دختران با نمک بختیار رحمانی بازیکن استقلال +بیوگرافی

0

بختیار رحمانی (قد :۱۷۸) Bakhtiar Rahmani بازیکن استقلال تهران عکس جدیدی از دختران خوش تیپ و استقلالی خود را در فضای مجازی منتشر کرده است.

بختیار رحمانی فوتبالیست محبوب که در سال های اخیر در تیم فولاد خوزستان با بازی های زیبای خود چشم بسیاری از تیم های قدرتمند ایرانی را به سمت خود جذب کرد در لیگ ۹۶ – ۹۵ در تیم استقلال تهران توپ خواهد زد .

عکس دختران استقلالی بختیار رحمانی را مشاهده میفرمایید .

همسر فوتبالیست ها همسر بختیار رحمانی همسر بازیکنان استقلال بیوگرافی بختیار رحمانی اینستاگرام بختیار رحمانی Bakhtiar Rahmani

instagram bakhtiar_rahmani

اینگونه که پیداست بختیار رحمانی قصد دارد با این عکس به مردم ایران استقلالی بودن خانواده اش را برساند که حتی دختران کوچک و زیبایش نیز استقلالی شش دانگ هستند .

همسر فوتبالیست ها همسر بختیار رحمانی همسر بازیکنان استقلال بیوگرافی بختیار رحمانی اینستاگرام بختیار رحمانی Bakhtiar Rahmani

بختیار رحمانی و هسرش

بختیار رحمانی (متولد ۱ مهر ۱۳۷۰ در سرپل ذهاب)  بازیکن فوتبال ایرانی کرد زبان و بازیکن استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران است. او فوتبال را از تیم نوجوانان زاگرس جوانرود آغاز نمود این تیم شهر جوانرود بازیکن‌های دیگری همچون کاوه رضایی نادر احمدی و اسماعیل کیانی را به لیگ برتر و لیگ دسته یک معرفی نموده بود. رحمانی در سال ۱۳۸۵ با جدایی از تیم شهر جوانرود به عضویت تیم نوجوانان فولاد درآمد. او یک سال بعد در ۱۷ سالگی به تیم بزرگسالان باشگاه منتقل شد و از ابتدای لیگ دوازدهم کاپیتان فولاد بود. او به مدت یک فصل برای گذاراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز درآمد و سپس با قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال استقلال تهران پیوست. بختیار رحمانی تاکنون در همه رده‌های سنی برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و سابقه کاپیتانی تیم ملی امید را دارد.

زندگی شخصی بختیار رحمانی

بختیار رحمانی در سال۱۳۷۰ در شهرستان سرپل ذهاب به دنیا آمد. خانواده او که از ایرانی‌های ساکن عراق بودند در سال ۱۳۵۹ از عراق رانده و به ایران بازگردانده شده بودند. بختیار به خوانندگی علاقه دارد؛ او تاکنون یک نماهنگ با نام «سفر کردی» به زبان کردی منتشر کرده‌است.

بختیار رحمانی در سال ۱۳۸۳ برای اولین بار به تیم ملی نونهالان دعوت شد و در سال‌های بعد در رده‌های مختلف تیم ملی حضور یافت و در همه رده‌ها به میدان رفت. او در رده جوانان صاحب بازوبند کاپیتانی و در رده امید نیز به اردوهای متعددی دعوت شد اما پس از انتشار شایعه برگزاری کنسرت توسط بختیار، منصوریان او را از کنار گذاشت.  البته بختیار این شایعه را رد کرد و پس از مدتی دوباره به تیم بازگشت و بازوبند را به بازو بست. او به همراه تیم امید قهرمان ۱۱امین تورنمنت دوستانه قطر شد.  رحمانی در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال کویت در یکم خرداد ۱۳۹۲ برای اولین بار برای تیم ملی بزرگسالان ایران به میدان رفت.

کارت معافیت از سربازی رحمانی

  • کارت معافیت از سربازی وی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال، باطل اعلام شد.

رکوردها و افتخارات

  • جوان‌ترین گل‌زن فولاد در یک دیدار رسمی با ۱۷ سال سن
  • جوان‌ترین کاپیتان تاریخ لیگ برتر با ۲۲ سال سن
  • دومین گل‌زن برتر تاریخ فولاد با ۲۵ گل زده
  • قهرمانی در تورنمنت دوستانه قطر ۲۰۱۳ به همراه تیم ملی امید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ