جزییات بازداشت علی اشرف منصوری، رئیس جهادکشاورزی تهران

2

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر بازداشت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران منتشر شد که براساس این اخبار عنوان شد که “علی‌اشرف منصوری که در گذشته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بود، به همراه فرماندار سابق قصر شیرین و برخی دیگر از مدیران ارشد دولتی متهم به مشارکت در پرونده بزرگ قاچاق شده است”.

این در حالی است که علی‌اشرف منصوری در این باره به ایسنا گفت: بازداشت من به دلیل مشارکت در پرونده قاچاق به شدت تکذیب می‌شود و این مساله به واردات میوه در سال ۱۳۹۳ برای تامین بازار میوه ایام نوروز بازمی‌گردد که کاملاً قانونی و رسمی صورت گرفت.

کاسبان برجام دولت تدبیر و امید پسابرجام چیست بیوگرافی علی اشرف منصوری

وی افزود: واردات میوه‌ای که در آن سال صورت گرفت با مجوز شخص وزیر جهاد کشاورزی و نظارت دستگاه‌های متولی مانند سازمان حفظ نباتات انجام شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

منصوری با بیان اینکه واردات میوه در زمان مذکور از سوی سازمان تعاون روستایی صورت گرفت و شخصاً مسئولیتی در این زمینه نداشتم و تنها رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بودم، تصریح کرد: دستگاه قضایی از این جانب درباره واردات میوه در سال ۱۳۹۳ توضیح خواست که همه اسناد و مدارک از جمله نامه وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه در اختیار آنها قرار گرفت و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

گفتنی است، علی‌اشرف منصوری سوابقی چون معاون برنامه‌ریزی و امور مالی سازمان، مدیر طرح و برنامه، معاون برنامه‌ریزی اقتصادی، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و خاک و معاون استاندار استان ایلام را در پرونده داشته است.

پیش از این، سیدمحمد موسوی چندین سال در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران انجام وظیفه کرده و در گذشته نیز عهده‌دار سمت مدیر عاملی سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور بوده است.

منبع » ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. علی اکبر می گوید

    ایشون از لحاظ اخلاق نمره منفی میگیره دائما زیر دستاش را تحقیر میکنه شخصا امیدوارم در آتش جهنم بسوزه..

  2. مجتبی می گوید

    با سلام، با تایید نظر علی اکبر باید بگویم که کاملا درست است و ایشان بسیار مغرور و بدبرخورد با همکاران و زیر دستانش میباشد، مندهم امیدوارم روز خوش نبیند ان شااله،