تصاویر تشییع جنازه داوود رشیدی +حضور بازیگران و چهره‌ها

0

ازدحام جمعیت در مراسم تشییع جنازه مرحوم داوود رشیدی به گونه ای است که حتی خانواده مرحوم رشیدی نیز نمی توانند خود را به محل در نظر گرفته شده برسانند.

همسر داوود رشیدی مراسم تشییع هنرمندان عکس تشییع جنازه خانواده داوود رشیدی خانه و منزل داوود رشیدی تشییع جنازه بازیگران بیوگرافی داوود رشیدی

بر اساس اعلام خبرنگار ایرنا حسین فریدون برادر رییس جمهوری و دستیار ویژه آقای روحانی نیز به پاس احترام به این هنرمند مردمی در محل تشییع حضور یافته است.


اولین عکس از آیین تشییع داود رشیدی

همسر داوود رشیدی مراسم تشییع هنرمندان عکس تشییع جنازه خانواده داوود رشیدی خانه و منزل داوود رشیدی تشییع جنازه بازیگران بیوگرافی داوود رشیدی


ازدحام مردم قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر داوود رشیدی

بسیاری از علاقه مندان مرحوم داوود رشیدی باوجود اعلام ساعت ٩ صبح برای آغاز مراسم تشییع پیکر وی از ساعاتی قبل در محوطه تالار وحدت گرد هم آمده‌اند.

محوطه بیرونی تالار وحدت مملو از افرادی است که پوسترهای بازیگر سریال هزار دستان را در دست دارند و با صورتی نمناک از اشک به این پوسترهای نگاه می‌کنند.

چشمتان که به هر سمت از این حیاط می‌افتد عکس‌هایی از حضور مرحوم داوود رشیدی را در سریال و فیلم‌های مختلف می‌بینیم و یاد و خاطره هنرنمایی‌های او در آثاری چون مختارنامه، امام علی (ع)،‌ولایت عشق و هزار دستان برایتان تداعی می‌شود.

بر اساس این گزارش بخشی از حیاط تالار وحدت پوشیده از صندلی است که برای میهمان‌های در نظر گرفته شده، روبروی در ورودی تالار جایگاهی برای سخنران و حضور میهمان‌ها روی صندلی در نظر گرفته شده است. سبدهای گل در گوشه گوشه‌ای از این حیاط و در کنار دیوار چیده شده است. هنرمندان بسیاری در این فضا حاضر شدند تا برای آخرین بار با دوست و همکار قدیمی خود وداع کنند.

از چند خیابان مانده به خیابان استاد شهریار موتور و ماشین‌های پلیس بسیاری دیده می‌شود که برای نظم دادن به این مراسم آمده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ