جزییات کتک کاری بخشدار ماسال با نوجوان ۱۳ ساله

1
حمید رضایی بخشدار مرکزی ماسال  در تشریح حادثه ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله مقابل باشگاه ورزشی ماسال، عنوان کرد: برخی‌ها این موضوع را خیلی بزرگ کردند. 

وی افزود: دو روز گذشته  وقتی برای بازگرداندن پسرم به باشگاه ورزشی رفتم، با صورت ورم کرده و آسیب دیده وی مواجه شدم. 

رضایی با اشاره به عصبانیتش با دیدن این صحنه عنوان کرد: وقتی از دوستان پسرم علت کتک کاری را پرسیدم، دریافتم که فرزندم در یک دعوا مداخله کرده و یکی از طرفین با ضربه زدن به سرش باعث بیهوشی وی شده است. 

بخشدار مرکزی ماسال اذعان داشت: می‌دانم که اشتباه کردم و به عنوان یک مسئول باید عصبانیتم را کنترل می‌کردم، ولی برخورد من با آن نوجوان مانند یک عمو با برادرزاده اش بود چراکه من با پدر آن نوجوان رفاقت قدیمی داشتم. 

وی ادامه داد: البته با تمام این اتفاقات بنده از خانواده نوجوان ۱۳ ساله عذرخواهی کردم و قضیه فیصله پیدا کرد و از همین طریق نیز از تمام مردم ماسال پوزش می‌طلبم. 

گفتنی است، پس از ارائه توضیحات بخشدار مرکزی ماسال، استاندار گیلان طی حکمی حمید رضایی را از سمتش عزل کرد

حادثه از زبان شاهدان عینی  

ماسال نیوز نوشت: ماجرا از آنجا آغاز شد که پسر بخشدار مرکزی ماسال با یکی از هم کلاسی های ورزشی  خود درگیری فیزیکی مختصری پیدا می‌کند. پس از خاتمه‌ی این قائله‌ی کودکانه و اطلاع بخشدار از ماجرا، وی با خودروی پلاک دولتی در مسیر باشگاه ورزشی حاضر شده و ضمن شناسایی طرف دوم دعوا از طریق فرزندش، اقدام به ضرب و شتم شدید این نوجوان ۱۳ ساله می کند. 

رضایی به ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله اکتفا نکرده و وی را به زور سوار بر خودروی دولتی نموده و با خود به مقصدی نامعلوم می برد. 

بخشدار ماسال پس از سوار کردن نوجوان ۱۳ ساله، در داخل خودرو اقدام به توبیخ وی نموده و در نهایت وی را در میدانی نزدیکی محل وقوع حادثه پیاده می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. Karim می گوید

    بسیار مهم تر از ضرب و شتم ، این جمله است :

    «رضایی به ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله اکتفا نکرده و وی را به زور سوار بر خودروی دولتی نموده و با خود به مقصدی نامعلوم می برد.

    بخشدار ماسال پس از سوار کردن نوجوان ۱۳ ساله، در داخل خودرو اقدام به توبیخ وی نموده و در نهایت وی را در میدانی نزدیکی محل وقوع حادثه پیاده می کند.»

    منظور از توبیخ چیست؟ پسر نوجوان ۱۳ ساله را به مقصد نامعلوم برد و در داخل خودرو اقدام به توبیخ او نمود ؟ این چگونه توبیخی بوده است ؟ ….