ماجرای خواستگاری دختر قزاقستانی از میلاد عبادی پور در المپیک

0

انتشار یک خبر از برخی کانال های تلگرامی علیه یک بازیکن محبوب والیبال ایرانی در شرایطی که تیم والیبال در المپیک ریو ۲۰۱۶ کار سختی در پیش دارد، بسیار زننده است.

همسر میلاد عبادی پور شایعات و شنیده ها زن قزاقستانی دختر قزاق بیوگرافی میلاد عبادی پور اینستاگرام میلاد عبادی پور المپیک 2016 ریودوژانیرو اخبار والیبال sabina altynbekova

عکس های سابینا التینبکوا Sabina Altynbekova Instagram

این کانال های تلگرامی اقدام به انتشار خبری کرده اند که یک دختر والیبالیست چشم بادامی از میلاد عبادی پور درخواست ازدواج کرده است. این خبر در حالی انتشار می یابد که این بازیکن و ستاره تیم والیبال کشورمان به تازگی در ایران ازدواج کرده است.امید است این خبر هیچ آسیب روانی برای این والیبالیست و خانواده محترم وی به وجود نیاورد و وی در آرامش و آسایش برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

سابینا آلتینبکوا (Sabina Altynbekova متولد ۵ نوامبر ۱۹۹۶) بازیکن والیبال اهل قزاقستان عضو تیم ملی والیبال جوانان دختر قزاقستان است. سابینا در قهرمانی والیبال زیر ۱۹ سال زنان آسیا با حضور در ترکیب تیم ملی قزاقستان به خاطر زیبایی چهره اش در مدت نه روز به شهرت جهانی دست یافت به طوری که در این مدت کم ویدئوهایی که از او در یوتیوب درج شد بازدید میلیونی پیدا کرد و صفحه اینستاگرام او در عرض سه روز با ۳۰۰ هزار بازدید کننده همراه شد. پدر او ورزشکار اسکی و مادرش ورزشکار دو و میدانی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ