رونمایی از “اسکالا” ‎خودرو ‎شگفت‌انگیز کادیلاک +مشخصات

0

کادیلاک مدل جدید اسکالا Cadillac Escala concept 2016 را در سواحل پیبل کالیفرنیا رونمایی کرد. کادیلاک با عرضه این مدل فوق لوکس و اسپرت چهار-در، ایده های جدیدی از تکنولوژی و طراحی را نشان خواهد داد که فاز جدیدی از رانندگی را آغاز میکند. در ادامه کمی بیشتر از این خودروی زیبا برایتان خواهیم گفت.

مشخصات کادیلاک ماشین اسپرت قیمت کادیلاک اسکالاد خودرو لوکس خودرو سوپر اسپرت اسم ماشین های آمریکایی Cadillac Escala 2016

این خودرو قرار است در نمایشگاه زیبایی کالیفرنیا نیز به نمایش گذاشته شود. به گفته جان دی نایشن مدیر بین المللی کادیلاک، اسکالا یک خودروی مفهمومی با دو مشخصه بارز است. اول اینکه اسکالا شروع نسل جدیدی از طراحی در کادیلاک است و از نظر فنی هم آینده روبه جلوی دیگر مدل های کادیلاک خواهد بود. و دوم اینکه کادیلاک توسط اسکالا دوباره به روزهای اوج بازخواهد گشت. اسکالا کلمه ای اسپانیایی به معنی مقیاس و معیار است. که همسنگر مدل اخیر این شرکت CT6 خواهد بود.

مشخصات کادیلاک ماشین اسپرت قیمت کادیلاک اسکالاد خودرو لوکس خودرو سوپر اسپرت اسم ماشین های آمریکایی Cadillac Escala 2016
Cadillac Escala concept 2016

اسکالا اسپرتی ۴-در و لفت بک ( فاصله شیشه عقب و صندوق بسیار کم است مثل پراید ۱۴۱ ) رقیبی برای آئودی A7 خواهد بود، استاندارد جدیدی در محصولات کادیلاک با ۵٫۳۵ متر طول که ۱۵ سانتی متر هم از CT6 بلند تر است و همانند CT6 محرک عقب خواهد بود. سه نمایشگر خمیده OLED در جلو جای صفحه کیلومترهای معمولی را گرفته است. همچنین سرنشینان عقب نیز از دو پنل نمایشگر بهره خواهند برد. کادیلاک متد جدیدی از ارتباط و کنترل را عرضه کرده که به راننده این امکان را میدهد با حس لامسه طیف وسیعی از عملکردها را در اختیار داشته باشد. یک پیشرانه ۸ سیلندر V شکل  ۴٫۲  لیتری با دو توربوشارژر  برای این خودرو آماده شده است. اسکالا ادامه دهنده راه مدل مفهومی ciel مربوط به سال ۲۰۱۱ و کوپه Elmiraj مربوط به سال ۲۰۱۳ است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ