حمله کاربران ایرانی به اینستاگرام کورک و کوبیاک بازیکنان لهستان

0

بعد از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان حمله های ناخوشایند اینستاگرامی یک بار دیگر آغاز شد و این کاربران بازیکنان لهستانی را هدف قرار دادند.

والیبال ایران و لهستان والیبال المپیک 2016 نتایج المپیک 2016 برزیل بازیکنان والیبال لهستان ایرانیان در المپیک 2016 المپیک 2016 ریودوژانیرو اخبار والیبال
تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را واگذار کرد تا صحنه هایی ناخوشایند همراه این شکست باشد. درگیری بازیکنان دو تیم در پایان بازی در یک سود و حمله اینستاگرامی کاربران ایرانی به صفحات بازیکنان لهستان از سویی دیگر. بعد از تکرار این اتفاق ناخوشایند در پایان دیدار احسان روزبهانی و حریف هلندی این بار نوبت بازیکنان لهستانی بود که مورد فحاشی کاربران ایرانی قرار بگیرند.
کورک و کوبیاک در راس این حملات قرار داشتند و تنها در فاصله ای کوتاه از پایان بازی کامنت هایی نا امید کننده زیر پست بازیکنان لهستانی بود.

والیبال ایران و لهستان والیبال المپیک 2016 نتایج المپیک 2016 برزیل بازیکنان والیبال لهستان ایرانیان در المپیک 2016 المپیک 2016 ریودوژانیرو اخبار والیبال

پس از پایان مسابقه تیم‌های ایران و لهستان، درگیری لطفی میان بازیکنان دو تیم در داخل زمین به وجود آمد. این درگیری به نشست خبری پس از مسابقه هم کشیده شد و بازیکنان و مربیان دو تیم با هم بحث کردند.

جدی شدن بحث میان دو طرف باعث شد، استفان آنتیگا از همگی درخواست کند تا به جای حرف زدن درباره دعوا، درباره مسابقه حرف بزنند.

شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران بعد از پایان دیدار نزدیک با لهستان که با شکست ۳ بر ۲ ایران همراه بود گفت:«باید این بازی را میبردیم و نشان دادیم که روز به روز در حال بهتر شدن هستیم. گیم آخر در امتیاز پایانی کم دقتی کردیم ولی می توانیم صعود کنیم. بر خلاف تصور همگان کوبا اصلا حریف ضعیفی نیست و در بازی دوستانه به سختی این تیم را بردیم. با بازی امروز به صعود امیدوار شدیم و امیدواریم با برد مقابل کوبا به اولین بردمان در المپیک دست پیدا کنیم.»

او در ادامه گفت:«پس از پایان بازی کوبیاک به ما فحش داد و محبور به واکنش شدیم. از او بعید بود چنین واکنشی نشان بدهد.»

رائول لوزانو در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ایران و لهستان گفت:« در مسابقه امروز خیلی بهتر از دیدار با آرژانتین بودیم و حتی دو ست نیز به پیروزی رسیدیم. در ست پنجم هم شرایط کاملا متفاوت بود و برای هر امتیاز جنگیدیم. بازی خوبی کردیم اما لهستان در ست اول بهتر از ما بازی کرد. در ادامه بهتر شدیم اما در ست آخر لهستان خوب بود و همین مسئله باعث شکست ما شد.»

لوزانو درباره درگیری میان بازیکنان دو تیم در پایان مسابقه گفت:« باید جنگ و دعوا را متوقف کنیم. این مسابقه والیبال است نه دعوا.»

مهدی مهدوی درمورد شکست ۳ بر ۲ مقابل لهستان در دومین مسابقه المپیکی گفت:« واقعاً حیف شد، اما نباید فراموش کنیم که حریف هم لهستان بود که سابقه خیلی خوبی دارد. در بازی اول هم دچار یک حادثه شدیم و مغلوب آرژانتین شدیم. اصلاً توقع نداشتیم مغلوب آرژانتین شویم و بازگشت به شرایط ایده‌آل کمی برای ما سخت بود.»

او ادامه داد: «لهستان خیلی خوب بازی کرد، اما اینکه توانستیم بازی باخته را به تساوی بکشانیم نشان می‌دهد که ما چقدر قدرتمند هستیم. برخی مشکلات روحی در تیم وجود دارد که مربوط به بازی با آرژانتین است. در مجموع فکر می کنم امروز ما مستحق پیروزی بودیم و این موضوع را خیلی‌ها تایید می‌کنند.»

او در مورد حواشی پایانی بازی گفت:« از ابتدای مسابقه کورک و کوبیاک کری می‌خواندند. وقتی هم عقب افتادند و بازی را به حاشیه کشاندند. در پایان مسابقه هم که همه دیدند چه اتفاقی افتاد. واقعاً زشت است که در میدان المپیک شاهد چنین رفتاری باشیم.»

سعید معروف در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ایران و لهستان گفت:« در این مسابقه شروع بهتری نسبت به مسابقه قبلی داشتیم. در ست دوم خیلی خوب بودیم اما اشتباهاتی که داشتیم باعث شد نتوانیم در این ست و کل مسابقه به پیروزی برسیم.»

او درباره درگیری میان بازیکنان دو تیم در پایان مسابقه گفت: «نمی دانم چرا لهستانی ها از ما متنفر هستند. فکر می کنم صحبت های کاپیتان لهستان بیشتر شبیه یک جوک است.»

عادل غلامی دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست ۳ بر ۲ مقابل لهستان گفت:«هم این بازی و هم در بازی مقابل آرژانتین خوب بودیم اما در امتیازهای بالا کم آوردیم و نتوانستیم آنطور که باید عملکرد خوبی داشته باشیم. امروز بد شروع کردیم اما در کل بازی خوبی را انجام دادیم. خیلی دوست داشتیم لهستانی ها را شکست بدهیم اما نشد. حالا در بازی های دیگر جبران می کنیم و تمام تلاش خودمان را می کنیم تا در آن مسابقات برنده باشیم.»

او در مورد تنش پایان بازی گفت:«کورک و کوبیاک همیشه از این کارها می کنند. اشکال از بچه های ما نبود. نمی دانم چرا اما عادت آنها حاشیه سازی است.»

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان بعد از برد ۳ بر ۲ مقابل ایران گفت:«مسابقه سختی برای ما بود. در ست های سوم و چهارم ایران خیلی بهتر بازی کرد. دو روز پیش هم گفته بودم که مسابقه سختی مقابل ایران داریم اما خوشحالم که توانستیم در پایان به پیروزی برسیم. اتفاقات زیادی ممکن است برای یک تیم و بازیکنانش رخ بدهد اما آنچه مهم است این است که بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. اشتباهاتی هم داشتیم اما به بازی برگشتیم.»

او درباره صحبت های سعید معروف که گفته بود نمی دانم چرا لهستانی ها از ما متنفرند، گفت: «ما آنها را دوست داریم. این را جدی می گویم و شوخی نیست. تضمین می کنم که تیم ایران را دوست داریم و این حرف را از تمام وجودم می زنم. این فقط یک بازی است و در نهایت هم نتیجه برای ما مهم است. بحث دعوا اصلا مطرح نیست. اینجا المپیک است و هم من و هم تیم لهستان فقط برد می خواهیم.»

فرهاد قائمی دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران که بعد از حضور در زمین نمایش فوق العاده ای داشت بعد از دیدار مقابل لهستان و شکست ۳ بر ۲ مقابل این تیم گفت:« بازی خیلی خوبی بود. المپیک تورنمنتی متفاوت است و خدا را شکر نسبت به بازی قبل بهتر عمل کردیم. ان شالله بازی به بازی بهتر می شویم و با برد مقابل کوبا دل مردم را شاد خواهیم کرد.»

او در پایان افزود:«همیشه به صعود امیدواریم. امیدوارم این اتفاق در المپیک هم رخ دهد.»

ومین دیدار تیم ملی والیبال ایران در المپیک ریو با اوج حساسیت دنبال شد جایی که ملی پوشان ۲ ست اول را واگذار کردند اما در بازگشتی رویایی بازی به ست پنجم کشیده شد. شاگردان لوزانو تا برد فراموش نشدنی فاصله ای تک امتیازی داشتند اما لهستان در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ و امتیازات  ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳، ۲۳ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۶ بر ۱۸ برنده بازی شد تا اولین برد ایران به بازی با کوبا موکول شود.

* چرا ۲ ست اول را باختیم ؟

ایران در ۲ ست اول نتیجه را واگذار کرد، ۲ ست پیروزی شد و در پایان ست پنجم و نتیجه را باخت. در ست هایی که ایران بازی را واگذار می کرد یک نکته مشترک وجود داشت و آن نحوه شروع بازی بود. هرگاه امتیازات اول را ایران کسب کرد، برنده بود و هرگاه بازی با اختلاف امتیازی لهستان شروع می شد آنها بازی را می بردند. شروع خوب در ابتدای بازی کلید برد تیم ها بود که لهستان بیشترین توان خود را در آن می گذاشت و با اختلافی که ایجاد می کرد جبران برای ایران تقریبا غیرممکن می شد.

* ستاره ای به نام فرهاد قائمی

بیماری فرهاد قائمی او را از ترکیب تیم ملی در لیگ جهانی دور کرد اما او در المپیک بازگشتی رویایی داشت. فرهاد در این بازی هم ثابت در زمین نبود اما با ورودش جریان بازی را کاملا تغییر داد. ست سوم ایران تا مرز شکست در ست و بازی پیش رفت اما سرویس های فرهاد قائمی یک بار دیگر تیم را به بازی برگرداند تا ایران برنده ست های سوم و چهارم شود. عملکرد فوق العاده او در دریافت، اسپک و البته دفاع هم ادامه داشت اما درخشش او با برد همراه نبود.

* لوزانو مچکریم

لهستان این روزها در اوج به سر می برد و کمتر تیمی توانایی مقابله با آنها را دارد اما ایران فوق العاده ظاهر شد و در این نمایش عالی لوزانو کارگردانی ماهر بود. در شرایط طبیعی بازی پیش می رفت که ایران شکست خورد اما سرمربی آرژانتینی شروع به ایجاد تغییرات در زمین کرد. فرهاد قائمی جایگزین زرینی شد، شریفات به جای غلامی آمد و دو تعویضه هایی به موقع. ست سوم جایی که ایران ۱۸ بر ۱۶ عقب بود دو تعویضه ای به جا بازی را ۱۹ بر ۱۹ و سپس ۲۳ بر ۲۰ به سود ایران کرد. همین اتفاق در ست چهارم هم افتاد و جایی که بازی یک امتیاز یک امتیاز بالا می رفت لوزانو سر پیچ حریف را گرفت اما این ماموریت فوق العاده نیمه کاره ماند. با این حال لوزانو وظیفه خود را به بهترین نحو اجرا کرد.

* پایان ناخوش

یک بار دیگر ایران و لهستان و یک بار دیگر تنش بین بازیکنان. بارها بازیکنان ایرانی و لهستانی در حین بازی درگیری های ریز و درشتی با هم داشتند اما این بار شدیدتر از همیشه شد، در انتهای بازی. دو تیم با یکدیگر زیر تور دست ندادند و نزدیک به ۲ دقیقه مشغول داد و بی داد بودند که با میانجی گری کادر فنی دو تیم دعوا خاتمه پیدا کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ