جزییات خودسوزی در مقابل شورای شهر تهران +عکس

0

صبح امروز مردی میانسال در مقابل ساختمان ۲ شورای شهر تهران اقدام به خودسوزی کرد.

این خودسوزی هنگام ملاقات مردمی میرزایی، مسئول ملاقات شهرداری تهران رخ داده است.
خودسوزی مرد میانسال با حضور به موقع حراست شورای شهر مهار شد و مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.
عکس خودکشی عکس خودسوزی شورای شهر تهران خودکشی حوادث تهران اخبار تهران
گزارش حبیب کاشانی از واقعه خودسوزی شورای شهر تهران 
پس از آنکه صبح امروز مردی چهل ساله به دلیل درخواست کمک برای تهیه جهیزیه دختر خویش و عدم پاسخگویی مناسب دفتر ملاقات مردمی شهردار تهران ، اقدام به خودسوزی کرده بود با تلاش حراست ساختمان شماره دو و تیم اورژانس کنترل شد.
بنده و دکتر حافظی بالای سر مصدوم حاضر شدیم که با معاینه دکتر حافظی سوختگی ۱۵ تا ۲۰ درصد تخمین زده شده است.
* تألمات روحی دلیل خودسوزی مرد ۴۰ ساله

شهرام گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفتگو با شهرنوشت، با اشاره به خودسوزی مردی ۴۰ ساله در مقابل ساختمان شماره ۲ شورای شهرتهران، اظهار داشت: صبح امروز فردی به علت مشکلات روحی خودسوزی کرده است، در این میان شهرداری تهران به وی قول مساعد داده بود که مشکل ودیعه مسکن وی را از دستگاه های مسئول پیگیری کند.

به گفته رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران این فرد به دلیل تألمات روحی نتوانسته برخود مسلط باشد و اقدام به خود سوزی می کند که با اقدام به موقع عوامل ساختمان شماره ۲ شورای شهر و شهرداری تهران به موقع به بیمارستان منتقل می شود.

وی تاکید کرد: شرایط و ضوابط تمدید غرفه های سازمان میادین به گونه ای است که برای رعایت عدالت بین متقاضیان هر فرد تا ۲ دوره حق تمدید غرفه اش را دارد، اما به دلیل مشکلات فرد مذکور مساعدت لازم برای تمدید تا ۴دوره در این بازار میوه و تره بار صورت گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ