بازیگران ایرانی در چه سنی ازدواج می‌کنند؟ +جدول اسامی

0

داستان‌های ازدواج بازیگران سینما و تئاتر همیشه جنجال برانگیز و پرحاشیه بوده است و بحث‌هایی را به میان می‌آورد که هیچ وقت تمامی ندارد. اینکه کدام هنرپیشه با چه کسی ازدواج کرده است و چطور با هم آشنا شده‌اند، نظرها را به سوی خود جلب می‌کند. اما این بار موضوع جالب توجهی را «ایده‌آل» انتخاب کرده و تلاش می‌کند به یک سوال کلیدی پاسخ دهد: بازیگران اصولا در چه مقطع سنی ازدواج می‌کنند و چقدر حرفه آنها در سن تشکیل زندگی مشترکشان تاثیر گذاشته است؟

همسر شهاب حسینی همسر رزیتا غفاری همسر بهنوش طباطبایی همسر بازیگران بهترین سن ازدواج ازدواج بازیگران

جدول در سال ۱۳۹۲ تنظیم شده است.

نام بازیگر
سن سن ازدواج
مهدی پاکدل ۳۳ ۳۰
بهنوش طباطبایی ۳۲ ۲۹
احترام برومند ۶۶ ۲۰
داود رشیدی ۸۰ ۳۴
شهلا ریاحی ۸۷ ۱۴
رزیتا غفاری ۴۱ ۲۷
شهاب حسینی ۴۰ ۲۲
محمدرضا هدایتی ۴۰ ۲۳
حسین یاری ۴۶ ۲۵
رضا داوودنژاد ۳۳ ۳۰
بهنوش بختیاری ۳۸ ۳۳
سیما تیرانداز ۴۵ ۲۵
سیامک انصاری ۴۵ ۴۳
لاله صبوری ۵۴ ۴۵
مسعود رایگان ۶۲ ۵۳
رویا تیموریان ۵۳ ۴۰
کمند امیرسلیمانی ۴۰ ۲۳
لاله اسکندری ۳۸ ۳۶
مجید مظفری ۶۳ ۳۶
بهزاد محمدی ۳۹ ۳۶
اشکان خطیبی ۳۵ ۳۲
حمید گودرزی ۳۶ ۲۷
محمدرضا فروتن ۴۵ ۴۱
لیلا حاتمی ۴۱ ۲۷
علی مصفا ۴۷ ۳۳
امیر جعفری ۳۹ ۲۷
ریما رامین‌فر ۴۳ ۳۱
شاید بد نباشد که این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنیم تا ببینیم براساس همین جامعه آماری کوچک ما، سن متوسط ازدواج ستاره‌ها در ایران چند سال است.
براساس ضرب و تقسیم این اطلاعات می‌توان نتیجه گرفت که سن متوسط ازدواج بازیگران آقای سینمای ایران ۳۳/۳ سال و سن متوسط ازدواج خانم‌های سینمای ایران ۲۹/۳ سال است که هر دو بالاتر از سن متوسط ازدواج آقایان و خانم‌ها در جامعه کلی ایران هستند. اما بعد از جدا کردن بازیگران متعلق به نسل‌های پیشین سینمایی ایران این آمار اینگونه تغییر می‌کند که سن متوسط ازدواج بازیگران آقای نسل فعلی سینمای ایران ۳۱/۶ و سن متوسط ازدواج بازیگران خانم نسل فعلی سینمای ایران ۳۱/۸ سال است که نشا نمی‌دهد سن متوسط ازدواج ستاره‌ها در یک حدود است و نسبتا هم بالاست.

اما در این وسط باید به یک نکته مهم توجه کنید آن هم این است که بسیاری از ستاره‌های مطرح سینمای ایران، چه آقا و چه خانم، مجرد هستند (بهرام رادان، محمدرضا گلزار، حامد بهداد، هدیه تهرانی، مهناز افشار و…) و همین نکته نشان دهنده این است که باید سن متوسط ازدواج بازیگران ایران را بالاتر از این ارقام در نظر گرفت.

یک نکته جالب دیگر در میان ستاره‌ها هم این است که اکثر ازدواج‌ها در سنین پایین مربوط به دوران قبل از مشهور شدن بازیگران است، یعنی چهرههایی که در سنین زیر ۳۰ ازدواج کرده‌اند در زمان ازدواج چهره و ستاره و مشهور نبوده‌اند و برای همین شاید بشود گفت فوق ستاره شدن و مشهور شدن انگار خیلی با ازدواج جور نیست.

در نهایت فراموش نکنید در این آمار سن ازدواج‌های فعلی بازیگران درج شده  ازدواج‌های پیشین احتمالی آنها درج نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ