این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند!

0
آب خوردن با معده خالی و هنگام بیدارشدن از خواب سحرگاهی بهترین و طبیعی ترین راه درمان برای بیماری هاست ،این روش سنتی مردم ژاپن برای سالم ماندن و طول عمرشان است.
معده خالی متخصص طب سنتی عوارض خوردن آب ناشتا عکس جماع درمان آسم خوردن آب بعد از حمام

ژاپنی ها از دیرباز بر این باورند نوشیدن آب با معده خالی می تواند برای بدن بسیار مفید باشد.

بررسی ها نشان می دهند، ژاپنی ها با مصرف آب در ناشتا می توانند بیماری هایشان را درمان کنند. از جمله بیماری هایی که می توان از بروز آن ها پیشگیری کرد به شرح زیر می باشند:
صرع، سردرد، آسم، سل، درد بدن، تپش قلب، مننژیت، بیماری های کلیه و مجاری ادراری، استفراغ و اسهال، گاستریت، دیابت، هموروئید، یبوست، بیماری های چشم، بیماری های گوش، حلق و بینی، چربی در خون و برونشیت.

اگر هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب آب ولرم بنوشید می‌تواند به درمان آسم، سرطان و دردهای دوره‌ای بدن کمک کند.

نوشیدن آب قبل از غذا خوردن یا هر چیزی باعث پاکسازی سیستم داخلی بدن می‌شود، در واقع این کار می‌تواند به پاکسازی روده بزرگ کمک کند، به طوری که مواد مغذی که وارد بدن می‌شود به خوبی جذب بدن گردد. وقتی که شما صبح زود آب بنوشید این کار بدن را به خون‌سازی ترغیب می‌کند.

اهمیت نوشیدن آب:
۱- رطوبت مورد نیاز بدن را تامین کرده به پوست لطافت می‌بخشد و سبب شفافیت چشم‌‌ها می‌شود.

۲- به سلول‌های بدن حبات می‌بخشد.

۳- درجه حرارت بدن را تنظیم می کند.

۴- از خشکی مفصل‌ها جلوگیری کرده آنها را نرم می‌کند.

۵- کلیه‌ها را فعال می‌کند

ابن افراد صبح‌ها حتما آب بنوشند

۱- افرادی که کمردرد دارند

۲- افرادی که زودعصبانی می‌شوند

۳- افرادی که استرس بیش از حد دارند

۴- افرادی که بیماری‌های عفونی دارند

اوقــــــــــات ممــــــــنوعه نوشیدن آب

مصرف آب بعد از حمام، ورزش و جماع موجب کاهش حرارت غریزی و ضعف قوا می‌شود.

ژاله علی اصل درباره اوقات ممنوعه نوشیدن آب، اظهار داشت: مصرف آب بین غذا یا بلافاصله بعد از غذا به خصوص برای معده سرد و معده‌هایی که بلغم زیاد تجمع دارد، مضر است.

وی با اشاره به اینکه مصرف آب بلافاصله بعد از غذا در هضم اختلال ایجاد می‌کند، گفت: مصرف آب بعد از غذا به دلیل اینکه سردی آب باعث کاهش حرارت معده می‌شود که حرارت خود موجب هضم غذا در معده می‌شود.

دستیار تخصصی طب سنتی ایران افزود: مصرف آب سرد در حالت ناشتا به دلیل اینکه آب بدون اینکه مانعی وجود داشته باشد به اعضاء رئیسه مانند قلب و عمق بدن نفوذ پیدا کرده و موجب بروز مشکلاتی در بدن خواهد شد چرا که این کار حرارت غریزی را کاهش داده و ضعف قوا به همراه دارد البته باید توجه داشت که هرچه قدر آب سردتر باشد مشکلات بیشتر رخ می‌دهد.

علی اصل عنوان کرد: مصرف آب به دنبال ورزش و جماع به دلیل گرم بودن اعضای بدن و جذب سریع آب از معده می‌شود که سردی مزاج بدن و کاهش حرارت غریزی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: مصرف آب بعد از حمام به خصوص اگر معده خالی باشد، بسیار مضر است چرا که زیرا اعضا متخلخل شده و آب سریع جذب می‌شود و کاهش قوا و سردی مزاج بدن و کاهش حرارت غریزی را به همراه دارد همچنین بعد از مسهل به دلیل خارج شدن رطوبات از معده، سریع آب را جذب شده و باعث اطفاء حرارت غریزی و ضعف قوا می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ