اگه خلافکار بودن میرفتن دزدی میکردن، شخص باید خیلی با ابرو باشه که حاظر به فروش بدنش باشه ولی کار خلاف نکنه، من رو دیوار بیمارستانا اگهی میزنم ولی نگهبانا یا عابرین یا عده ای اینارو میکنن، واقعا نمیدونم اخرین راه چیه ولی خواهشا افرادی که کلیه نیاز دارن و توان مالی دارن کمک کنند، هم مشکل اهدا کننده حل میشه هم کسی که نیاز داره از درد شدید دیالیز و انتظار برای زمان طولانی راحت میشه.

  94. حجت می گوید

    اصلا کسی تونسته تو اینترنت کلیشو بفروشه من یک ساله دارم اگهی میدم همه جا ولی هیچ کس اصلا زنگ نمیزنه حالمم بپرسه چه برسه به این بخره خلاصه من بازم ادامه میدم
    حجت هستم ۲۵سالمه ازتهران با گروه خونیAمثبت قصد فروش کلیه خودمو دارم سالم قیمت۳۰۰۰۰۰۰۰تومان درضمن هزینه آزمایشات هم به عهده خریدار میباشم برای انجام پیوند هم حاضر به سفر به هرجای دنیا میباشم

  95. حامد می گوید

    با سلام مردی ۴۶ ساله هستم بعلت بیماری سرطان همسرم تصمیم به فروش کلیه گرفتم آه در بساط ندارم برای علاج بیماری همسرم احتیاج به ۵۵ میلیون پول دارم – ۱۳۹۵/۰۹/۰۳

  96. آریان می گوید

    سلام پسری هستم ۱۹ ساله میخام بفروشم کلیه کبد چشم هرجا شد فقط میخام بفروشم به پولش خیلی نیاز دارم ساکن اصف هم هستم خریدار پیام بده سریع فقط اگه نفروشم مجبورم خودکشی کنم. ممنونم مرسی

    1. mahshid می گوید

      ????? گفتم اینو نزار عزیزدلم اون قسمی که خوردم رو راست گفتم اگ تو این فکر باشی به جون آریانم دیگ منو از دست میدی

  97. Ghaderkazemi می گوید

    سلام پسری هستم ۲۷ساله دارای گروه خونیA+نیاز به ۲۰ملیون پول دارم اهل شهرستان مشگین شهراستان اردبیل ولی ساکن تهران

  98. رضا می گوید

    سلام.
    جوانی هستم ۲۳ ساله.بدون سابق بیماری.
    تا الانم نه مواد مخدر مصرف کردم نه مشروبات الکلی
    به دلیل مشکلات مالی میخوام کلیمو بفروشم
    گروه خونی o+

  99. سجاد می گوید

    سلام دوستان بخدا الان یک ساله که ب علت بیکاری و بدهی زیاد خانه نشین شدم زن و بچه دارم تلب کار ها هم دنبالمن که بندازنم زندان بخدا خیلی نیاز به پول دارم تورو خدا اگه کسی هست من کلیه و کبدم رو میفروشم تورو خدا کمک کنید…….بهم پیام بدید خیلی فوریه ممنمون

  100. ارش می گوید

    پسری هستم ۲۳ سالم ورزش کار ب خاطر بیماری سر زنم و بی خانه و بی جا بودنم کلیه مو میفروشم گروه خونه ab+قیمت ۷۰