مرگ مرموز سمیرا دختر ۱۹ ساله در میهمانی پسرانه باغ دماوند/عکس

0
دختر جوان پس از پایان میهمانی پسرانه در باغ دماوند تسلیم مرگ مرموزی شد.

ساعت ۹ شامگاه یکشنبه ۳۰ مرداد ماه سال جاری ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو در جریان مرگ مرموز دختر ۱۹ ساله ای در بیمارستان امام حسین(ع) قرار گرفتند و خیلی زود تیمی ازماموران به بیمارستان اعزام شدند.
ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که ۳ پسر جوان همراه یک زن این دختر ۱۹ ساله را به بیمارستان انتقال داده اند که درپس از یک بار احیا این دختر به طرز مرموزی به کام مرگ فرو رفته است.
همین کافی بود تا بازپرس حسین پور از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی ازماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

مشروبات الکلی دوست دختر یابی دوست پسر یابی دختر تهرانی حوادث جنایی حوادث تهران اخبار قتل اخبار تهران
کارآگاهان در گام نخست پسر مورد علاقه مقتول را که جوان ۲۰ ساله ای به نام حمید است هدف تحقیق قرار دادند و وی گفت: اوایل مرداد ماه بود که با سمیرا ۱۹ ساله در خیابان جردن آشنا شدم و پس از یک هفته متوجه اعتیاد دختر مورد علاقه ام شدم و تصمیم به پایان دادن به ارتباط گرفتم.
این پسر ادامه داد: مدتی به تماس های سمیرا جواب ندادم تا اینکه پنج شنبه با من تماس گرفت و ادعا کرده به خاطر علاقه ای که به من داشته اعتیادش را ترک کرده است.
حمید ادامه داد: صبح شنبه قرار شد با ۴ تن از دوستانم برای تفریح به باغی در منطقه دماوند برویم که سمیرا وقتی متوجه این موضوع شد اصرار کرد که همراه من به باغ بیاید.
صبح سوار بر ۲ ماشین به باغ رفتیم و تا عصر آنجا بودیم و نوشیدنی های الکلی خوردیم و در مسیر بازگشت به خانه بودیم که دیدم سمیرا روی صندلی خوابیده است اما پس از دقایقی متوجه شدم که دختر جوان به سختی نفس می کشد که با مادرم تماس گرفتم و از او درخواست کمک کردم و پس از سوار کردن مادرم همراه ۲ تن از دوستانم به بیمارستان امام حسین(ع) آمدیم.
این پسر جوان ادامه داد: در مسیر بیمارستان بودیم که با مادر سمیرا تماس گرفتم و درباره وضعیت دخترش اطلاع دادم که وی نیز ادعا کرد که به خاطر قرص هایی که می خورد معمولا دخترش به خواب می رود و خواست تا نگران نباشم اما وقتی به بیمارستان رسیدیم پزشکان پس از اقدامات ابتدایی مرگ سمیرا را گزارش کردند و احتمال می دهم سمیرا پس از خوردندور از چشمان ما اقدام به کشیدن مواد مخدر کرده باشد.
بنا به این گزارش، بازپرس حسین پور از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور داد تا ۳ پسر جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرند و جسد دختر جوان نیز به پزشکی قانونی منتقل شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ