آیا مهدی محسن نژاد جایگزین حمید سوریان می شود؟+عکس

0

مهدی محسن نژاد پهلوان جوان رشته کشتی فرنگی خطه شهید پرور بهبهان و عضو تیم ملی در وزن ۵۵ کیلوگرم که عازم مسابقات جهانی فرانسه خواهد بود پای صحبت های خبرنگار عصر بهبهان نشست .

محسن نژاد در مسابقات جهانی کشتی فرنگی جوانان حضور خواهد یافت و در این مدت برای کسب مدال با رقیبان خود پیکار خواهد کرد .

گفتگوی خبرنگار عصر بهبهان با کشتی گیر شایسته بهبهانی در زیر آمده است :

تیم کشتی فرنگی بیوگرافی مهدی محسن نژاد بیوگرافی حمید سوریان اینستاگرام حمید سوریان اخبار بهبهان
چگونه به این رشته ورزشی روی آوردی ؟

من واقعا به ورزشی آمدم که همه کس نمی تواند در آن دوام بیاورد چون سختی های زیادی دارد و برای رسیدن به هدف باید تحمل بالایی داشته باشیم.
من در دوران ورزشی ام هیچ وقت دوست نداشتم وارد حاشیه شوم و بیشتر سعی کردم سرم در لاک خودم باشد ، با کسی هم تاکنون بحثی نداشتم تا زمانی که وقت قهرمانی المپیک برسد ان شاء الله.

چرا کشتی ؟

به خاطر عشق و علاقه زیاد

چطور به تیم ملی دعوت شدید ؟

تا قبل ار اینکه به تیم ملی دعوت شوم چندین بار در استان خوزستان با شکست روبرو شدم البته ناگفته نماند هر کس در استان خوزستان به مقام نخست دست پیدا کند ، این قابلیت را دارد که در کشور بین نفرات اول تا سوم قرار بگیرد .

وضعیت ورزش کشتی در شهرستان بهبهان چگونه است ؟

میشود گفت وضعیت کشتی الان در بهبهان خوب است اما آن طور که باید به قهرمانان ملی برسند نمیرسند ، مثلا در سایر شهرستانها به نفرات دوم و سوم کشتی بیشتر از بنده در بهبهان رسیدگی میشود .

میزان آمادگی شما در حال حاضر برای مسابقات جهانی فرانسه چگونه است ؟

خدارا شکر ، از آمادگی بالایی برخوردار هستم و این مدت تمرین های واقعا طاقت فرسایی انجام دادم ف فقط مانده دعای خیر مردم .

چه کسانی در این موفقیت مشوق و حامی شما بود؟

بهترین مشوق من پدر و مادرم بودند ، گاهی اوقات وقتی قصد کنار گذاشتن کشتی را داشتم پدرم به من روحیه می داد  تا این ورزش را ادامه دهم ، چون آن زمان که روستا بودم حتی در سرمای شدید من را به محل تمرین می آورد و واقعا دوستشان دارم.

همچنین جا دارد از مربی خوبم روح الله دهملایی که بسیار برای من زحمت کشید قدردانی کنم

صحبت تان با مسئولین شهرستان :

از مسئولین انتظار دارم بیش از این به وضعیت بنده و امثال بنده توجه کنند ، الان به خاطر همین مسابقات امتحاناتم تحت تاثیر قرار گرفتند چون در مدرسه نمونه دولتی هم درس میخواندم کمی فاصله گرفتم.

خیلی از مسئولین متاسفانه پس از یک قهرمانی وارد شهر میشوم به استقبال می آیند و وعده های آنچنانی می دهند ولی پس از آن هیچ خبری از عملی شدن وعده ها نیست .

در پایان از مردم التماس دعا دارم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ