اظهار نظر پرسپولیسی ها پس از ۶ تایی کردن مس

0

خلعتبری: خوشحالی گلم به خاطر تولدم بود

محمدرضا خلعتبری گفت: «بازی خیلی خوبی بود که شروع بسیار خوبی داشت. ۳ امتیاز را کسب کردیم که به آن احتیاج داشتیم.»

وی افزود: «انشاء‌الله بتوانیم به نتایج خود ادامه دهیم.»

خلعتبری در مورد خوشحالی پس از گل خود گفت: «این خوشحالی را به خاطر تولدم انجام دادم.»

* صادقیان: فکر نمی‌کردم به مس ۶ گل بزنیم

پیام صادقیان گفت: «بازی بسیار خوبی بود، مس نیز عملکرد خوبی داشت. خوشحالم که توپ‌های ما به گل تبدیل شد و توانستیم پیروزی شیرینی کسب کنیم.»

وی در مورد عملکرد داوری خاطر نشان کرد: «در مورد داوری صحبت نمی‌کنم.»

صادقیان در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد بتوانند ۶ گل به ثمر برسانند، عنوان کرد: «فکر می‌کردم برنده شویم اما فکر اینکه ۶ گل بزنیم را نمی کردم.»

* مسلمان: خوشحالم که اولین گل من برای پرسپولیس با ۵ گل دیگر همراه شد

محسن مسلمان گفت: «از کسب این پیروزی بسیار خوشحال هستم. اولین گلم را برای پرسپولیس به ثمر رساندم که با ۵ گل دیگر همراه شد. خوشحالم توانستیم ۶ گل به مس کرمان بزنیم.»

وی افزود: «توانستیم مس کرمان را در خارج از خانه شکست دهیم چرا که امسال در دیدارهای بیرون از خانه کمتر به پیروزی رسیدیم. امیدوارم بتوانیم صدر جدول را حفظ کنیم. برای پیروزی به کرمان آمدیم اما فکر نمی‌کردیم ۶ گل بزنیم.»

وی در مورد عملکرد داوری خاطر نشان کرد: «در مورد قضاوت داور نظر خاصی ندارم. همانطور که در دیدارهای قبلی صحبتی در این رابطه انجام ندادم این بار نیز حرف خاصی نمی‌زنم.»

* بنگر: مجبور بودم بازی کنم

محسن بنگر گفت: «از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و توانستیم حریف را در خانه‌اش شکست دهیم.»

وی در مورد حضورش در این دیدار با وجود مصدومیتی که داشت، گفت: «کمر و پشت پایم به شدت درد می‌کند اما چاره‌ای نبود و مجبور بودم بازی کنم.»

بنگر با امتناع از اظهار نظر در خصوص داوری در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد پرسپولیس با ۶ گل در این دیدار برنده شود، ‌گفت: «آمده بودیم مس را شکست دهیم اما خدا خواست و توانستیم با ۶ گل به برتری برسیم. امیدوارم برای بازی با سایپا هم بتوانیم موفق باشیم.»

* حقیقی: طلسم پرسپولیس شکست

رضا حقیقی گفت: «راحت تر از چیزی که فکر می‌کردیم در این دیدار به پیروزی رسیدیم و همه چیز به نفع ما رقم خورد.»

وی ادامه داد: «این پیروزی را به هواداران و مدیریت باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گویم چون بااین برد پرگل طلسم نتیجه نگرفتن پرسپولیس در خارج از خانه شکسته شد و پیروزی شیرینی به دست آمد.»

بازیکن پرسپولیس در خصوص قضاوت داوران در این دیدار گفت:‌ «نمی‌گویم داور به نفع ما قضاوت کرده است؛ اما قضاوت داوران به ضرر ما هم بوده است. نمی‌توانم در این رابطه اظهار نظر کنم و کارشناسان باید نظر بدهند. ما یک سر و گردن بالاتر از مس بودیم و نباید این پیروزی را با این صحبت‌ها کمرنگ کنیم.»

* کفشگری: کاری به اینکه چه کسی چه عددی را نشان داد ندارم / این بردها تداوم دارد

مهرداد کفشگری گفت: «می‌خواستیم هر طور شده طلسم نبردهایمان را در خارج از خانه بشکنیم. برد شیرینی بود و آن را به هواداران تبریک می‌گویم.»

وی ادامه داد: «از گلی که به ثمر رساندم خوشحالم و مطمئن باشید این پیروزی‌ها همچنان تداوم خواهد داشت.»

کفشگری گفت: «به سمت قهرمانی حرکت می‌کنیم و تا به این عنوان نرسیم دست از تلاش برنخواهیم داشت.»

وی ادامه داد: «به اینکه چه کسی چه عددی را نشان داد کاری ندارم اما با این ۶ گل حرف‌های زیادی را به اثبات رساندیم.»

* پنجعلی: نشان دادن عدد ۴ با وجود سابقه شکست سنگین از سوی مظلومی درست نبود

محمد پنجعلی گفت: «بچه‌ها در این دیدار کم‌نقص و پرسرعت بازی کردند و نتیجه فوق‌العاده‌ای گرفتند.»

وی درباره اشتباهات داوری در این مسابقه گفت: «متاسفانه اشتباهات داوری در هر دیداری وجود دارد و باید تصمیم درستی در این رابطه گرفته شود. مردم نسبت به داوری بدبین هستند و با هر سوت اشتباه با بدبینی برخورد می‌کنند.»

پنجعلی تصریح کرد: «اگر برخورد مناسبی با این موضوع شود و با جریمه متخلفان جلوی این موضوع گرفته شود شاهد چنین اشتباهاتی در داوری نخواهیم بود. چون برداشت مردم از قضاوت داوران بد شده است.»

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حرکت پرویز مظلومی در نشان دادن عدد ۴ به تماشاگران پرسپولیس گفت: «حرکت درستی انجام نشد چون باعث تحریک تماشاگران شد. مظلومی قبلا هم سابقه شکست سنگین مقابل پرسپولیس را داشته است و انجام این حرکات صحیح نیست.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ