لرین فرانکو ،زیباترین ورزشکار زن المپیک ۲۰۱۶ ریو +عکس

0
می گویند «لِرین فرانکو» Leryn Franco (قد : ۱۷۴ ، وزن :۵۴) ورزشکار تیم اعزامی از کشور پاراگوئه در رشته پرتاب نیزه زیبایی و صداقت را تؤامان دارد! این بانوی شرکت کننده در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو خود نیز پذیرفته که شانس او برای کسب عنوان «جذاب ترین زن حاضر در المپیک» به مراتب بیشتر از دریافت مدالی زرین برای کشورش است….
همسر لرین فرانکو عکس زیباترین زن زیباترین زن جهان زن زیبا زن پاراگوئه جذاب ترین دختر پرتاب نیزه بیوگرافی لرین فرانکو Leryn Franco
سایت «یاهو» در گزارشی می نویسد، این روزها نام «لرین فرانکو»، در موتور جستجوگر یاهو، دومین ترکیب پرطرفدار در میان کاربران این سایت بوده، فرانکو از این جهت تنها در جایگاهی بعد از «مایکل فلپس»، شناگر آمریکایی ایستاده و در همین حال مجلات مخصوص آقایان به کرات این بانوی قهرمان بی مدال المپیک را به عنوان «جذاب ترین شرکت کننده مسابقات المپیک» برگزیده اند.

اما هرچه اقبال فرانکو در کسب مدال بی فروغ باشد، صداقت و زیبایی این ورزشکار جوان، او را به چهره محبوبی در میان دنبال کنندگان رقابت های المپیک و ورزش دوستان تبدیل کرده است.

همسر لرین فرانکو عکس زیباترین زن زیباترین زن جهان زن زیبا زن پاراگوئه جذاب ترین دختر پرتاب نیزه بیوگرافی لرین فرانکو Leryn Franco
«لرین فرانکو» خود درباره جایگاه ورزشی اش می گوید: «وضعیت من با بیشتر دیگر ورزشکاران رشته پرتاب نیزه تفاوت دارد… من فقط ورزشکار نیستم. باید صادق باشم و [اذعان کنم که] شغل اصلی من در حیطه رسانه هاست.»

این پرتاب کننده نیزه پاراگوئه ای در ادامه تأکید می کند «اگر مردم یک مجله را باز کنند، می توانند تصویر مرا آنجا ببینند. دنیای مُد و کار به عنوان مدل، شغل اصلی من محسوب می شود، وقت زیادی از من می گیرد و البته کمکی که درآمدی کسب کنم. این را هم بگویم که برایم مایه مباهات است که مردم مرا زیبا می دانند و از اینکه لباس های جدید و مُدهای تازه را بپوشم لذت می برند.»

فرانکو در مراسم افتتاحیه بازی ها شرکت کرد اما تا هفتم ماه اوت، پنجمین روز از رقابت های دو و میدانی مسابقه ای نخواهد داشت.

سال گذشته، «لرین فرانکو» بهترین پرتاب خود را به طول ۵۵.۶۵ متر در شهر بوینوس آیرس انجام داد، نتیجه ای خوب برای لِرین محبوب اما ۱۷ متر کمتر از رکورد جهانی.

همسر لرین فرانکو عکس زیباترین زن زیباترین زن جهان زن زیبا زن پاراگوئه جذاب ترین دختر پرتاب نیزه بیوگرافی لرین فرانکو Leryn Franco
کار و بار فرانکو زمانی سکه شد که عکس او به عنوان مدل مایوی مجله ورزشی معروف «اسپرتس ایلاستریتد» منتشر شد و قرارداد چرب و نرمی هم با شرکت سرشناس «نایک» امضا کرد.

پیشتر و در سال ۲۰۰۶، لرین فرانکو در مسابقات ملکه زیبایی پاراگوئه مقام دوم را به دست آورده بود.

لرین فرانکو درباره انگیزه حضور خود در المپیک ریو می گوید انتظار دریافت مدال ندارد اما «برای من بهترین پاداش همین حضور در المپیک است. به المپیک رسیدن حکم مدال من را دارد.

لِرین فرانکو (به اسپانیایی: Leryn Dahiana Franco Steneri) (متولد ۱ مارس ۱۹۸۲ در آسونسیون) یک مانکن و ورزشکار اهل پاراگوئه است. تخصص او پرتاب نیزه است و بهترین پرتاب او ۵۷٫۷۷ متر است که در ژوئن ۲۰۱۲ در باکوئیسیمتو به دست آمده‌است. او در المپیک پکن در رتبه پنجاه و یکم ایستاد. فرانکو زمانی معروف شد که عکس او به عنوان مدل مایوی مجله ورزشی معروف اسپرتس ایلاستریتد منتشر شد و قرارداد هم با شرکت نایک امضا کرد. در سال ۲۰۰۶، در مسابقات ملکه زیبایی پاراگوئه مقام دوم را به دست آورد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ