آقای فردوسی‌پور کجای کشور ما شبیه آلمان است!؟

0
مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی گفت: خدا به عادل فردوسی‌پور خیر بدهد که باعث شد لیگ دسته اول ایران مثل آلمان شود، اما زیرساخت‌های ما هیچ شباهتی به این کشور ندارد.
ظهراب قنبری در مورد شرایط باشگاه فجر سپاسی گفت: ما با وجود مشکلات مالی که داریم، اما به خاطر مردم وارد لیگ یک شدیم. اداره کل ورزش و جوانان استان هم به ما قول داده که به تیم کمک کند. تیم خوبی داریم، اما مشکلات مالی ما را اذیت می‌کند.

وی در مورد اینکه راه‌آهن هم مثل فجر دچار مشکلات مالی است، گفت:واقعاً شرایط سخت است، باید به حال لیگ یک فکری اساسی شود، رقابت‌ها در دو گروه بود، بهتر بود، بگویم به آقای فردوسی‌پور خیر بدهد که به گردن مهدی تاج رئیس فدراسیون انداختئ که لیگ دسته اول یک گروهه شود. این شرایط را سخت‌تر می‌کند، مثلاً فجر برای رفتن به تبریز باید دو سفر را طی کند. آخر آقای فردوسی‌پور چه چیز ما شبیه کشور آلمان است که شما لیگ یک را خواستید شبیه آلمان بکنید. او یک شب در برنامه ۹۰ به تاج گفت بهتر است لیگ دسته اول یک گروهه و مثل آلمان شود. در کشور آلمان همه چیز مهیاست، اما ما شرایط‌مان دشوار است، ما را نباید با آلمان مقایسه کرد. وسعت کشور ما زیاد است و سفر هزینه‌های زیادی دارد. زیرساخت‌ها نیز مهیا نیست.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی تصریح کرد: فصل گذشته ما برای سفر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم. تنها مشکل فجر سپاسی بی‌پولی است.

قنبری در مورد اینکه این تیم امسال هم مدعی صعود خواهد بود یا نه گفت: فصل گذشته ما مدعی صعود بودیم اما نتوانستیم به لیگ برتر برسیم، فوتبال حساب و کتاب ندارد. امسال هم تیم خوبی داریم، اما بی‌پول هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ