افشاگری در شهرداری تهران؛ از ملک ۱۵ میلیاردی تا کتاب ۴۸ میلیونی

1

رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران نام دو خبرنگار را در لیست ارائه اموال شهرداری به افراد خاص اعلام کرد.

محمد سرخو صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه تذکر من به شهردار تهران است، گفت:‌ در سال ۹۲ با تصویب کمیسیون تهاتر، فروش و اداره املاک شهرداری تهران به نامه ۹۲-۳-۳۲۵ در تاریخ ۲۹/۴/ ۹۲  ستاد ساماندهی مسکن ملکی به متراژ ۵۰۰۳ متر واقع در محله ازگل در منطقه یک را در اختیار تعاونی سازمان بازنشستگان قرار داد که ارزش این ملک در ابتدا ۳۰ میلیارد تومان تصویب شد اما با تصویب ارائه تخفیف ۵۰ درصدی ارزش این ملک به ۱۵ میلیارد تومان رسید.

سرخو افزود: سرانجام قرار شد که این ملک برای ۱۵۰ نفر از پرسنل شهرداری ساخته شود اما در میان اسامی و در ردیف‌های ۱۳۱ و ۱۳۲ نام دو خبرنگار نیز به چشم می‌خورد که باید  درخواست کنیم که ببینیم این خبرنگاران در قبال دریافت خانه چه چیزی به شهرداری داده‌اند؟.

وی افزود: همچنین شرکت بهره‌برداری مترو تمامی کتاب‌های یکی از خبرنگاران را به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال خریداری کرده و اگر تا به حال خمیر نکرده باشد، در انبار مترو وجود دارد و به نظر می‌رسد مدیریت شهری باید در این خصوص پاسخگو باشند.

منبع : ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. حسنی می گوید

    ای کاش مسئولان و مدیران و خانواده هایشان سهم خود را از ایران و انقلاب یک جا بردارند تا تکلیف بقیه مردم ایران روشن شود ! تا برای بقیه سهم خودمان یک فکری بکنیم