رنو ساندرو جدید در خیابان های تهران /عکس

1

ساندروی جدید با نام استپ وی “Sandero Stepway” یکی از خودروهایی است که توسط پارس خودرو به زودی به بازار عرضه می شودو با توجه با ابعادش باید آن را خودرویی کراس اوور نامید. کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد.

ساندروی جدید  که فعلا در خیابان های تهران با پلاک آزمایش فنی در حال تردد  است به زودی و پس از تولید نسل اولیه ساندرو  به بازار عرضه می شود.

قیمت محصولات پارس خودرو فروش اقساطی پارس خودرو ساندرو جدید رنو داچیا اخبار پارس خودرو Sandero Stepway

این خودرو در نمای خارجی دچار تغییراتی شده به طوریکه ساندروی جدید اندکی ارتفاع گرفته، و ابعاد اتاق نیز در آن نیز بزرگتر شده است.

مدل جدید ساندرو با تغییراتی که در آن ایجاد شده است به خودروهای کراس‌اوور نزدیک شده است زیرا این خودرو  از سطح زمین ۱۷۵ میلی‌متر فاصله دارد و طول، عرض و ارتفاع آن به‌ ترتیب ۴۰۲۴ و ۱۷۵۳ و ۱۵۴۴ میلی‌متر است.

 موتور و نمای داخلی این خودرو با ساندرو هاچ‌بک تفاوتی ندارد و تمامی تجهیزات در این دو مدل مشترک هستند.

احتمال داده می شود که  مدل جدید ساندرو که  قرار است با رنگ‌بندی سفید، نقره‌ای، آبی و قرمز تولید شود در حدود قیمت ۵۵ تا ۶۰ میلیون‌ تومان عرضه شود که با توجه به پیش فروش آن قطعا در بازار آزاد با تفاوت قیمتی بیشتر نسبت به کارخانه عرضه شود.

قیمت محصولات پارس خودرو فروش اقساطی پارس خودرو ساندرو جدید رنو داچیا اخبار پارس خودرو Sandero Stepway

Price shown is Manufacturer’s On The Road Price of £۷,۹۹۵ for Sandero Stepway Ambiance TCe90. Vehicle shown is a Sandero Stepway Ambiance TCe90 in Glacier White.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سجاد می گوید

    با سلام
    محصولات رنو کیفیت مناسبی در ایران دارد و رنواستیب وی نسبت به ساندرو تغییرات خوبی کرده از نظر گیربکس و ضریب دنده که دوستانی که ساندرو دارند به هیچ وجه این خودرو روبا ساندرو مقایسه نکنند و کافی یک بار از این خودرو استفاده کنید تفاوت را کاملا احساس میکنید.