لکسوس is250 مدل ۲۰۱۶ در ایران +مشخصات و قیمت

0

این نسل از لکسس IS در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و از آن زمان به فروش میرسد.شاید بتوان بیان نمود که بارزترین ویژگی این خودرو طراحی بسیار جذاب و زیبا وحرفه ای آن میباشد که به معنای واقعی اصالت یک خودروی ژاپنی را به نمایش میگذارد.بیشترین سهم از این طراحی خاص بدون شک به طرح چراغ های جلو و پشت این خودرو تعلق دارد.چراغ های جلو از دو قسمت جداگانه شامل چراغ اصلی و یک چراغ روشنایی روز در زیر چراغ اصلی میباشد که شاید بتوان این طراحی خاص را انقلابی در طراحی چراغ ها نامید.چراغ های پشتی نیز به صورت کشیده شده در گلگیر عقب امتداد می یابند.طراحی خاص چراغ های این خودرو در کنار خطوط منحنی دار سبب بوجود آمدن خودرویی خشن و زیبا شده است.

قیمت و مشخصات لکسوس is250 قیمت ماشین های لوکس قیمت لکسوس فروش اقساطی تویوتا خودروهای تویوتا Lexus Is250

از نظر طراحی داخلی نیز میتوان بیان نمود که این خودرو از یک طرح داخلی کاربردی یا اورگونومیک و زیبا بهره میبرد.چیدمان ادوات و کلیدهای کنترل به صورت کاملا منطقی بوده و یادگیری کارکرد با آنها ساده میباشد.مانند تمام محصولات لکسس کیفیت مواد استفاده شده و کیفیت ساخت در حد بسیار بالایی قرار دارد.
با توجه به ممنوعیت تردد خودروهای با حجم موتور بالاتر از ۲۵۰۰ سی سی در حال حاضر فقط لکسس IS 250 در ایران مجوز تردد را داراست که این خودرو دارای یک موتور به حجم ۲۵۰۰ سی سی بوده که توانایی ایجاد ۲۰۴ اسب بخار را دارا میباشد که با توجه وزن ۱۵۶۹ کیلویی این خودرو بسیار مناسب است.
در حال حاضر در ایران دو مدل ساده و F Sport این لکسس برای فروش عرضه میشود که مدل F Sport شامل کیت بدنه F Sport میباشد.این کیت در نمای بیرونی شامل جلو پنجره شبکه ای (که اصلی ترین نشانه مدل های F Sport است) – سپرهای جلو و پشت – اسپویلر پشت – رینگ اسپرت مخصوص و بزرگتر از مدل معمولی ( اندازه رینگ ۱۸ اینچ است) و کیت اگزوز و در نمای درونی شامل غربیلک فرمان اسپرت و پدال های آلومینیمی اسپرت – آمپر دیجیتالی و حالت اسپرت پلاس (S+) علاوه بر حالت های دیگر میباشد.
لکسس IS از امکانات زیادی بهره میبرد که میتوان از بین آنها به ۴ رادار مختلف (شامل رادار جلو – بین خطوط – نقطه کور و کناری) – سیستم توقف هوشمند – کنترل لمسی سیستم کنترل دما – فرمان دادن صوتی و … اشاره نمود.

قیمت و مشخصات لکسوس is250 قیمت ماشین های لوکس قیمت لکسوس فروش اقساطی تویوتا خودروهای تویوتا Lexus Is250
در کل میتوان بیان نمود که لکسس IS یک خودروی اسپرت کامل در کلاس C می باشد که به لطف طراحی بسیار خاص خود از جذابیت و زیبایی خاصی برخورداربوده به گونه ای که این طراحی سبب خاص بودن این خودرو گشته است.با توجه به حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی و وزن و ابعادش از قدرت مناسب و خوبی برخوردار بوده و دارای سطح کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی میباشد.نمونه F Sport این لکسس نیز با توجه به کیت اسپرت آن یک خودروی اسپرت کامل میباشد.

موتور و گیربکس لکسوس is250
حجم موتور ۲٫۵ Liter (2499 cc)
قدرت موتور(اسب بخار/ دور در دقیقه) ۲۰۴@۶۴۰۰ rpm
گشتاور (نیوتن متر/ دور در دقیقه) ۲۵۲@۴۸۰۰ rpm
تعداد و آرایش سیلندر V6
تعداد سوپاپ ۲۴
گیربکس شش دنده اتوماتیک – کنترل انتقال الکترونیکی هوشمند – به همراه اهرم های تعویض دنده در پشت فرمان (ECT-i)
محور پویا دیفرانسیل عقب
توانایی ها
بیشترین سرعت (کیلومتر بر ساعت) (محدود شده الکترونیکی) ۲۲۵
شتاب (۰ تا ۶۰ مایل – ۰ تا ۹۶٫۵ کیلومتر- در ساعت بر ثانیه) ۷٫۷
توان وزنی (اسب بخار بر تن) ۱۳۰
توان خروجی (اسب بخار بر لیتر) ۸۱٫۶
ابعاد و وزن
طول (میلیمتر) ۴۶۶۵
عرض (میلیمتر) ۱۸۱۱
ارتفاع (میلیمتر) ۱۴۳۰
فاصله دو محور (میلیمتر) ۲۷۹۹
وزن خالص (کیلوگرم) ۱۵۶۹
اندازه های رینگ و لاستیک ۲۲۵/۴۵R17 (225/40R18 Front & 225/35R18 Rear on F Sport & Luxury package)
موارد مربوط به سوخت
مصرف شهری (لیتر در صد کیلومتر) ۱۱٫۲
مصرف جاده ای (لیتر در صد کیلومتر) ۷٫۸
سیکل ترکیبی (لیتر در صد کیلومتر) ۹٫۸
حجم باک (لیتر) ۶۶
ترمز و سیستم های پایداری
ترمز دیسکی چهار کاناله با چهار حسگر برای تمام چرخ ها – ترمز ضد قفل (ABS) – توزیع نیروی ترمز الکترونیکی (EBD)– کنترل کشش الکترونیکی (TRAC) – کنترل پایداری الکترونیکی (VSC) – ترمز کمکی
فرمان
سنسور سرعت – فرمان دنده و دندانه ای – چرخش فرمان قفل به قفل : ۲/۸ دور – قدرت الکترونیکی فرمان(EPS)
سیستم تعلیق
سیستم تعلیق جلو مستقل – جناقی دوگانه با فنر – کمک فنر گاز فشرده و نوار تثبیت کننده
سیستم تعلیق عقب مستقل – اتصال چندگانه با فنر – کمک فنر گاز فشرده و نوار تثبیت کننده

قیمت لکسوس is250 چنده؟

معمولاً لکسوس در هر سگمنتی قیمت گذاری مشخصی دارد و سعی می کند قیمت نهایی محصول خود را کمی ارزان تر از رقیب آلمانی قرار دهد مثلاً لکسوس NX در مقابل بی ام و X3 یا لکسوس IS در مقابل سری ۳٫ در مورد خودروی ما قیمت نهایی این خودرو با احتساب تمامی هزینه ها برابر ۲۹۵ میلیون تومان است (با کیت F Sport). اگر به پرشیا خودرو برویم قیمت بی ام و ۳۲۸i در نسخه Luxury تقریباً نزدیک ۳۶۰ میلیون تومان است که همان اختلاف ذکر شده اینجا نیز مشاهده می شود.
در مجموع باید گفت که لکسوس IS250 خودرویی با کیفیت، تجهیزاتی مدرن و به روز، چهره ای فراتر از سطح کنونی بازار، پیشرانه ای قدرتمند و دیفرانسیل عقبی جذاب برای جوانان است که در کنار لوکس بودن، لذت رانندگی دلچسبی دارد.

Lexus Is250 Fsport With VFS1 Vossen Wheels & Lexon Exclusive Body Kit
.
Lexus #Is250 #Fsport ??
Engine : V6 , 2.5Li , 204Hp
۰-۱۰۰ : ۸ Sec
Price (Tehran) : 300 Million T

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ